Vakantiepark P&V Saint Goustan

7.4Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, Le Croisic (Loire Atlantique)

7.4Goed

• 3.7Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Saint Goustan voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

8 reviews over Vakantiepark P&V Saint Goustan

• 1r damen16-09-2010

zo nooit meer

gereserveerd in april 2010 voor september 2010 en bij aankomst was er geen plek in het bestelde appartement.

we haden betaald en gereserveerd met zeezicht in een 8 persoonsapp.

na lang praten werd contact met parijs opgenomen en werden we in een nsoort container gezet met zeezicht dat wel alles binnen en buiten was ondermaats.

en dit was door zooover uitgeroepen tot beste app in de streek ?????

• 2Onderkomen
    • 1Activiteiten

Gereisd met partner in september 2010

• 7Calvo- Boechout24-08-2009

Mooie ligging, slechte service

Boek zowiezo zeezicht , ook al heb je geen zonzijde. Het zicht vanop je balkon is schitterend. Appartementen zijn basic maar schoon en ruim naar Franse normen als je Sable d'Or neemt. De andere appartementen zijn piepklein. Klantendienst kennen ze hier niet. Je klacht wordt genoteerd maar daar blijft het bij. Dubbelcheck ook je booking met hen voor je vertrekt want wij hadden zeezicht geboekt en we zaten de eerste week met zicht op de parking. Le Croisic zelf is heel pittoresk en gezellig met lekkere restaurantjes. (niet duur) Aanraders in de omgeving: Guerande, Marais Salants. Piriac, La Baule (schitterend strand). Als dit complex beter zou beheerd worden, dan is dit een topdestinatie.

• 4Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7Iris19-08-2009

best aardig

Hotel ligt inderdaad direct aan het strand, maar bij laag tij komen er complete zeewier-en mosselbanken droog te liggen waardoor het flink kan gaan stinken.

Op het strand geen parasols of ligbedden te huur, dus die zelf meenemen. Bij zowel het volwassen- als het kinderzwembad geen parasols en maar een stuk of 5 ligbedden. Zwembad is klein (ca. 4 bij 6) dus al snel bomvol. Zeker gezien het feit dat zwemmen in zee niet echt een pretje is met de ladingen ronddrijvend zeewier.

Kamers netjes verzorgd. Personeel bij de receptie heel erg vriendelijk&behulpzaam (engels sprekend!) Appartement wordt maar 1x in de week schoongemaakt en dan krijg je ook pas weer schone handdoeken, linnengoed en toiletpapier.

Wij zijn 8 dagen geweest en dan is het goed te doen, maar een echte aanrader vond ik het niet.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9fred.steenbergen27-07-2009

Erg leuke accomodatie met uitstekende ligging!

App. Sable d'or:Super! Ruime, complete accomodatie. Zon op balkon? Kies tuinzijde. Zeezijde mooi maar koud. In app aanwezig:vaatwasser, koelkast met vriezer, 2 electr. kookplaten, magnetron, koffiezetapp met herbruikbaar filter, blikopener, voldoende borden, bestek e.d. Geen waterkoker. Badkamer mooi, incl. föhn. Vide via stijle trap, is niet al te hoog. Wij hadden slaapplek vr 7 pers. Eenvoudige animatie (4 dgn p week, jeu de boules, babyfootball, aquagym). Zwembad en kinderbad (met ligbedden) liggen in aparte tuinen. Restaurant nog ruïne, complex nog niet klaar. Geen last van. Geen supermarkt dichtbij, wel restaurants, bakkers. Broodservice bij receptie. Dorp pittoresk, leuk om te vertoeven. Rijdt treintje die rondje schiereiland doet. Ocearium aan de overkant, Slakkenkwekerij vlakbij. Je kunt met trein naar Nantes. Enorme getijdenwerking in zee. Let op met zwemmen. Veel wier, maar ook mogelijkheid tot zoeken nr schelpdieren (toegestaan). Weer is zeer wisselend. Regenjassen mee!

• 9Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 10Marc16-07-2008

uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

Zeer goede en rustige ligging met prachtig zeezicht. Met zeezicht ligt het terras wel op het noorden gericht. Zeer comfortabele appartementen. Het zwembad was wèl afgewerkt (begin juli) al stonden er wel geen ligstoelen. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

• 10Onderkomen

Gereisd met familie in juli 2008

• 10Marc16-07-2008

Gereisd met familie in juli 2008

• 8S. v.d.Boom23-06-2008

studio le sable d'or

We verbleven in de 2e week van juni 2008 in een 2 persoons accomodatie in Meteor Saint Goustin.Het verblijf was nieuw, schoon en prachtig uitzicht op zee. Helaas nooit zon op het noord gelegen balkon, dus ondanks het mooie weer, te koud om buiten te zitten. Het 2 persoonsbed was verstopt in een bedbank waarvoor nogal technisch inzicht en kracht nodig was om die uit /in te klappen. Het verblijf was weliswaar plm. 9 meter diep, maar slechts 2.50 meter breed, dus met die bedbank uitgeklapt was doorloop erg moeilijk.Zwembad (nog) niet beschikbaar.Leuk levendig vissersplaatsje en prachtige stranden in de directe omgeving. Zeker een plaats omterug te komen voor ons, maar dan een studio 'soleil couchant' , dus met zon op het balkon.

Gereisd met partner in juni 2008

Vakantiepark P&V Saint Goustan info