Camping La Grisse

Meer camping info

31 reviews over Camping La Grisse

• 2018
    9Eline17-08-2018

Gastvrije camping, ligging is super! Mooi en verzorgd! Plaatselijke bakker is ook een pluspunt en voor kinderen veel te doen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• Oude reviews

9Coby30-08-2017

Gastvrije rustige camping

Wij troffen een nieuwe mobile home met een prachtig uitzicht over de velden,o.a. zonnebloemen. De eigenaar heeft ons ruim een uur zeer enthousiast over de omgeving verteld. Dit was ongekend en een prettige bijkomstigheid was dat hij goed Engels sprak.

• 9Lieselot08-08-2017

Heerlijke camping met kleine kinderen

Vorig jaar is deze camping ons zo goed bevallen dat we dit jaar nogmaals dezelde stacaravan hebben gehuurd. Vorig jaar waren we de tweede huurders en nu zag het er net zo schoon en verzorgd uit. De beheerder en zijn neef en nicht runnen de tent en ze zijn erg vriendelijk. De ruime plekken bieden zon en schaduw. Door de opzet van de camping heb je niet echt door dat de helft vaste plaatsen is. Onze kinderen (kleuters) konden met hun Franse en Nederlandse vriendjes zelfstandig naar de speeltuin en de springkussens. Ook komt elke dag de plaatselijke bakker om 9 uur langs.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Hag12-07-2017

Aangename camping zonder hinder van verkeersgeluid

Mooie en ruime plaatsen temidden van gevarieerde bomen. Ruimte voor zowel zon als schaduw. Prima sanitaire en mooi betegelde vloer in de grote afwasruimte. Heel vriendelijke beheerder. Diverse stranden bereikbaar tussen 14 en 22 km. Er zijn mobilhomes maar die verstoren het campinggevoel niet doordat de velden voor tenten, caravans e.d. zo goed gesitueerd zijn. Geen eetgelegenheid op de camping, wel kan in bepaalde periode brood besteld worden.

• 8Dick van Laar23-06-2017

Prima rustige camping.

In juni was het er zeer rustig. Zeer ruime plaatsen op een prima grasmat. Er zijn voldoende toiletten en douches die in prima staat zijn en goed worden schoongehouden. De eigenaar is een heel enthousiaste man die heel graag verteld over zijn camping maar ook over "zijn land". Hij neemt er uitgebreid de tijd voor (ook in het Engels). Camping ligt in het buitengebied. Strand is ongeveer 15 minuten met de auto. Er zijn diverse fietsroutes in de omgeving. Wij gebruikten nog weleens de auto met fietsenrek om op een fietsroute te komen.

• 7Dorus20-02-2017

prima camping

Op zich een prima camping. Rustig en groen. Wij hadden een nieuwe mobile home, super en op een mooie ruime plek met zon en schaduw. Veel vaste gasten, echt ons kent ons. 1x per week een muziekavond, tot 12 uur. Maar daarna gingen de gasten nog muziek maken tot 3 uur. Vond ik niet prettig. Ijsjes te koop bij de receptie, en ook is daar veel info te vinden over de mooie omgeving. Speeltuin is niks, onkruid tot meter hoog. 2 springkussens waren leuk. Auto echt nodig, je zit echt buitenaf...stranden erg mooi. 1x per week een wagen met fish en chips, heerlijk en gezellig. Op de camping werd verder niks georganiseerd.dus alleen leuk als je rust zoekt. Auto van de bakker komt elke morgen vanaf 9 uur langs, ideeal! Wifi deed het goed.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9fam. Dijkstra20-09-2016

rust, reinheid en lekker veel zon

Fijne camping met grote plaatsen. Veel ruimte rondom onze tent. Het sanitair is netjes, prima douches! Genoeg te doen in de omgeving, strand dichtbij.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Familie Merkx05-09-2016

Mooie rustige ruime camping met prima stacaravans

Camping heeft ruime plaatsen; ook voor de stacaravans. Er zijn altijd plaatsen in de schaduw of zon. Stacaravan was ruim en zeer netjes. Van alle gemakken voorzien.

Ook voor de kinderen was er genoeg te doen; twee grote luchtkussens en een prima speeltuin. Personeel vonden wij erg vriendelijk en hulpvaardig. Iedere morgen komt om 9.00 uur de bakker op de camping wat erg prettig was. Ijsjes waren er ook te koop en niet duur in vergelijking met de omgeving. Bij de boerderij kun je verse eieren en seizoensgroente kopen.

Het gezelschap op de camping was 50% Frans en 50% Nederland met een verdwaalde Engelsman of Belg. Er zijn veel vast plaatsen met stacaravans maar ook nog genoeg plaatsen voor 'normaal' camperen.

Eén keer per week is er op woensdag een feestavond. Er was muziek en gezelligheid maar het was niet te gek met lawaai. Prima te doen voor de kinderen om doorheen te slapen. Iedereen houdt ook rekening met elkaar wat fijn en prettig is.

Wij hadden fietsen meegenomen alleen dat was geen succes; grind pad om te fietsen dus dat is geen aanrader. Die kun je beter thuis laten. Kinderen kunnen eventueel wel prima op de camping zelf fietsen.

De omgeving is mooi en er is genoeg te doen. De campingeigenaar weet ook veel leuke dingen aan te bevelen als je de standard boekjes gehad hebt. Ideaal!

Wij hebben hier 3 weken een uitstekende vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6Irma11-08-2016

Redelijke camping

We hadden laat geboekt en kregen bij aankomst een plek toegewezen die eigenlijk bedoeld was voor een mobile-home. Doordat je vooruit betaald en geen geld retour krijgt was er daarna weinig meer aan te doen. Op zich was de plek erg ruim, maar volledig voorzien van grint en je mist het camping-leven. Onze buren waren of afwezig of bleven binnen. Ik vind dat de eigenaar had moeten zeggen welke plek hij bedacht had. De camping is voor 2/3 al voorzien van mobile-home's. De campinggasten zijn heel veel jaarlijkse bezoekers die er een soort reunie van maken. Geen probleem, maar niet ons ding. Sanitair is netjes en schoon maar te weinig. Camping-eigenaar zag je alleen met potentiele kopers rondlopen. Er werden wel activiteiten georganiseerd. Samen bbq-en, een kaartavond. In de ochtend om 9 uur een bakkertje (dus of dan opstaan, of naar de winkel rijden). Fietsen in de omgeving kan, het zijn echter wel grintpaden, of je rijdt op de doorgaande weg. Aardige camping maar geen superplek.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 10wich95_123-12-2015

Voor 200 % genieten

We waren hier in juli voor de tweede keer en eigenlijk was alles nog beter dan de vorige keer (in 2013). Prachtige plek met zon van 's morgens vroeg tot de vaak prachtige zonsondergang. Zeer vriendelijke eigenaar die alle bezienswaardigheden in de omgeving uitgebreid toelichtte. Strand op max 15 min rijden en als je daar voor 12 uur bent loop je binnen 100 m het strand op. Supermarkt in La Tranche sur Mer. Met SVR-kaart krijg je ook in het hoogseizoen korting. Kortom, als het wederom mooi weer is zien ze ons hier in 2016 zeker terug.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015