Camping Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire)

Camping Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire)

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire) voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima camping met een leuk klein zwembad. Er is geen restaurant en de bar is overdag dicht, dat vonden wij echt een minpunt. Onze twee kinderen van 7 hebben zich hier prima vermaakt. In de omgeving is veel te doen.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Sauna

43 reviews over Camping Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire) in het Nederlands

Fantastische vakantie!

Conchita,
18-8-2018

Mooie, kleine overzichtelijke camping. Heel veel groen. Mooie grote afgebakende plekken. Leuke, nette nieuwe speeltuin voor de kleintjes. Heel erg vriendelijk personeel dat er alles aan doet om het naar je zin te maken. Het sanitair ziet er netjes uit en wordt goed verzorgd. Het exterieur van het zwembad heeft wat aandacht nodig (paar scheve tegels), maar de vele ligbedden en nieuwe parasols compenseren dit ruimschoots. Er is veel te doen in de omgeving. Bij de receptie is hier heel veel informatie over te vinden. Op de camping worden diverse activiteiten georganiseerd zoals dansavonden, karaoke en bingo. De animatie spreekt Frans, Engels en Nederlands. Kortom ik ben heel erg tevreden over de camping. Ook mijn kinderen van 13 en 14 willen hier volgend jaar graag weer naartoe.

Geweldig, volgend jaar gaan we weer.

Alexander,
16-8-2018

Wij komen hier nu 5 jaar, meestal 2 tot 3 keer per jaar. Een positieve review lijkt me op z’n plaats.

In mei verblijven we in een mobile home, in augustus met eigen caravan. Grote plekken en het sanitair is recentelijk vervangen. Ziet er goed uit en wordt meerdere keren per dag schoon gemaakt. Animatie is grotendeels Frans georiënteerd, we zijn immers in Frankrijk, maar films zijn Nederlands ondertiteld waardoor ook de kinderen zich prima vermaken. Vriendelijke en gastvrije beheerders, staan altijd klaar om te helpen. Het zwembad was prima, door de hittegolf en de vele zonnebrand enkele dagen wat troebel, maar daarna weer schoon. Ook is er in de directe omgeving meer dan genoeg te zien.

Francis DENIS, Gérant - propriétaire, 18-8-2018

Dank u voor uw reactie die ons stimuleert.

Wij zullen u altijd met plezier.

Francis Denis

eigenaar / manager

Yelloh! Village

Leuk voor gezinnen met jonge kinderen

Lex,
14-8-2018

Prima camping met variatie aan plekken qua locatie en grootte (klein/groot/rustig/dicht bij animatie-zwembad). Verder alles aanwezig op de camping. Camping is wel veel meer geschikt voor gezinnen met jongere kinderen (< 10 jaar). Verl kids uit die leeftijdsgroep. Onze 2 pubers waren niet altijd zo gelukkig met gehorige/huilende kinderen wat vroeger in de ochtend. Verder prima camping.

zwembad moet echt worden opgeknapt

E.,
13-8-2018

Voor 2e keer geweest. Leuke camping maar wel enige minpunten. Het zwembad moet nodig worden opgeknapt. Tegels en voegwerk laten los. Dit kan echt niet. Water niet echt schoon. Speeltuin bestaat uit trampolines en een luchtkussen. Het luchtkussen werd vaak niet opgeblazen. Als reden werd hier het weer voor opgegeven?? Voor de hele kleine kinderen een nieuwe speeltuin, erg mooi. Op de camping staan veel vaste franse bezoekers. De franse oudere jeugd heeft in de avond op de camping niks te doen en hangt een beetje verveelt rond. Camping en animatie verder erg frans georienteerd. Animatie tot 23.00 uur. Enkele stacaravans staan recht tegenover de animatietent/bar en hebben hier geluidshinder van. Bar/terras pas vanaf 17.00 uur open. Afhaalpizza is prima. Wel moet je van te voren bestellen en aangeven hoe laat je wilt afhalen. Omgeving erg mooi. Geen camping voor oudere kinderen. Zonder opknapbeurt van het zwembad voor ons niet nog een keer

Matige 7

ESTHER,
11-8-2018

Tja ik kan me zeker aansluiten bij de vorige reviews. Ik kan niet zeggen dat het vriendelijk personeel is. Een cursus klantvriendelijkheid is wel aan te bevelen. Verder hébben wij er 4 nachten gestaan. Nadeel bij ons was dat wij het sanitair bij de bar gebruikten. Douches waren echt super. Ook werd het goed schoongehouden. Zwembad vinden wij tegenvallen. Op de foto zag het er echt groter uit. Wij aan hier niet een 2e keer naartoe. Saumur is een leuke stad om naar toe te gaan. Wij geven het een magere 7.

Ik zou deze camping echt overslaan.!

Dennis,
9-8-2018

Als je op vakantie naar Frankrijk gaat moet je rekening houden met stugge Fransen. Maar deze camping slaat alles.

