Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

35 Reviews over La Falaise

• 10Donneke Beljaars10-03-2018

Fantastische camping aan zee voor super vakantie

Heerlijke camping aan het strand met een grote supermarkt op 300 meter afstand! Mooi groot nieuw sanitair gebouw. Grote plekken op korte afstand van de ingang van het strand. Zwembad aanwezig, overdekt met tropische temperaturen! Aardige eigenaren en personeel! Op de camping is een snackbar/restaurantje waar 's morgens vers brood wordt verkocht en waar gegeten en gedronken kan worden. Voor ons een camping waar we naar terug gaan. Elke keer wanneer we er komen is het alsof we thuis komen!

• 8Eetgelegenheden
  • 10CHARLES06-10-2017

Camping extra propre grande qualité accueil extra.

nous avons tout aimé, aucun point négatif, camping au top!

• 10Eetgelegenheden
  • 9johan15-08-2017

supercamping

De campingeigenaar is geweldig gastvrij en behulpzaam. Wij hadden een kapotte omvormer en ondanks dat de camping volledig bezet was hebben zij stad en land afgebeld voor een nieuwe omvormer. Deze mensen proberen voor iedereen klaar te staan. Deze camping behoort tot de categorie van de allerbeste.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Hanneke11-08-2017

Fijne, kleine camping aan zee

Kleine camping direct aan de oceaan. Plek was prima. Vrij veel zand, maar je staat ook direct aan het strand. Qua formaat zit er nog wel het nodige verschil tussen de plekken. Handig een eigen waterkraantje bij de plek. Weinig Nederlanders op de camping. Brood kan elke dag besteld worden. Vriendelijke eigenaars die een aantal keren geholpen hebben met het maken van een reservering. Modern en schoon sanitair. Slim gebruik van materiaal waardoor je in de douche zandresten (wat je soms toch hebt aan zee ) niet zo zag en geen putje in de douche (water stroomt naar achter weg). Jammer geen wc papier op het toilet. Er hangen centraal twee rollen maar je moet dus van tevoren inschatten hoeveel je gaat verbruiken.... Klein speeltuintje, verder geen vermaak wat wij juist erg fijn vinden (en een camping op uit kiezen). Strand heeft veel rotsen die bij eb droogvallen. Onze kinderen vonden het wel weer leuk om over de rotsen te springen etc. Op loopafstand van van dorp/supermarkt etc

• 7Eetgelegenheden
  • 7broere29-07-2017

Leuk, maar ook niet meer dan dat....

De camping heeft een prima ligging direct aan het strand. Een aantal grote plaatsen met zeezicht. Hier stonden echter alleen maar Fransen. Toeval? Ik weet het niet.... Wij hadden een plaats van ca. 70m2. Hierop moesten we een vouwwagen met voortent, tentje voor de kinderen en een auto kwijt. Dan hou je echt geen ruimte over om voor je tent te kunnen zitten. Een armoedig waterkraantje tussen de struiken waar je niet meer bij kunt komen omdat de plaats zo krap is. Van voor naar achter en van links naar recht was het aardig hoogteverschil. Dat maakt het lastig om de tent een beetje mooi strak te krijgen. Zanderige ondergrond, dus denk aan de juiste haringen. Sanitair is voldoende. Keurig schoon! Geen toiletbril en toiletpapier. In de algemene ruimte hangt een rol papier die je van te voren kunt pakken ;-) Deze was ook nog wel eens op.... De uitbater van de snackbar (meer is het echt niet) is waarschijnlijk iemand anders als de hiervoor genoemde Pierre. De dame die hier ook werkte had er duidelijk geen zin in, en snauwde met name de kinderen behoorlijk af. Voor tieners is er niets te doen. Dat wisten we van te voren, maar een plaatsje om leeftijdgenoten te ontmoeten zou best prettig zijn. Pubers kunnen ook gewoon praten en maken niet altijd herrie en een rommel.... De gemiddelde leeftijd van de gasten ligt vrij hoog. Verder is 75% van de plaatsen was door campers.

Wij hebben een prima vakantie gehad, maar deze camping wordt niet op de "terugkomlijst" genoteerd.

• 3Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Pieter Salentijn01-07-2017

Geweldig

uitstekende ontvangst ,receptie en prachtig sanitair, direct aan zee en mooie plaatsen.

• 8Eetgelegenheden
  • 8F.Stroink18-05-2017

De ideale strandvakanie.

De camping is schoon, uiterst vriendelijk personeel, pal aan het strand en een grote supermarche op loopafstand.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9fam.feijen30-10-2016

geweldig

De camping is gelegen vlak aan zee. Je hoort de branding. De plaatsen zijn ruim. We waren hier in het naseizoen een week voor sluiting maar zowel het zwembad als de kiosk waren nog gewoon open. Dus een broodbestelling of warme maaltijd bestellen , het was allemaal mogelijk. Een grote supermarkt op loopafstand. In de omgeving valt goed te fietsen.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Schneider Marc29-09-2016

Fantastique

Un camping où l'on aimerait que les vacances ne finissent pas, accueil parfait aimable et professionnel, nous avons loué un mobilhome, tres propre fonctionnel, car plus d'emplacement de libre pour notre camping car, un grand plus sur ce camping pour les campingcaristes, la location d'une voiture qui nous a permis de visiter la région, piscine et snack magnifiques, vue magnifique sur la mer et proche des commerces, tout est parfait, la wifi fonctionne très bien

• 10Eetgelegenheden
  • 2snorre12311-09-2016

Sehr ruhiger Platz

Hervorragende Sanitäranlagen, sehr ruhig, nettes kleines Schwimmbad, sehr freundliches Personal, der Chef ist ständig auf dem Platz unterwegs, Security wirklich präsent, relativ kleiner Platz, direkt am Meer Außer Frühstücksservice keine Einkaufsmöglichkeiten am Platz, jedoch Supermarkt nur ca. 300m entfernt

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar