Camping L'Evasion

8,1

• Activiteiten8,6
  • Sfeer in stad9,0

8 reviews over Camping L'Evasion in het Nederlands

Over algeheel erg leuke camping

Fabienne VAN DEN BERG /, 13-8-2017

Over algeheel erg leuke camping . Service goed! Binnenzwembad kan wel wat schoner vooral de wc's.

Chalet netjes in orde, alleen de ligging net achter waar

Bert KRIETEMEIJER, 1-8-2017

Chalet netjes in orde, alleen de ligging net achter bar/restaurant, waar alle animatie plaatsvindt, voor ons niet ideaal.

Fantastische camping,

patcha2811, 9-8-2015

Wat een geweldige vakantie hebben we gehad. Camping is fantastisch voor onze kinderen van 3 en 5. Heel leuk zwembad met speelbad, leuke glijbanen. Groot voordeel dat er binnen en buiten gezwommen kan worden. Het eigen strand op de camping is top evenals het grote speeltoestel en het enorme springkussen.

Accomodatie was goed, met veel eigen ruimte eromheen. Bij aankomst waren er wat kleine gebreken(losse kraan, tafel wiebelig) maar dat was binnen een dag gerepareerd. Ook in de omgeving is het leuk, je moet echter wel altijd de auto in, maar dat vonden wij geen probleem. Kortom fantastische vakantie gehad.

Prachtige camping

Rene, 4-8-2015

Heerlijke camping op een goede locatie.

Leuke camping!

Groote, 15-7-2014

Leuke vakantie gehad in het voorseizoen. Wij zaten in een vrij nieuwe mobil-home, alles netjes en schoon. Strandje op de camping is ideaal, met name als je met kleine kinderen bent. Broodjes konden we bestellen, net als pizza's en. Vermaak moet je wat verder voor rijden, een aanrader is het strand van Bretignolles sur Mer, leuke boulevard en heerlijk eten aan het strand.

Minpunt was het feit dat niemand goed Engels sprak, en dat het voor de kinderen soms oppassen geblazen was door het campingpersoneel wat in golfkarretjes erg hard over de camping reed. Zeker meer dan de door hun zelf gestelde maximumsnelheid van 10 km/u.

't gaat

Patricia, 14-9-2013

Mooi strandje op de camping! Wij hadden pech dat we in het naseizoen zaten, na 5 dagen redelijk weer, alleen maar regen!! Dus een week eerder naar huis gegaan. We vonden het jammer dat alles wel ver zit, veel met de auto. De benzine is hier wel wat goedkoper. Schelpen museum half uur, grote stad, half uur, soort sealife een uur rijden ( en neem de brug! ) ballenbak, half uur, macdonald, half uur. En alle kledingwinkels zijn heel duur. De caravan was vrij nieuw en mooi, echt schoon, verder prima! Misschien is het in het hoogseizoen anders, je moet 't hier van het weer hebben, wij hadden alleen maar vesten aan en sóchtend de kachel, 10 graden, pas rond 12 uur zo'n 19 graden.

heerlijk aangelegd kunstmatig strand

Angelique_ottink, 5-8-2012

Landevieille is een gehucht maar in de nabije omgeving liggen leuke badplaatsen en er zijn voldoende uitstapjes te maken. De camping ligt net buiten het plaatsje. Het personeel is erg behulpzaam en spreekt engels. Wij verbleven in een stacaravan, 6 persoons, die er keurig uitzag. Met name het aangelegde meertje met stromend water, strand en ligbedden was heerlijk. Het restaurant is simpel maar de pizza's en patat smaakten erg goed. Iedere avond is er animatie, er is een speelhal, voetbalveld dus voldoende vertier voor de jeugd. Wifi tegen betaling ad euro 2,00 per uur. Wel veel franse gasten dus als je behoefte hebt aan veel landgenoten om je heen dan raad ik je aan naar iets anders te gaan zoeken.

gewoon prima.

hendrik, 22-7-2012

Gisteren terug gekomen van L'Evasion en een prima vakantie gehad. Er wordt voldoende georganiseerd door het recreatie team en er zijn prima zwemmogelijkheden aanwezig. Grote plus is het buitenzwembad met zandstrand en ligbedden, daarnaast hebben we meerdere malen lekker gegeten bij het restaurant ViHaiPi. Accomodatie was prima. Personeel onwijs vriendelijk. We zaten in het oudere gedeelte waar het groen voldoende aanwezig is en op ruime afstand van het centrum gedeelte, waar bijna elke avond tot 24.00 uur iets georganiseerd wordt, wat wel geluidsoverlast geeft. De camping is 2 seizoenen geleden overgenomen door een nieuwe eigenaresse. Zij en haar team werken keihard om de slechte naam uit het verleden weg te werken en in onze ogen is dat prima gelukt. Dus wat ons betreft is Lévasion een prima aanrader voor een geslaagde vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Evasion in Landevieille (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Evasion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Evasion scoort een 8.13 uit 10 op basis van 419 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: