Camping Les Chardons Bleus

FrankrijkPays de la LoireLa Turballe (Loire Atlantique)

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Les Chardons Bleus voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 22 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 22 reviews
  • 7.5Eetgelegenheden
  • 6.9Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

22 Reviews over Les Chardons Bleus

• 3Sylvie20-08-2019

Sanitaires sales

Les sanitaires sont très sales Beaucoup de bruit la nuit Superette au top et emplacement spacieux

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 8BOURRIGAULT Marie28-06-2018

Très agréable , sauf les employées de l'accueil

Emplacements spacieux, sanitaires bien entretenus. Cadre agréable

Bar et restauration :accueil sympathique et chaleureux et cuisine de qualité.

Un seul bémol: l'accueil du camping à peine correct.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 1bruno21-05-2018

très déçu

accueil nul, nous comprenons pas une augmentation de tarif en basse saison avec aucune prestations en plus, piscine sur le camping fermé ainsi l'épicerie . au niveau qualité prix ça fait cher En plus nous étions en caravane est on nous demande de réglé le séjour en arrivant alors que dans le règlement intérieur c'est écrit de payer la veille du départ.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Louise28-08-2017

prachtige plek

Het is blijkbaar een municipal maar die indruk wekt het niet. We hadden een prachtplek, vlak aan zee. We wilden 1 nacht blijven maar uiteindelijk werden het er 4. Het weer was dan ook super. Er was een kleine supermarkt. Sanitair : zoals bijna overal te weinig haken om je spullen te hangen. Het was redelijk schoon. Receptie keurig verzorgd en engelssprekend. het strand was gedeeltelijk naturistenstrand. Mooi schoon strand. langs zee kun je naar het stadje lopen. Of met de fiets, het is twee km. Je kunt er goed fietsen in de omgeving. De zoutpannen zijn erg mooi en ook Pen Bron op het uiterste puntje van het schiereilandje is mooi. In het stadje is genoeg te beleven, veel terrasjes aan de boulevard. Ik kan echt geen minpunt verzinnen over deze plek.

• 8Mieke en Jan04-05-2017

Les Chardons bleus in La Turballe

De camping is idd onlangs in andere handen over gegaan. Vanaf 6 mei 2017 zijn ze weer in bedrijf. Wij waren er 2 dagen van tevoren en de nwe eigenaar was zo vriendelijk om ons op de, voor de rest lege, camping te laten overnachten. Er werd hard gewerkt om de camping startklaar te maken. Fijn dat zo'n leuke camping blijft bestaan.

• 10B.wisniewski.23-03-2017

Een mooie camping

Wij komen er al 16 jaar. Maar hebben nu gehoord dat de camping verkocht word dat zou erg jammer zijn. Wij hebben onze reservering en de aanbetaling terug gekregen we konden dit jaar niet bespreken. Ze wisten niet wat er met de camping gebeuren gaat dus afwachten.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Gianni03-09-2016

de bonne vacances

3eme fois que je viens dans se camping et franchement pas déçu du tout,je suis venu en caravane grand emplacement,les sanitaires sont parfois sale,mais sa c'est a cause de certain campeurs qui ne respect rien,certain les laisse dans un état lamentable,je doute qu'il en face autant chez eux!!!!et je dis bravo au personnes qui les nettoie 2 fois par jours,je recommande se camping,animation pour les petits air de jeux pour différent ages,seul petite critique piscine non chauffé contrairement a se qui est écrit sur le site.accés a la plage direct pas besoin de prendre sa voiture.....j'ai entendu dire que l'année prochaine,se camping serait privatisé,j'espere qui restera ainsi et que nous ne seront pas envahie par des mobile-home qui serait dommage car se type d'hébergement tue les vrai campings.Je compte bien y revenir l'année prochaine.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Lilas14-06-2016

Dommage !

Le moins! Les horaires 10h à12h et 15h à 18h. Quand vous voyager en camping -car,ou un long voyage,c'est le soir que vous arrivez.. Camping fermé avec une barrière avec carte,qui fonctionne suivant son humeur! Que dire de l'accueil..le sourire n'est pas de mise.Poli c'est tout! pas très agréable comme arrivée (départ idem..) pas un mot de trop,le strict minimum. Wifi gratuit..oui,MAIS si c'est en dehors des heures d'ouverture ,vous êtes dehors,sans chaise,pas une table et à tout vent,et pluie...C'est la 1ère fois que je vois ça.Pas même de quoi s'installer ! pour un camping municipal..un banc et table,ne doit pas être hors budget! (sans parler d'un petit chapiteau comme on voit partout ) Tous les sanitaires ne sont pas ouverts,ce qui est logique hors saison,mais au moins prévenir..c'est la moindre des choses quand on fait voir sur le plan pour vous installer. Les coffrets électriques pour branchements ouverts à tout vent,anciennes prises . Le plus: Sanitaires propres (à repeindre les portes...) Les emplacements sont très biens,plats,assez grands.Endroit calme et agréable,près de la mer. Un bon terrain camping .

Un sourire et un accueil agréable peut changer bien des choses ! Même hors saison. Restauration,piscine..pas encore en service,donc je ne peux rien en dire.

• 7A De Cruz07-07-2015

Leuke camping aan zee

Leuke camping aan zee. Voor een camping direct aan zee met mooi zwembad vind ik het juist NIET duur. Sanitair verouderd en redelijk. Weinig schaduw. Vriendelijk personeel ook al spreken ze nagenoeg geen Frans. Op een enkel speeltoestel na niet veel voor kinderen. Veel Fransen, niet storend

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7hansbalk04-07-2015

Redelijke municipal, wel te duur

Nette municipalcamping Schone speciale brilloze toiletten (dus niet verouderd) korte wandeling naar het strand, naaktrecreatie geen punt. Honden mogen tot 15-6 op het strand, dat is belachelijk Je moet namelijk wel dokken voor je hond na die tijd. Veel lawaaiige fransen hier Supermarkt in La turballe

We vonden de camping ook knap aan de prijs met 22,50 per dag voor twee personen, vouwwagen en 2 honden in het voorseizoen

al met al was het eenmalig wat ons betreft.

Camping Les Chardons Bleus info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar