Le Lude (Sarthe)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Lude (Sarthe) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Le Lude (Sarthe) voor je op een rij gezet:

Reviews over Le Lude (Sarthe)

Waanzinnig vriendelijk en schone camping

MC van de Steeg,
    13-3-2010

Is alweer een tijd geleden dat wij er geweest zijn, maar heel gezellig, altijd wat te doen behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

geweldige camping

Martijn Kemper,
    21-5-2009

Supercamping. Al een keer of acht geweest. personeel super vriendelijk en behulpzaam. alleen jammer dat het dorp zelf de afgelopen jaren is ingeslapen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

1 keer geweest

Erica,
    23-6-2008

1 keer geweest. Fijne camping, autootje met brood 's ochtends vroeg. Leuk viswater voor kinderen, zwembad is gratis voor kampeerders, sanitair super, plekken prima. Wel wat last van muggen e.d. Mooi kasteel om de hoek, leuk dorpje.

Gereisd familie in juni 2008

Gewoon een heerlijke camping, vooral de plaatsen op het !!

josé,
    19-8-2007

Gewoon een heerlijke camping, vooral de plaatsen op het veld met oude bomen !! Wij moeten er elk jaar een deel van onze vakantie naartoe..........

Ook nu de kinderen ouder worden !

Gereisd familie in augustus 2007

In juli een aantal nachten hier gestaan

Jolanda,
    17-8-2007

In juli een aantal nachten hier gestaan. Zeer vriendelijk ontvangen! Er was zelfs een nederlandse receptioniste. Er waren diverse plaatsen vrij; afgebakende plaatsen of op het veld. Wij kozen voor het veld waardoor we een zeer riante plaats hadden! Het sanitairblok bij het veld is wel wat verouderd maar schoon, midden op de camping is een modern blok. Via de camping kun je kano's, waterfiets of bootje huren voor op de loir, bij langer verblijf krijg je vrijkaartjes. In de loir kun je niet zwemmen, echter het gemeentelijke zwembad naast de camping is gratis toegangelijk. Het heeft een binnenbad en buitenbad met glijbaan en er is een grote ligweide. Het dorpje le Lude ligt op loopafstand. Erg gezellig! Pizzeria Le Vulcano is een aanrader! Het enige minpuntje vonden wij de weg die langs de camping loopt, vooral 's ochtends veel verkeer. Ik denk dat je de weg aan het begin van de camping veel minder hoort. Prima camping, wij komen hier zeker nog een keer terug.!

Gereisd familie in juli 2007