Hotel Ibis Le Mans Centre

Weer vandaag24°

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Le Mans Centre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Le Mans Centre in het Nederlands

typische ibis

traveling_brand
11-8-2010

Gebruikt als overnachting naar het zuiden. Typische Ibis, maar wel een van de betere. Prima service, voldoende parkeergelegenheid. Ver van de binnenstad dus niet ff er naar toe te lopen. OK voor een overnachting maar niet voor langer verblijf.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinDisco, Terras
  • Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Le Mans Centre in Le Mans (Sarthe), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Le Mans Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.