Camping du Lac du Jaunay

• Activiteiten8,0
  • Sfeer in stad8,9

13 reviews over Camping du Lac du Jaunay in het Nederlands

Anders

Hello leuke camping waar we ons prima hebben vermaakt met

Erwin VAN SINTMAARTENSDIJK
21-8-2017

Hello leuke camping waar we ons prima hebben vermaakt met het gezin.

Met een baby is douche wat lastig omdat daar geen voorziening voor is.

Vriendelijke camping

Wim Otterman
12-8-2013

We (gezin, 3 kinderen 13,12,10) hebben een week gekampeerd op deze vriendelijke camping. De kampeerplekken zijn niet heel groot. Onze De Waard paste er maar net op. Het sanitair is eenvoudig maar brandschoon. Er is een heerlijk zwembad dat we overdag vaak voor ons allen hadden, in juli!

Leuke animatie. Vanaf onze plek (5) was het verplicht meegenieten met de karaoke.

Het meer is geliefd bij karpervissers, onze zoon heeft een paar flinke beesten gevangen. Vergunning is te koop op de camping. In het meer mag je officieel niet zwemmen maar kan wel, geen strandje.

De eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk, spreken een mondje Engels. Onze auto mocht zonder kosten 10 dagen op de camping blijven staan tijdens onze fietsvakantie.

Weinig Nederlanders op deze camping.

Camping du Lac du Jaunay: Verrassend fijne camping

Joost Oosterbroek
10-8-2013

Rustige camping, gelegen aan het meer. De camping ligt in een dal, waarbij de ene helling vooral door stacaravans is bezet. De andere helling is ingericht voor kampeerders. Sanitair is eenvoudig, maar nieuw en schoon. Door de afstand naar de receptie/restaurant, hun je kiezen of je aan de feestvreugde wilt deelnemen of niet.

Grote pluspunten vonden wij:

-Vriendelijk ontvangst door eigenaren die erg behulpzaam zijn en niet moeilijk doen.

-Ruime plaatsen.

-Een heerlijk 25 mtr (!) bad.

-Hoewel kort op het meer, geen enkele steekmug geconstateerd.

-Dagelijks vers brood op de camping.

-Binnen een kwartier ben je bij het strand of bij een grote supermarkt.

-Heerlijke vers gemaakte pizza's.

De camping is rustig gelegen. Bij de bar/restaurant kan je brood bestellen en wat kleine dingetjes. Ze verhuren ook gasbarbecues.

Sanitair is eenvoudig maar netjes. Het animatie meisje doet haar best om de kinderen te entertainen.

Mooi groot zwembad

Rustige camping

L.M. Bor
4-8-2010

Wij (gezin 3 kinderen 9/11/14) zijn net terug van een prima vakantie op camping du Lac.

De camping is zeer rustig, zowel in ochtend als in de avond. Er is animatie maar dan moet je wel aansluiting zoeken bij het Franse publiek, wat er overwegend is. Het zwembad is heel goed (25 M lang!), we hadden het heel regelmatig prive in gebruik. Voor kleinere kinderen is het wat spannend, het kleine badje is vrij diep en grenst aan het diepe bad. De camping wordt door de eigenaren stelselmatig opgeknapt. Verder is er op 10 min. een supermarkt en een heerlijk strand in Bretignolles en kan je heerlijk wandelen direct bij de camping. Ofwel zoek je rust ,kunnen de kinderen zich makkelijk vermaken en ben je niet op zoek naar de drukte van de campings direct bij het strand dan is dit een aanrader.

Fijne, nette camping

Christa
29-10-2009

Kleine, rustige camping met mooi zwembad. Chalet was redelijk netjes maar de bedden inderdaad spijkerhard. Met 'n 2-persoonsluchtbed bovenop de dunne matras ging het prima.

Sinds dit jaar nieuwe eigenaren. Heel vriendelijk en behulpzaam maar spreken helaas heel beperkt Engels/ Och. met handen en voeten kom je ook een eind. En het heeft ook wel wat, we waren tenslotte in Frankrijk op vakantie.

2008

Mooie plekken, genoeg privacy.

Lotte Smaling
    2-9-2008

Leuke camping. Zeer vriendelijke campingbeheerders. Stacaravans compleet, maar jammer van de steenharde en de te korte bedden (180cm!). 1 persoonsbedden zijn 70cm breed. Iedere nacht vaak wakker en iedereen met pijn in de schouders en rug. Een goed bed is natuurlijk wel van groot belang om te kunnen uitrusten. Schone camping en toch een leuke week gehad.

leuke camping voor rustzoekers

Cees Schraag
    8-8-2008

Camping du lac is echt een plaats voor diegene die rust hoog in het vaandel hebben staan. De eigenaren Pascal en Cristel zijn werkelijk de vriendelijkheid zelve.

Mocht je met kinderen zijn wordt het verhaal een stuk minder. Geen animatie en vertier.

Superenthousiaste eigenaren

Geraldine
    5-8-2008

- in het meer mocht niet gezwommen worden, was wel mooi maar totaal geen leven op of aan het meer.

- stacaravans waren mooi, alleen slechte bedden, hebben dekens op bed gelegd, luchtmatrassen gekocht en erop gelegd, helaas. Hierdoor een paar dagen eerder naar huis moeten gaan.

- Mooi groot zwembad.

2007

De laatste 2 weken van aug

Patrick
    2-9-2007

De laatste 2 weken van aug. hebben wij hier verbleven in een chalet. I.v.m. het aflopende seizoen was het erg rustig wat ons heel goed beviel.

Over het algemeen is het is een erg rustige en gunstig gelegen terrassencamping. De plaatsen zijn redelijk groot, voldoende privacy wordt geboden. In de directe nabijheid is er een prachtig meer )wandelen / mountainbiken) en natuurlijk de diverse gezellige badplaatsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping du Lac du Jaunay in Landevieille (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping du Lac du Jaunay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.