Camping La Breteche

17-8-2018

Aanvulling

Johannes
26-7-2018

Restaurant flexibeler en dat je eten kan afhalen zonder te reserveren

We wilden in de avond patat halen maar dat kon niet omdat we niet gereserveerd hadden vind dit niet kunnen op een camping.

Openingstijden zwembad tussen 14.00 en 17.00 openstellen want dat zijn tijden als je gebruik wil maken van zwembad

Supermarkt uitgebreider meer producten verkopen

nooit meer

Verhelst Wilfried
30-6-2018

was echt een teleurstelling. we hadden gereserveerd voor 4 dagen, doch zijn slechts één nacht gebleven. Het begon reeds bij aankomst. Op de inschrijvingspapieren stond dat de receptie open ging om 14 uur. toen we aankwamen was de receptie gesloten en ging pas om 15 uur open. daar kregen we dan onze plaats toegewezen ( perceel nr 48 ) Het was precies een boswegel. ( zeker meer dan de helft van de mooiere zonnige percelen waren vrij )voor electriciteit moesten we onze kabel dwars over het aangrenzend terrein leggen. gelukkig hadden we een kabel van 20 m lengte bij. wel kregen we een armbandje om in het gemeentelijk zwembad te gaan zwemmen. ze zien ons daar zeker niet meer terug. deze camping is zeker geen vier sterren waard. Een ster zou al meer dan voldoende zijn.

leuke camping, vlak bij Le Puy du Fou

jeroen
29-7-2011

Leuke eenvoudige camping met overwegend Franse gasten, wel zo rustig. Vlak bij het prachtige historische themapark Le Puy du Fou ('s avonds hoor je de kanonnen van de avondvoorstellingen bulderen). Toiletgebouw is prima, maar er is geen apart dames- en herengedeelte. Op Quartorze Juilliet is er niet schoongemaakt en was het WC papier op. Een camping is toch een 7/7 bedrijf, dus dat is minder.

Dames bij de receptie waren erg behulpzaam. Vlak voor vertrek was ik er ingeslaagd om met de elektrische koelbox de accu van de auto leeg te trekken. Bij de balie hadden een accu snellader speciaal voor de gasten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Breteche in Les Epesses , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Breteche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.