Camping Les Blancs Chênes

Camping Les Blancs Chênes
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Les Blancs Chênes voor je op een rij gezet:

10 reviews over Camping Les Blancs Chênes in het Nederlands

de inventarisatie van de stacaravanis erg minimaal., De sta caravan is erg klein en er waren nog al wat dingen die niet werkte of kapot waren. In zijn geheel het personeel maar ook mailtjes en telefonisch niet gericht op buitenlanders, geen of zeer slecht sprekend engels of nederlands.

Zal het niet aanraden voor een ander om bij vagues Oceanes te boeken.

Jasper

ps. zelfs deze vragen lijst is niet in zijn geheel vertaalt:(

Mooie camping

Wendy
15-8-2017

Een echte Franse camping. Maar top!! Onze eerste keer in Frankrijk. We zijn echt verast door de vriendelijkheid en netheid van de Fransen. Wij waren de enige nederlanders maar dat gaf echt een heerlijk vakantie gevoel. Mooie kust en genoeg te doen in de omgevi g

Redelijk

Jimmy Witvrouwen
18-7-2016

Zoals reeds enkele malen hier gemeld een zuiver Franse camping. Wij vonden alvast geen andere Belgen terug en ook de Nederlanders waren zeldzaam. Stacaravan was ok maar had wel enkele gebreken. Zwembaden waren wel een pluspunt voor de kinderen maar ze zijn er vrij streng. Eten trekt echt op niks. La Tranche sur Mer is een gezellig stadje, leuke stranden in de buurt maar je hebt er wel een auto voor nodig. Voor kinderen vanalles te beleven in de nabije omgeving. Toch zullen ze ons hier niet meer terug zien gezien de volledig Frans-georiënteerde ingesteldheid.

Nooit meer!

Mars
22-8-2015

Wat ons betreft nooit meer. Bij aankomst al duidelijk dat men alleen maar frans georrienteerd is. Receptie is maar een persoon die gebrekkig engels kan. Veder bij de bar of de afhaal geen engels. Het is een park met voornamelijk stacaravan hutje mutje. De staplek voor onze caravan was krap. Het tentje van de kids stond tegen de vo. Onze plek was vooraan bij de speeltuin en de ingang van aanimatieruimte, welke elke avond tot ca 0100 uur doorging. S'morgensvroeg alweer geluid van voorbijrazend verkeer op de hoofdweg(druk). Dus uitslapen was er niet bij. De camping zag er netjes uit, de toilet waren erg verzorgt. Een erg mooi zwembad, glijbaan met zwembanden, De annimatie deed erg zijn best. En goed georganiseerd. Verder waren er erg weinig nederlanders op de camping, totaal drie gezinnen tijdens ons verblijf gezien. voor de kids wel jammer, hoewel je goed kan voetballen met de franse kids😉.

Goeie leuke Franse camping

Familie
26-7-2015

Leuke goede Franse camping. Animatie is top. Horeca op camping is erg goed.zwembad is geweldig.. Camping is echt op Franse georiënteerd sommige spreken goed Engels. Strand en stadje is erg leuk maar moet wel met de auto bezocht worden. Veel leuke dingen in de omgeving te doen. Deze camping is zeer aan te bevelen iedereen doet z'n best om je het naar de zin te maken .wij kijken terug op een zeer geslaagde vakantie op deze camping in de vendee waarbij het weer ook erg mooi was.

Topvakantie!!!

Ben en Janine
19-8-2011

Deze camping heeft ons absoluut een topvakantie bezorgd. Het animatieteam was top! Normaal doen we niet veel mee aan dit soort dingen maar dit team wist er altijd weer een feestje van te maken. Steeds dezelfde mensen en in no time kende men je echt en werd je uitgebreid begroet.

