Camping Domaine Le Jardin du Marais

2 reviews over Camping Domaine Le Jardin du Marais in het Nederlands

Slecht gevoel over gehouden

Henrick
13-2-2017

Wij zitten nog steeds te wachten op geld van de camping.

Reservering was dubbel afgeboekt, werdt ons beloofd bij aankomst het geld dircect terug te storten.Tot op de dag van vandaag nog steeds geen geld terug gekregen.

Oude reviews (archief)

vieze kapotte caravan , afgezet

jp
2-9-2016

zwembad prima

oude versleten caravan, alles moet vooraf worden betaald en duur, schoonmaakkosten worden achteraf gemeen in rekening gebracht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Jardin du Marais in Le Perrier (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Jardin du Marais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine Le Jardin du Marais scoort een 8.14 uit 10 op basis van 61 reviews.