Hotel Ibis Budget Le Mans Centre

Hotel Ibis Budget Le Mans Centre

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Le Mans Centre voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ibis Budget Le Mans Centre in het Nederlands

Prima overnachtings hotel

Ger
12-7-2014

Een uitstekend hotel dat wij op onze terugreis aandeden. Fijne bedden, goede kussens.

Er is een uitstekend ontbijt en het restaurant heeft een beperkte kaart, maar we hebben er heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs.

Het hotel heeft een kleine parkeergarage waar de auto voor een kleine vergoeding gestald kan worden.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

Prima voor doorreis

Anna
18-8-2011

Budget hotel gebruikt voor doorreis, maar prima voor de prijs. Bedden prima geschikt voor kinderen. TV deed het niet. Parkeergelegenheid was vol maar parkeren kan op straat voor het hotel, is rustig.

Le Mans bleek prachtige stad! Op loopafstand van oude centrum, mis niet de prachtige lichtshow. Fantastisch voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Le Mans Centre in Le Mans (Sarthe), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Le Mans Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.