Heel ontspannen verder, lekker je eigen gang gaan en geen moeilijk gedoe. De animatie is helemaal in het Frans, maar ja, wat wil je in Frankrijk. Het gaf ons een echt vakantiegevoel. Het strand Terriere op 15 minuutjes rijden is fantastisch: een echte wilde kust en heerlijk strand. Het dorpje la Tranche sur Mer is heel gemoedelijk en gezellig.

Stacaravan is basis, maar ze zijn er meteen als er iets stuk is. Bij aankomst geen leuke plek, maar zonder poblemen een andere gekregen. Iedereen is erg aardig.

Topvakantie gehad! (3 volwassenen en 2 kids, 13 en 9 jaar)

2008

gezellige camping

fam.oppeel
12-8-2008

Wij huurden een chalet voor 6 personen,(om het iets ruimer te hebben) we waren met 4.en het viel wat tegen,nogal krap, 2 gaspitten, chalet stond ook niet waterpas, wc deur kon niet helemaal open,en ik had constant het gevoel uit het bed te vallen of toch te veel aan die ene kant te liggen, ook het bed was niet confortabel,douche hebben we niet gebruikt,we gingen naar het sani-blok. gelukkig waren we bijna altijd buiten,mooi weer gehad,verder alles ok,zwembaden,sanitair,restaurantje,animatie,(enkel in het frans)er werd niet gevraagd of er anderstaligen waren.Je zit daar echt wel heel dicht op elkaar,vind ik.La tranche s.mer is wel een gezellig,klein badstadje,waar het s'avonds heel druk is.

We reisden met z'n vieren (2 volwassenen en 2 dochters van 12 en 8).Wij huurden een chaletje van het op één na duurste type (type 050/ 6 personen). We betaalden dus extra, maar van extra comfort was er geen sprake. Met uitzondering van het terras, was dit een pure basisuitrusting. Dit viel voor ons dus wel tegen. De camping zelf was wel goed onderhouden en best gezellig. De buitenzwembaden waren goed en er waren altijd voldoende ligzetels beschikbaar. Het binnenzwembadje stelt wel weinig voor.

De ligging is uitstekend. Dicht bij een warenhuis en bij het gezellige stadscentrum. Bovendien was het een ideale uitvalsbasis voor enkele leuke daguitstappen.

2006

Verzorgde camping met aantrekkelijke zwembaden

Familie De Roo ( Belgie )
3-8-2006

Verzorgde camping met aantrekkelijke zwembaden. Wij huurden een type chalet200 ( Ca.40m² incl.terras) waar we best tevreden van waren.

In dat type zijn er wel 2 soorten bruine en witte. De witte zijn wel nieuwer en betere indeling. Min puntje: Maar 2 gaspitten.

Animatie wel volledig in het Frans.

Pendeldienst naar het strand die verschillende campings aandoet niet zo comfortabel betreffende de uren. De meeste mensen gaan met de auto waar een gratis parking van 500 pl. is dicht bij het strand.

In La Tranche sur mer niet altijd zeker van goed weer . ( Wij gelukkig maar 1 slechte regendag ).

les Blancs Chenes ongetwijfeld een van de mooiste campings van La Tranche Sur Mer.

Wij komen al jaren op deze camping en vinden het super daar. Altijd mooi weer gehad, mooi strand in de buurt (2km), mooi zwembad (2 buiten + kinderbad buiten en 1 binnenbad + bubbelbad), een goed sanitair gebouw (wel iets verder lopen voor campeerplaatsen), veel animatie voor kinderen én ouderen, speeltuin, basketbalveld, jeu de boules baan en leuke bar met terras en goedkoop eenvoudig eten. Er zijn veel Fransen, weinig Nederlanders en Engelsen (daar ga je voor naar Frankrijk toch, cultuur!). De campeerplaatsen liggen bij elkaar en niet tussen de stacaravans door(ca.85% stacaravan).

VOOR ONS EN ONZE 2 KINDEREN (5&7)PERFECT!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Blancs Chênes in La Tranche sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Blancs Chênes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.