Camping Municipal Le Calme

Camping Municipal Le Calme

1 review over Camping Municipal Le Calme in het Nederlands

Simpel maar super relaxed.

Suzanne Visser
31-8-2017

Omgeving is mooi. Prachtige hunebedden in de directe omgeving. Heerlijk om s morgens of s avonds even naar toe te wandelen. Camping heeft ruime plaatsen. weinig kinderen. Gemixte gasten. Sanitair is prima. Maar vooral prima na de schoonmaak. Douchen doe je onder een golfplaat, wat ik persoonlijk heerlijk vind. Bakkertje in de straat en prachtige stranden in de buurt. Voor 10 euro per nacht is het geweldig!

Gereisd Met partner in juli 2017

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal Le Calme

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Calme in Le Bernard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Calme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.