Enkele voorbeelden dan de slechte service:

- ongemotiveerd en chagerijnig personeel;

- bij bestellen van 2 porties friet moet je 45 min later terug komen om je bestelling af te halen;

- deze 2 porties friet zijn inmiddels al 15 min geleden gebakken en dus inmiddels koud en slap;

- om onduidelijke redenen kun je op bepaalde dagen geen eten afalen (word nergens vermeld). Gevolg is geen warme maaltijd;

- avond programma van de camping is erg luid en tot laat zeer goed (storend) te horen over de camping. Vooral als je met je huur chalet recht tegenover de bar staat.

- zwembad is in zeer slechte, onveilige en niet schone staat;

En zo kan ik nog wel even door gaan.

Kortom: Ik zou deze camping overslaan.!

Francis DENIS, Gérant - propriétaire, 10-8-2018

Bedankt voor u feedback op onze accommodatie.

Het team maakt graag gebruik van de mening van onze gasten om de accommodatie en service verder te verbeteren.

Toch vinden wij uw commentaar op het personeel lastig te begrijpen, aangezien wij altijd onze uiterste best doen het u naar zin te maken.

Het team bevat 2 Nederlandse werknemers, die er juist zijn om onze Nederlandse gasten zo goed mogelijk te accommoderen.

Onze snackbar is vanaf 5 uur in de middag open en frietjes worden tot het einde van de service vers en snel bereid en geserveerd.

Verder wijzen wij u er graag op dat er wel dergelijk elke dag avondmaaltijden verzorgd worden.

de snackbar is elke dag geopend, behalve op donderdagavond, wanneer een gezamenlijke maaltijd wordt georganiseerd. Dus er is elke dag eten.

Verder voldoet het zwembad aan alle gestelde eisen en wordt het regelmatig door de desbetreffende autoriteiten gecontroleerd.

We vinden het jammer dat u feedback geen positieve punten bevat en hopen dat u verblijf bij ons niet bedorven is door een portie frietjes.

Het spijt ons dat u niet tevreden bent en hopen dat u volgende bezoek beter zal zijn.

De camping zal komende tijd blijven inzetten op verbeteringen om vooral onze Nederlandse gasten noch beter van dienst te zijn.

Francis DENIS

Eigenaar / Beheerder

(33) 2 4151 9433

Jammer maar geen tweede keer

J,
5-8-2018

Wij hebben deze camping en vakantie niet heel positief ervaren. Eigenlijk zijn wij met weinig tevreden maar hebben het lekker vakantiegevoel hier gemist. Het opvallendste punt vonden wij dat de eigenaren niet heel vriendelijk waren. Er werd bij aankomst niet gevraagd hoe de reis was geweest en na afloop niet gevraagd hoe de vakantie was geweest en alles naar wens was. Hallo en dag was ook vrij moeizaam. Verder prima sanitair , animatie erg op Fransen gericht. Op de een of andere manier miste de gemoedelijke en gezellige sfeer die wij op andere campings meer hebben ervaren. Erg jammer maar meer kunnen we er niet van maken. Voor ons geen tweede keer deze camping, hopelijk is dit alleen onze mindere ervaring en wordt de camping door andere wel als positief ervaren!

Francis, Gérant - propriétaire, 10-8-2018

Bedankt voor uw reactie, wij stellen elke vorm van feedback zeer op prijs omdat we er graag van leren

Het team is altijd attent, verlangt naar vooruitgang.

Uw commentaar op animaties gericht op het Frans is ronduit onbegrijpelijk.

Om onze Nederlandse klanten tevreden te stellen, rekruteerden we een Nederlandse animator en een animator die Nederlands, Engels en Frans sprak.

In 2017 hadden veel Nederlandse klanten plezier op de avondkaraoke. Ze publiceerden foto's van deze gelukkige en vriendelijke sfeer.

De animators kunnen je niet verplichten om deel te nemen aan de avonden, maar de klanten die het willen zijn erg blij en houden een uitstekende herinnering.

Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen voldoen en hopen dat uw volgende verblijf beter zal zijn.

Francis

Eigenaar Manager

Kindvriendelijke camping

M. De Vos,
5-8-2017

Leuke camping, veel te doen voor kinderen (trampolines, springkussens, speeltuintje, zwembaden, kinderboerderij). Alles zelf te lopen voor kinderen. Nieuw en schoon sanitair. Tent gehuurd via Juliette tent vakanties, was ook prima. Qua eten alleen afhaal. Wel mogelijkheid om brood te bestellen. Hele leuke (Nederlandstalige en Franstalige) animatie.

Leuke gezinscamping

Hhhhhhhh,
2-8-2017

Gezellige kleine camping. Redelijke ruime kampeerplekken.

Alle voorzieningen prima in orde. Toiletten en douches netjes en schoon.

Gemengd publiek, veel fransen en nederlanders. Verder wat engelsen en belgen. Er is nederlandse en franse animatie.

Overzichtelijke camping, kinderen kunnen vrij rondlopen. Prima zwembad. Erg leuk zijn de publieke vaste bbq's, die voor de campinggasten beschikbaar zijn.

Bij de bar alleen pizza's en hamburgers te krijgen (afhaal). Maar in de buurt genoeg restaurantjes (pizzeria, creperie ed.)

In de omgeving genoeg te doen.

Yelloh! Village

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire) in Les Rosiers-sur-Loire (Maine et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.