Camping Le Cottage Fleuri

Camping Le Cottage Fleuri
7,9

1 review over Camping Le Cottage Fleuri in het Nederlands

redelijke camping, plaatsen wat krapjes

frans
10-2-2009

vnml Fransen,dus als je dat leuk vindt is het n prima camping, veel activiteiten, zwembad o d camping en de zee na n wandeling door het bos in 15 min aan te sloffen.In de omgeving zijn geen grote toer tekpleisters, La Rochelle is de grootste nabije stad. Landschap erg vlak, geen Franse uitstraling !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2005

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Cottage Fleuri in La Tranche sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Cottage Fleuri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.