Camping Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire)

7.2Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, Les Rosiers-sur-Loire (Maine et Loire)

7.2Goed

• 5.8Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire) voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info

56 reviews over Camping Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire)

• 2019
    7Caroline29-08-2019

Mooie omgeving. Te veel herrie op de camping

Mooie omgeving en een goed onderhouden, kleine camping. De grootte van de plaatsen vonden wij nogal tegenvallen. Veel kinderen, die je hier met een gerust hart kunt laten gaan en staan waar ze willen. Maar neem wel oordoppen mee. Ook wij hebben erg veel last gehad van het avondprogramma. Sommige avonden tot 23.30 uur. Het geluid was zo hard, dat we elkaar op ons terras niet eens konden verstaan. Gezellige zomeravonden samen, met oortjes in en een wijntje erbij .... Onze accomodatie stond ongeveer 25 meter van de feesttent. In een halve cirkel om de feesttent zijn 10 staanplaatsen en accomodaties; allemaal dus dicht bij die tent. Nu lijken 10 plaatsen misschien niet zo veel, maar dat is 10% van het totaal aantal plaatsen op deze camping.... Maar eerlijk is eerlijk, de zangkwaliteit van de karaokezangers was beter dan die van de Franse zangers ;) Hier komen wij zeker niet terug.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Fam. Volp27-08-2019

Volgend jaar weer terug!

Camping bevalt erg goed. De staanplaatsen zijn groot en keurig afgeschermd. Geen overlast van elkaar. Overlast van de bar/animatie hebben wij niet ervaren. Elke avond maakt de eigenaar nog een rondje om alles te controleren. Sanitair is schoon, eigenaar en staff staan altijd voor je klaar. Zwembad is erg goed, PH en chloor worden dagelijks goed getest en de waterkwaliteit is perfect. In de omgeving is een hoop te zien, ook voor de kinderen. Eetgelegenheid is er in de nabije omgeving. genoeg, maar ook op de camping is afhaal mogelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Alexander21-04-2019

Super! Wij komen terug.

Gezellige, kleine camping. Wij komen hier al jaren in de zomer, nu ook met de paasdagen voor een lang weekend een mobile home gehuurd. Huisje was naar wens; schoon en netjes. Lekker warm (heet) water in je eigen douche. Buiten heeft men weer hard gewerkt, de camping ziet er netjes groen en verzorgd uit. Het buitenbad is men aan het opknappen, maar het binnenbad was heerlijk overdekt en warm en gaf dan ook genoeg zwemplezier. Wij komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    6Miranda03-12-2018

Prima camping, maar niet voor herhaling vatbaar

Prima camping met een leuk klein zwembad. Er is geen restaurant en de bar is overdag dicht, dat vonden wij echt een minpunt. Onze twee kinderen van 7 hebben zich hier prima vermaakt. In de omgeving is veel te doen.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Conchita18-08-2018

Fantastische vakantie!

Mooie, kleine overzichtelijke camping. Heel veel groen. Mooie grote afgebakende plekken. Leuke, nette nieuwe speeltuin voor de kleintjes. Heel erg vriendelijk personeel dat er alles aan doet om het naar je zin te maken. Het sanitair ziet er netjes uit en wordt goed verzorgd. Het exterieur van het zwembad heeft wat aandacht nodig (paar scheve tegels), maar de vele ligbedden en nieuwe parasols compenseren dit ruimschoots. Er is veel te doen in de omgeving. Bij de receptie is hier heel veel informatie over te vinden. Op de camping worden diverse activiteiten georganiseerd zoals dansavonden, karaoke en bingo. De animatie spreekt Frans, Engels en Nederlands. Kortom ik ben heel erg tevreden over de camping. Ook mijn kinderen van 13 en 14 willen hier volgend jaar graag weer naartoe.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Alexander16-08-2018

Geweldig, volgend jaar gaan we weer.

Wij komen hier nu 5 jaar, meestal 2 tot 3 keer per jaar. Een positieve review lijkt me op z’n plaats. In mei verblijven we in een mobile home, in augustus met eigen caravan. Grote plekken en het sanitair is recentelijk vervangen. Ziet er goed uit en wordt meerdere keren per dag schoon gemaakt. Animatie is grotendeels Frans georiënteerd, we zijn immers in Frankrijk, maar films zijn Nederlands ondertiteld waardoor ook de kinderen zich prima vermaken. Vriendelijke en gastvrije beheerders, staan altijd klaar om te helpen. Het zwembad was prima, door de hittegolf en de vele zonnebrand enkele dagen wat troebel, maar daarna weer schoon. Ook is er in de directe omgeving meer dan genoeg te zien.

Francis DENIS, Gérant - propriétaire, 18-08-2018

Dank u voor uw reactie die ons stimuleert. Wij zullen u altijd met plezier. Francis Denis eigenaar / manager (33) 2 4151 9433

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Lex14-08-2018

Leuk voor gezinnen met jonge kinderen

Prima camping met variatie aan plekken qua locatie en grootte (klein/groot/rustig/dicht bij animatie-zwembad). Verder alles aanwezig op de camping. Camping is wel veel meer geschikt voor gezinnen met jongere kinderen (< 10 jaar). Verl kids uit die leeftijdsgroep. Onze 2 pubers waren niet altijd zo gelukkig met gehorige/huilende kinderen wat vroeger in de ochtend. Verder prima camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6E.13-08-2018

zwembad moet echt worden opgeknapt

Voor 2e keer geweest. Leuke camping maar wel enige minpunten. Het zwembad moet nodig worden opgeknapt. Tegels en voegwerk laten los. Dit kan echt niet. Water niet echt schoon. Speeltuin bestaat uit trampolines en een luchtkussen. Het luchtkussen werd vaak niet opgeblazen. Als reden werd hier het weer voor opgegeven?? Voor de hele kleine kinderen een nieuwe speeltuin, erg mooi. Op de camping staan veel vaste franse bezoekers. De franse oudere jeugd heeft in de avond op de camping niks te doen en hangt een beetje verveelt rond. Camping en animatie verder erg frans georienteerd. Animatie tot 23.00 uur. Enkele stacaravans staan recht tegenover de animatietent/bar en hebben hier geluidshinder van. Bar/terras pas vanaf 17.00 uur open. Afhaalpizza is prima. Wel moet je van te voren bestellen en aangeven hoe laat je wilt afhalen. Omgeving erg mooi. Geen camping voor oudere kinderen. Zonder opknapbeurt van het zwembad voor ons niet nog een keer

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 7ESTHER11-08-2018

Matige 7

Tja ik kan me zeker aansluiten bij de vorige reviews. Ik kan niet zeggen dat het vriendelijk personeel is. Een cursus klantvriendelijkheid is wel aan te bevelen. Verder hébben wij er 4 nachten gestaan. Nadeel bij ons was dat wij het sanitair bij de bar gebruikten. Douches waren echt super. Ook werd het goed schoongehouden. Zwembad vinden wij tegenvallen. Op de foto zag het er echt groter uit. Wij aan hier niet een 2e keer naartoe. Saumur is een leuke stad om naar toe te gaan. Wij geven het een magere 7.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 2Dennis09-08-2018

Ik zou deze camping echt overslaan.!

Als je op vakantie naar Frankrijk gaat moet je rekening houden met stugge Fransen. Maar deze camping slaat alles. Enkele voorbeelden dan de slechte service: - ongemotiveerd en chagerijnig personeel; - bij bestellen van 2 porties friet moet je 45 min later terug komen om je bestelling af te halen; - deze 2 porties friet zijn inmiddels al 15 min geleden gebakken en dus inmiddels koud en slap; - om onduidelijke redenen kun je op bepaalde dagen geen eten afalen (word nergens vermeld). Gevolg is geen warme maaltijd; - avond programma van de camping is erg luid en tot laat zeer goed (storend) te horen over de camping. Vooral als je met je huur chalet recht tegenover de bar staat. - zwembad is in zeer slechte, onveilige en niet schone staat;

En zo kan ik nog wel even door gaan.

Kortom: Ik zou deze camping overslaan.!

• 1Eetgelegenheden

Francis DENIS, Gérant - propriétaire, 10-08-2018

Bedankt voor u feedback op onze accommodatie.

Het team maakt graag gebruik van de mening van onze gasten om de accommodatie en service verder te verbeteren.

Toch vinden wij uw commentaar op het personeel lastig te begrijpen, aangezien wij altijd onze uiterste best doen het u naar zin te maken.

Het team bevat 2 Nederlandse werknemers, die er juist zijn om onze Nederlandse gasten zo goed mogelijk te accommoderen.

Onze snackbar is vanaf 5 uur in de middag open en frietjes worden tot het einde van de service vers en snel bereid en geserveerd.

Verder wijzen wij u er graag op dat er wel dergelijk elke dag avondmaaltijden verzorgd worden.

de snackbar is elke dag geopend, behalve op donderdagavond, wanneer een gezamenlijke maaltijd wordt georganiseerd. Dus er is elke dag eten.

Verder voldoet het zwembad aan alle gestelde eisen en wordt het regelmatig door de desbetreffende autoriteiten gecontroleerd.

We vinden het jammer dat u feedback geen positieve punten bevat en hopen dat u verblijf bij ons niet bedorven is door een portie frietjes.

Het spijt ons dat u niet tevreden bent en hopen dat u volgende bezoek beter zal zijn.

De camping zal komende tijd blijven inzetten op verbeteringen om vooral onze Nederlandse gasten noch beter van dienst te zijn.

Francis DENIS Eigenaar / Beheerder (33) 2 4151 9433

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

6 tips over Camping Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire)

• Monique, 19-08-2013 Rapporteren

Een bezoek aan Saumur en in het bijzonder aan het kasteel, met de auto ca. 15 minuten rijden langs de Loire. Een echte aanrader is het wijnhuis Domaine Saint Maur in Le Thoureil, op de heenweg kom je ook een fantastisch restaurant aan de Loire tegen!

• Jolanda en Bert, 06-07-2013 Rapporteren

Je kunt rechtstreeks boeken bij de camping via hun website en emailadres. Wij hadden een vervelende ervaring met boeken via de ANWB, omdat wij dagen hebben moeten wachten op bericht over de beschikbaarheid in het Nederlands. De ANWB geeft alleen de aanvraag door en na een aanbeta-ling wordt de beschikbaarheid gecontroleerd door de camping en beant-woord via een automatische email via noreplay.

• angela, 06-05-2013 Rapporteren

Zoo de Beauval en Puy du Fou zeker aan te raden. Erg mooi!

2 vragen over Camping Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire)

• Andrea, 07-03-2016 Rapporteren

huur accomodaties

zijn er accomodaties voor mindervaliden te huur?

• sannie1979, 06-07-2015 Rapporteren

Natuur water om te zwemmen

Weet iemand of je in de nabije omgeving ergens in de rivier of een meertje kan zwemmen?

Camping Yelloh ! Village Les Voiles d’Anjou (Val de Loire) info

• SchaduwplaatsenAanwezig