Reviews over Landeronde

Heerlijke B&B in de Vendee

Jurgen en Nathalie,
    16-8-2018

Na een heerlijke vakantie vorig jaar zijn we dit jaar voor 4 nachten teruggekomen naar La Pommeraie. En ook dit jaar werden we weer helemaal in de watten gelegd door Marie-Jose en Jean-Paul. We verbleven in de B&B in een ruime en mooie 4 -persoonskamer. Elke ochtend werden we verwend met een heerlijk ontbijt. De eigenaren zijn erg gastvrij. In de omgeving is er van alles te doen, van wandelen en fietsen tot boomklimmen en surfen in de golven. Wij komen zeker nog een keer terug!

“Luxe gîte in een oase van rust in de Vendée

Marcel,
    7-7-2014

Smaakvol ingerichte gîte voor zeven personen met een geweldig mooie tuin en veel privacy. De eigenaren zijn uitermate gastvrij en doen er alles aan om het naar je zin te maken.

De accommodatie ligt op twintig minuten rijden van de stranden in een bosrijke omgeving.

De kamers zijn met zorg ingericht en het huis is van alle gemakken voorzien.