Camping La Falaise

Camping La Falaise
8,3

5 tips over Camping La Falaise

Mascha, 23-9-2014
Uiteten kun je het beste in Piriac-sûr-Mèr, waar je ook een leuke markt hebt. Het klimbos in Piriac is ook een aanrader.
hans en ada, 9-7-2014
romantische zonsondergangen.....
Kees, 20-8-2013
Vlakbij de zoutwinning van Sel de Guerande, het historische stadje Guerande met muren en poorten en het Keltische festival in augustus. Veel kleine (vissers) havenplaatsjes en St. Nazaire met de spannende bunkers voor de U-boten uit WO II.

Patrick, 4-7-2013

Aan de boord van de Atlantische Oceaan. Op wandelafstand van het centrum en grootwarenhuis.

Het weer was gedurende onze aanwezigheid uitstekend, slechts eenmaal 's avonds hebben we regen gehad.

Grietje Biegel, 23-8-2012

Je kunt leuke tochtjes maken naar de pittoreske plaatsen Piriac en Le Croisic, het middeleeuwse vestingstadje Guérande, het mondaine La Baule en het Parc Régional la Briére, de zoutpannen.

Wandelen langs het Sentier douanier.