Hotel Chateau Bredurière

9.3FenomenaalScore uit 15 reviews
+26/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 15 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

15 Reviews over Chateau Bredurière

• 9Judith30-10-2021

Geweldig kasteel!

Geweldige, mooie locatie. Kasteelkamer was super! Heerlijk ontbijt, fijn zwembad en enthousiaste gastvrouw en -heer. Een aanrader! La Tranche sur Mer leuke badplaats!

• 9Maartje13-07-2020

Heerlijk!

Wat een verrassend fijne plek! Rustig, prachtige lodges (wij zaten in de pissotte lodge met werkelijk fantastisch uitzicht) en een heel mooi landgoed. Alle ruimte en speelplek voor de kinderen, mooi zwembad. Ook lekker gegeten (pizza-avond niet overslaan!) en natuurlijk de eigen wijn van het Château. Wij hebben al meerdere keren in lodges vakantie gevoerd maar deze verraste ons echt positief door de mooie glazen schuifpui (nieuw) waardoor we ondanks wat minder mooi weer toch van het uitzicht konden genieten. Ook voor frissere dagen een kacheltje aanwezig. Service van Marieke en Mischa ook heel goed, wij willen zeker nog eens terugkomen!

• 10Nynke Geus11-07-2020

Verukkelijk verblijf, een verscholen paradijs

Heerlijk verblijf, prachtige plek. Kortom: een aanrader!

• 10CM22-10-2019

Fantastisch !

Geweldige accommodatie, fijne beheerders, prachtig chateau, heerlijk ontbijt. Echt een aanrader, heerlijk ontspannen en bijtanken.

• 10Sanne11-09-2019

Een pareltje in de Vendee

We komen hier nu voor het derde jaar achter elkaar en het blijft steeds weer een verademing om hier te komen. Het chateau en landgoed geven een prachtig idyllisch totaalplaatje, het zwembad is fijn, het gazon, de trampoline en het speelkeukentje staan garant voor uren speelplezier en er is voldoende te doen in de omgeving. De gites en tenten zijn zeer smaakvol ingericht, de eigenaren weten wat stijl is en gaan voor niets minder dan een 9. De nieuwe beheerders zijn heel vriendelijk en behulpzaam en hebben oog voor detail. Ik zou het iedereen die zoekt naar een fijne vakantie voor de kindjes en wat luxe voor zichzelf van harte aanraden. Een pareltje in de Vendee!

• 8Fam. Hoenderdos05-09-2019

Fijne plek om vakantie te vieren

Fijn en rustig gelegen landgoed. Authentieke uitstraling. Wij verbleven in gite Chantonnay. Modern industrieel ingericht met een warme touch. Door de harde eetbanken binnen en houten eetstoelen buiten, vonden wij dit meubilair niet comfortabel zitten om lekker lang te tafelen. Dat was jammer. Vloer is van ongelijke stenen; dat is niet praktisch voor kleine kinderen. Zwembad en ligstoelen heerlijk, omgeving leuke dingen te doen. Fietsen op Ile de Re echte aanrader.

• 9Sunshine14-08-2019

Even het gevoel van "leven als God in Frankrijk!"

Met mijn schoonzus een superfijne tijd doorgebracht in lodge de Brem. Wat een heerlijk plek en wat een mooi domein, zo lekker rustig. Chapeau voor Marieke en Micha ,wat een top gastvrouw en gastheer! Heerlijk gegeten en niet te vergeten ook heerlijke wijn gedronken ! Een aanrader of eigenlijk niet want e deze prachtige plek moet geheim blijven!

• 10Familie de Bruin22-07-2019

Hemel op aarde

Wat een super fijne en mooie plek! Aardige mensen, betoverde locatie, zeer kindvriendelijk. We hebben genoten! Deze plek heeft alles waar we naar op zoek waren. Goed gelegen om de omgeving te ontdekken maar ook als je liever niet in de auto stapt zal je je geen moment vervelen. Zwemmen in het ruime zoutwater bad, een wandeling over het domein, wegdromen op een van de ligbedden die uitkijken over de wijnranken... het is er allemaal!

• 9Hortensius25-06-2019

Paradijs! Heerlijke plek om tot rust te komen

Château Bredurière is een fantastische plek. Kleinschalig en perfect onderhouden. Een heerlijk landgoed en verzorgde locaties met voldoende privacy. Lodge mareuil is luxe en van alle gemakken voorzien. Voor kinderen is het een paradijs ( en dus voor ouders ook ;-) ). Vooral fijn dat kinderen lekker veilig kunnen spelen en er genoeg te doen is. Er is niet zozeer heel veel georganiseerd (gelukkig), maar het landgoed nodigt uit om heerlijk te ravotten, spelen en op ontdekkingstocht te gaan. En er zijn altijd wel andere kindjes. En anders zijn er altijd nog de ezels om vriendjes mee te worden. We hebben een heerlijke tijd gehad en komen volgend jaar zeker terug! Dank voor de goede zorgen Marieke en Mischa! Jullie doen het geweldig!

• 9Jokra22-01-2016

Dit is genieten!

Wij hebben gebruik gemaakt van de chambre d'Hote. Goed aan te rijden. Niet anders dan lof hierover. Heerlijk geslapen en prima ontbijt. De kinderen (9 en 6) hebben hadden gelijk contact met andere kinderen die in de lodge verbleven. Zwembad was top!! Op het terrein volop de ruimte om te spelen. We zijn 's avonds aangeschoven bij de table d 'Hote wat ook heerlijk was. Lekker gegeten en gedronken.

We mochten ook bij de Lodges kijken, wat zien deze er super uit! En ook prima ligging.

Kamers zijn beetje prijzig maar dit hebben wij er graag voor over gehad.

Hotel Chateau Bredurière info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met