Camping La Falaise

Camping La Falaise
8,4

25 reviews over Camping La Falaise in het Nederlands

Fantastische camping aan zee voor super vakantie

Donneke Beljaars
10-3-2018

Heerlijke camping aan het strand met een grote supermarkt op 300 meter afstand!

Mooi groot nieuw sanitair gebouw. Grote plekken op korte afstand van de ingang van het strand. Zwembad aanwezig, overdekt met tropische temperaturen!

Aardige eigenaren en personeel! Op de camping is een snackbar/restaurantje waar

's morgens vers brood wordt verkocht en waar gegeten en gedronken kan worden.

Voor ons een camping waar we naar terug gaan. Elke keer wanneer we er komen is het alsof we thuis komen!

supercamping

johan
15-8-2017

De campingeigenaar is geweldig gastvrij en behulpzaam. Wij hadden een kapotte omvormer en ondanks dat de camping volledig bezet was hebben zij stad en land afgebeld voor een nieuwe omvormer. Deze mensen proberen voor iedereen klaar te staan. Deze camping behoort tot de categorie van de allerbeste.

Fijne, kleine camping aan zee

Hanneke
11-8-2017

Kleine camping direct aan de oceaan. Plek was prima. Vrij veel zand, maar je staat ook direct aan het strand. Qua formaat zit er nog wel het nodige verschil tussen de plekken. Handig een eigen waterkraantje bij de plek. Weinig Nederlanders op de camping. Brood kan elke dag besteld worden. Vriendelijke eigenaars die een aantal keren geholpen hebben met het maken van een reservering. Modern en schoon sanitair. Slim gebruik van materiaal waardoor je in de douche zandresten (wat je soms toch hebt aan zee ) niet zo zag en geen putje in de douche (water stroomt naar achter weg). Jammer geen wc papier op het toilet. Er hangen centraal twee rollen maar je moet dus van tevoren inschatten hoeveel je gaat verbruiken.... Klein speeltuintje, verder geen vermaak wat wij juist erg fijn vinden (en een camping op uit kiezen). Strand heeft veel rotsen die bij eb droogvallen. Onze kinderen vonden het wel weer leuk om over de rotsen te springen etc. Op loopafstand van van dorp/supermarkt etc

Leuk, maar ook niet meer dan dat....

broere
29-7-2017

De camping heeft een prima ligging direct aan het strand. Een aantal grote plaatsen met zeezicht. Hier stonden echter alleen maar Fransen. Toeval? Ik weet het niet.... Wij hadden een plaats van ca. 70m2. Hierop moesten we een vouwwagen met voortent, tentje voor de kinderen en een auto kwijt. Dan hou je echt geen ruimte over om voor je tent te kunnen zitten. Een armoedig waterkraantje tussen de struiken waar je niet meer bij kunt komen omdat de plaats zo krap is. Van voor naar achter en van links naar recht was het aardig hoogteverschil. Dat maakt het lastig om de tent een beetje mooi strak te krijgen. Zanderige ondergrond, dus denk aan de juiste haringen.

Sanitair is voldoende. Keurig schoon! Geen toiletbril en toiletpapier. In de algemene ruimte hangt een rol papier die je van te voren kunt pakken ;-) Deze was ook nog wel eens op....

De uitbater van de snackbar (meer is het echt niet) is waarschijnlijk iemand anders als de hiervoor genoemde Pierre. De dame die hier ook werkte had er duidelijk geen zin in, en snauwde met name de kinderen behoorlijk af.

Voor tieners is er niets te doen. Dat wisten we van te voren, maar een plaatsje om leeftijdgenoten te ontmoeten zou best prettig zijn. Pubers kunnen ook gewoon praten en maken niet altijd herrie en een rommel....

De gemiddelde leeftijd van de gasten ligt vrij hoog. Verder is 75% van de plaatsen was door campers.

Wij hebben een prima vakantie gehad, maar deze camping wordt niet op de "terugkomlijst" genoteerd.

Geweldig

Pieter Salentijn
1-7-2017

uitstekende ontvangst ,receptie en prachtig sanitair, direct aan zee en mooie plaatsen.

De ideale strandvakanie.

F.Stroink
18-5-2017

De camping is schoon, uiterst vriendelijk personeel, pal aan het strand en een grote supermarche op loopafstand.

geweldig

fam.feijen
30-10-2016

De camping is gelegen vlak aan zee. Je hoort de branding. De plaatsen zijn ruim. We waren hier in het naseizoen een week voor sluiting maar zowel het zwembad als de kiosk waren nog gewoon open. Dus een broodbestelling of warme maaltijd bestellen , het was allemaal mogelijk. Een grote supermarkt op loopafstand. In de omgeving valt goed te fietsen.

Een van de mooiste campings die we kennen

Wim en Sandra Assen NL
19-8-2016

Heerlijke Camping direct aan zee. Je ruikt, proeft en hoort de zee. Fantastisch!

Dit jaar zijn we voor de tweede keer hier geweest. 2015 ook al.

We hebben alweer voor volgend jaar 2017 gereserveerd.

Mooi binnenzwembad op de Camping. Niet supergroot, maar wel schoon en mooi. Kan gedeeltelijk ook geopend worden. Super!!

De eigenaren Laurent en Sylvia, doen hun stinkende best om het je naar de zin te maken. Erg vriendelijk en behulpzaam. Ze spreken beide goed Engels.

Sanitair altijd superschoon en ook goede gelegenheid om te wassen en te drogen indien nodig.

De kleine kiosk heeft lekker eten. Helaas was Pierre er dit jaar niet, maar zijn opvolgers, een leuk, iets ouder echtpaar, maakten er ook iets moois van. De friet is prima, en de "moules" ook.

Fantastische Campeerplaats

Patrick Lesage-Steen
23-7-2016

Alles wat je moet hebben.

Ruime plaatsen

Vriendelijke en hulpvaardige uitbaters

Rustig gelegen.

Het strand bereikbaar vanop de camping met private toegang.

Dorp en markt op wandelafstand

Groot warenhuis Super U op 500 meter.

Wat een luxe allemaal.

Geweldig van alle kanten.

Pieter Salentijn
19-1-2016

Prima klantvriendelijkheid, redelijke plaatsen, service uitstekend, horeca, met Pierre de juiste man op de juiste plaats, sanitair onovertroffen en het uitzicht op zee adembenemend.

We kwamen voor een weekje eind mei maar zijn tegen onze gewoonten in 3 weken gebleven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Falaise in La Turballe (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Falaise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.