Camping La Grisse

+34/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 30 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

31 Reviews over La Grisse

• 9Eline17-08-2018

Gastvrije camping, ligging is super! Mooi en verzorgd! Plaatselijke bakker is ook een pluspunt en voor kinderen veel te doen.

• 9Marie et Patrice03-03-2018

Sejour de 4 nuits

Le patron du camping est très sympa et chaleureux .Passionné de géologie il vous fait découvrir des lieux typiques de la région . Lui demandé , car il y a énormément de petits endroits à découvrir .Pour nous trop juste sur 4 jours. En pleine saison le camping reste à taille humaine car 79 emplacements au total.Pour ceux et celles qui désirent du repos , pas de soucis les campeurs disposent de grands espaces par emplacements .

• 9Brouzes25-02-2018

Camping tres agreable et tres propre

Nous avons été très bien accueilli par le proprietaire qui nous a super bien conseillé sur les balades dans la region. Nous avons passé un agréable weekend. Je vous recommande ce camping.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Coby30-08-2017

Gastvrije rustige camping

Wij troffen een nieuwe mobile home met een prachtig uitzicht over de velden,o.a. zonnebloemen. De eigenaar heeft ons ruim een uur zeer enthousiast over de omgeving verteld. Dit was ongekend en een prettige bijkomstigheid was dat hij goed Engels sprak.

• 9Lieselot08-08-2017

Heerlijke camping met kleine kinderen

Vorig jaar is deze camping ons zo goed bevallen dat we dit jaar nogmaals dezelde stacaravan hebben gehuurd. Vorig jaar waren we de tweede huurders en nu zag het er net zo schoon en verzorgd uit. De beheerder en zijn neef en nicht runnen de tent en ze zijn erg vriendelijk. De ruime plekken bieden zon en schaduw. Door de opzet van de camping heb je niet echt door dat de helft vaste plaatsen is. Onze kinderen (kleuters) konden met hun Franse en Nederlandse vriendjes zelfstandig naar de speeltuin en de springkussens. Ook komt elke dag de plaatselijke bakker om 9 uur langs.

• 9Hag12-07-2017

Aangename camping zonder hinder van verkeersgeluid

Mooie en ruime plaatsen temidden van gevarieerde bomen. Ruimte voor zowel zon als schaduw. Prima sanitaire en mooi betegelde vloer in de grote afwasruimte. Heel vriendelijke beheerder. Diverse stranden bereikbaar tussen 14 en 22 km. Er zijn mobilhomes maar die verstoren het campinggevoel niet doordat de velden voor tenten, caravans e.d. zo goed gesitueerd zijn. Geen eetgelegenheid op de camping, wel kan in bepaalde periode brood besteld worden.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Dick van Laar23-06-2017

Prima rustige camping.

In juni was het er zeer rustig. Zeer ruime plaatsen op een prima grasmat. Er zijn voldoende toiletten en douches die in prima staat zijn en goed worden schoongehouden. De eigenaar is een heel enthousiaste man die heel graag verteld over zijn camping maar ook over "zijn land". Hij neemt er uitgebreid de tijd voor (ook in het Engels). Camping ligt in het buitengebied. Strand is ongeveer 15 minuten met de auto. Er zijn diverse fietsroutes in de omgeving. Wij gebruikten nog weleens de auto met fietsenrek om op een fietsroute te komen.

• 7Dorus20-02-2017

prima camping

Op zich een prima camping. Rustig en groen. Wij hadden een nieuwe mobile home, super en op een mooie ruime plek met zon en schaduw. Veel vaste gasten, echt ons kent ons. 1x per week een muziekavond, tot 12 uur. Maar daarna gingen de gasten nog muziek maken tot 3 uur. Vond ik niet prettig. Ijsjes te koop bij de receptie, en ook is daar veel info te vinden over de mooie omgeving. Speeltuin is niks, onkruid tot meter hoog. 2 springkussens waren leuk. Auto echt nodig, je zit echt buitenaf...stranden erg mooi. 1x per week een wagen met fish en chips, heerlijk en gezellig. Op de camping werd verder niks georganiseerd.dus alleen leuk als je rust zoekt. Auto van de bakker komt elke morgen vanaf 9 uur langs, ideeal! Wifi deed het goed.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10robin16-11-2016

Camping très agréable, à retenir

Nous avons séjourné fin oct, 1 semaine en camping car, endroit très agréable, calme, emplacement spacieux. accueil chaleureux,nous avons découvert cette belle région grâce au gérant qui prend le temps de vous expliquer avec passion les endroits à voir. Nous reviendrons. Encore merci pour ses moments partagés.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9fam. Dijkstra20-09-2016

rust, reinheid en lekker veel zon

Fijne camping met grote plaatsen. Veel ruimte rondom onze tent. Het sanitair is netjes, prima douches! Genoeg te doen in de omgeving, strand dichtbij.

• 9Staat v/h sanitair

Camping La Grisse info