Camping La Grisse

8,9

31 reviews over Camping La Grisse in het Nederlands

Eline
17-8-2018

Gastvrije camping, ligging is super! Mooi en verzorgd! Plaatselijke bakker is ook een pluspunt en voor kinderen veel te doen.

Sejour de 4 nuits

Marie et Patrice
3-3-2018

Le patron du camping est très sympa et chaleureux .Passionné de géologie il vous fait découvrir des lieux typiques de la région . Lui demandé , car il y a énormément de petits endroits à découvrir .Pour nous trop juste sur 4 jours. En pleine saison le camping reste à taille humaine car 79 emplacements au total.Pour ceux et celles qui désirent du repos , pas de soucis les campeurs disposent de grands espaces par emplacements .

Camping tres agreable et tres propre

Brouzes
25-2-2018

Nous avons été très bien accueilli par le proprietaire qui nous a super bien conseillé sur les balades dans la region. Nous avons passé un agréable weekend. Je vous recommande ce camping.

Gastvrije rustige camping

Coby
30-8-2017

Wij troffen een nieuwe mobile home met een prachtig uitzicht over de velden,o.a. zonnebloemen. De eigenaar heeft ons ruim een uur zeer enthousiast over de omgeving verteld. Dit was ongekend en een prettige bijkomstigheid was dat hij goed Engels sprak.

Heerlijke camping met kleine kinderen

Lieselot
8-8-2017

Vorig jaar is deze camping ons zo goed bevallen dat we dit jaar nogmaals dezelde stacaravan hebben gehuurd. Vorig jaar waren we de tweede huurders en nu zag het er net zo schoon en verzorgd uit. De beheerder en zijn neef en nicht runnen de tent en ze zijn erg vriendelijk. De ruime plekken bieden zon en schaduw. Door de opzet van de camping heb je niet echt door dat de helft vaste plaatsen is. Onze kinderen (kleuters) konden met hun Franse en Nederlandse vriendjes zelfstandig naar de speeltuin en de springkussens. Ook komt elke dag de plaatselijke bakker om 9 uur langs.

Mooie en ruime plaatsen temidden van gevarieerde bomen.

Ruimte voor zowel zon als schaduw. Prima sanitaire en mooi betegelde vloer in de grote afwasruimte.

Heel vriendelijke beheerder.

Diverse stranden bereikbaar tussen 14 en 22 km.

Er zijn mobilhomes maar die verstoren het campinggevoel niet doordat de velden voor tenten, caravans e.d. zo goed gesitueerd zijn.

Geen eetgelegenheid op de camping, wel kan in bepaalde periode brood besteld worden.

Prima rustige camping.

Dick van Laar
23-6-2017

In juni was het er zeer rustig. Zeer ruime plaatsen op een prima grasmat. Er zijn voldoende toiletten en douches die in prima staat zijn en goed worden schoongehouden. De eigenaar is een heel enthousiaste man die heel graag verteld over zijn camping maar ook over "zijn land". Hij neemt er uitgebreid de tijd voor (ook in het Engels). Camping ligt in het buitengebied. Strand is ongeveer 15 minuten met de auto. Er zijn diverse fietsroutes in de omgeving. Wij gebruikten nog weleens de auto met fietsenrek om op een fietsroute te komen.

prima camping

Dorus
20-2-2017

Op zich een prima camping. Rustig en groen. Wij hadden een nieuwe mobile home, super en op een mooie ruime plek met zon en schaduw. Veel vaste gasten, echt ons kent ons. 1x per week een muziekavond, tot 12 uur. Maar daarna gingen de gasten nog muziek maken tot 3 uur. Vond ik niet prettig. Ijsjes te koop bij de receptie, en ook is daar veel info te vinden over de mooie omgeving. Speeltuin is niks, onkruid tot meter hoog. 2 springkussens waren leuk. Auto echt nodig, je zit echt buitenaf...stranden erg mooi.

1x per week een wagen met fish en chips, heerlijk en gezellig. Op de camping werd verder niks georganiseerd.dus alleen leuk als je rust zoekt. Auto van de bakker komt elke morgen vanaf 9 uur langs, ideeal! Wifi deed het goed.

Camping très agréable, à retenir

robin
16-11-2016

Nous avons séjourné fin oct, 1 semaine en camping car, endroit très agréable, calme, emplacement spacieux. accueil chaleureux,nous avons découvert cette belle région grâce au gérant qui prend le temps de vous expliquer avec passion les endroits à voir.

Nous reviendrons. Encore merci pour ses moments partagés.

rust, reinheid en lekker veel zon

fam. Dijkstra
20-9-2016

Fijne camping met grote plaatsen. Veel ruimte rondom onze tent.

Het sanitair is netjes, prima douches! Genoeg te doen in de omgeving, strand dichtbij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grisse in Le Givre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grisse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Grisse scoort een 8.85 uit 10 op basis van 31 reviews.