Camping La Grisse

8,8

21 reviews over Camping La Grisse in het Nederlands

Eline
17-8-2018

Gastvrije camping, ligging is super! Mooi en verzorgd! Plaatselijke bakker is ook een pluspunt en voor kinderen veel te doen.

Gastvrije rustige camping

Coby
30-8-2017

Wij troffen een nieuwe mobile home met een prachtig uitzicht over de velden,o.a. zonnebloemen. De eigenaar heeft ons ruim een uur zeer enthousiast over de omgeving verteld. Dit was ongekend en een prettige bijkomstigheid was dat hij goed Engels sprak.

Heerlijke camping met kleine kinderen

Lieselot
8-8-2017

Vorig jaar is deze camping ons zo goed bevallen dat we dit jaar nogmaals dezelde stacaravan hebben gehuurd. Vorig jaar waren we de tweede huurders en nu zag het er net zo schoon en verzorgd uit. De beheerder en zijn neef en nicht runnen de tent en ze zijn erg vriendelijk. De ruime plekken bieden zon en schaduw. Door de opzet van de camping heb je niet echt door dat de helft vaste plaatsen is. Onze kinderen (kleuters) konden met hun Franse en Nederlandse vriendjes zelfstandig naar de speeltuin en de springkussens. Ook komt elke dag de plaatselijke bakker om 9 uur langs.

Mooie en ruime plaatsen temidden van gevarieerde bomen.

Ruimte voor zowel zon als schaduw. Prima sanitaire en mooi betegelde vloer in de grote afwasruimte.

Heel vriendelijke beheerder.

Diverse stranden bereikbaar tussen 14 en 22 km.

Er zijn mobilhomes maar die verstoren het campinggevoel niet doordat de velden voor tenten, caravans e.d. zo goed gesitueerd zijn.

Geen eetgelegenheid op de camping, wel kan in bepaalde periode brood besteld worden.

Prima rustige camping.

Dick van Laar
23-6-2017

In juni was het er zeer rustig. Zeer ruime plaatsen op een prima grasmat. Er zijn voldoende toiletten en douches die in prima staat zijn en goed worden schoongehouden. De eigenaar is een heel enthousiaste man die heel graag verteld over zijn camping maar ook over "zijn land". Hij neemt er uitgebreid de tijd voor (ook in het Engels). Camping ligt in het buitengebied. Strand is ongeveer 15 minuten met de auto. Er zijn diverse fietsroutes in de omgeving. Wij gebruikten nog weleens de auto met fietsenrek om op een fietsroute te komen.

prima camping

Dorus
20-2-2017

Op zich een prima camping. Rustig en groen. Wij hadden een nieuwe mobile home, super en op een mooie ruime plek met zon en schaduw. Veel vaste gasten, echt ons kent ons. 1x per week een muziekavond, tot 12 uur. Maar daarna gingen de gasten nog muziek maken tot 3 uur. Vond ik niet prettig. Ijsjes te koop bij de receptie, en ook is daar veel info te vinden over de mooie omgeving. Speeltuin is niks, onkruid tot meter hoog. 2 springkussens waren leuk. Auto echt nodig, je zit echt buitenaf...stranden erg mooi.

1x per week een wagen met fish en chips, heerlijk en gezellig. Op de camping werd verder niks georganiseerd.dus alleen leuk als je rust zoekt. Auto van de bakker komt elke morgen vanaf 9 uur langs, ideeal! Wifi deed het goed.

rust, reinheid en lekker veel zon

fam. Dijkstra
20-9-2016

Fijne camping met grote plaatsen. Veel ruimte rondom onze tent.

Het sanitair is netjes, prima douches! Genoeg te doen in de omgeving, strand dichtbij.

Mooie rustige ruime camping met prima stacaravans

Familie Merkx
5-9-2016

Camping heeft ruime plaatsen; ook voor de stacaravans. Er zijn altijd plaatsen in de schaduw of zon. Stacaravan was ruim en zeer netjes. Van alle gemakken voorzien.

Ook voor de kinderen was er genoeg te doen; twee grote luchtkussens en een prima speeltuin. Personeel vonden wij erg vriendelijk en hulpvaardig.

Iedere morgen komt om 9.00 uur de bakker op de camping wat erg prettig was.

Ijsjes waren er ook te koop en niet duur in vergelijking met de omgeving. Bij de boerderij kun je verse eieren en seizoensgroente kopen.

Het gezelschap op de camping was 50% Frans en 50% Nederland met een verdwaalde Engelsman of Belg. Er zijn veel vast plaatsen met stacaravans maar ook nog genoeg plaatsen voor 'normaal' camperen.

Eén keer per week is er op woensdag een feestavond. Er was muziek en gezelligheid maar het was niet te gek met lawaai. Prima te doen voor de kinderen om doorheen te slapen. Iedereen houdt ook rekening met elkaar wat fijn en prettig is.

Wij hadden fietsen meegenomen alleen dat was geen succes; grind pad om te fietsen dus dat is geen aanrader. Die kun je beter thuis laten. Kinderen kunnen eventueel wel prima op de camping zelf fietsen.

De omgeving is mooi en er is genoeg te doen. De campingeigenaar weet ook veel leuke dingen aan te bevelen als je de standard boekjes gehad hebt. Ideaal!

Wij hebben hier 3 weken een uitstekende vakantie gehad!

Redelijke camping

Irma
11-8-2016

We hadden laat geboekt en kregen bij aankomst een plek toegewezen die eigenlijk bedoeld was voor een mobile-home. Doordat je vooruit betaald en geen geld retour krijgt was er daarna weinig meer aan te doen. Op zich was de plek erg ruim, maar volledig voorzien van grint en je mist het camping-leven. Onze buren waren of afwezig of bleven binnen. Ik vind dat de eigenaar had moeten zeggen welke plek hij bedacht had. De camping is voor 2/3 al voorzien van mobile-home's. De campinggasten zijn heel veel jaarlijkse bezoekers die er een soort reunie van maken. Geen probleem, maar niet ons ding. Sanitair is netjes en schoon maar te weinig. Camping-eigenaar zag je alleen met potentiele kopers rondlopen. Er werden wel activiteiten georganiseerd. Samen bbq-en, een kaartavond. In de ochtend om 9 uur een bakkertje (dus of dan opstaan, of naar de winkel rijden). Fietsen in de omgeving kan, het zijn echter wel grintpaden, of je rijdt op de doorgaande weg. Aardige camping maar geen superplek.

Voor 200 % genieten

wich95_1
23-12-2015

We waren hier in juli voor de tweede keer en eigenlijk was alles nog beter dan de vorige keer (in 2013).

Prachtige plek met zon van 's morgens vroeg tot de vaak prachtige zonsondergang.

Zeer vriendelijke eigenaar die alle bezienswaardigheden in de omgeving uitgebreid toelichtte.

Strand op max 15 min rijden en als je daar voor 12 uur bent loop je binnen 100 m het strand op.

Supermarkt in La Tranche sur Mer.

Met SVR-kaart krijg je ook in het hoogseizoen korting.

Kortom, als het wederom mooi weer is zien ze ons hier in 2016 zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grisse in Le Givre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grisse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.