Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over La Baie d' Aunis

• 4Van wesemael29-07-2018

Nooit meer!

Wij waren van plan er een hele week te verblijven,maar na 2 nachten reeds vertrokken. Mensen aan de receptie wel vriendelijk,maar poetsdames konden hun ongenoegen niet onderdrukken.....zelfs een simpele ‘bonjour’ kan er niet vanaf. Sanitair redelijk verouderd wel netjes.geen sfeer op de camping en het grootste probleem voor ons dan was het nachtelijk lawaai vanop de dijk en de parking naast de camping gelegen....en dit tot een uur of 4 in de morgen.....autoportieren dichtslaan,toeterende auto’s,mensen die gillen en schreeuwen ..... Camperplaatsen veel te klein en vuil,niet onderhouden. Veel te duur voor hetgeen het is,camping is amper 2 🌟waard. Voor ons de eerste en meteen de laatste maal.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Martine29-08-2017

Superplek!

Camping vlakbij het strand, met een leuk zwembad. Ook op loopafstand van het leuke centrum van La Tranche. Soort van stadscamping, ligt tussen (drukke) doorgaande weg naar het centrum en de parkeerplaats van het strand aan de andere. Als je op zoek bent naar rust is het geen goede camping, maar wij vonden het geweldig. De medewerkers hebben moeite gedaan om ons te voorzien van info, top. Bij de receptie is s morgens vers brood te verkrijgen, voor overige boodschappen kun je terecht bij de nabij gelegen super u.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10PS01-09-2013

Geweldig gelegen met goed sanitair!

La Baie d'Aunis is een prachtig gelegen camping. Je kan in 2 min naar het strand lopen en in 5 min ben je in het centrum van het doro. Camping is niet groot maar heeft een mooi zwembad met badmeester die tevens aqua jogging organiseerd. Met onze kinderen van 7,9 en 11 een heerlijke tijd gehad. Prachtig strand waar je met een surf boardje in de golven kan en ook prima kan (leren) surfen of kitesurfen. Wij gaan vast nog een keer heen. Een aanrader.

• 9arthi22-07-2013

heel mooie plaats

heel mooie camping direct aan zee er is genoeg te doen sanitair heel zuiver het zwembad ook alles dichtbij leuke winkeltjes en eet gelegenheden echt een aanrader

• 9schulz18-01-2013

bon camping,tout à pied,

adeptes du windsurf, nous avons séjournés dans ce camping en 2008 et 2012 et avons passés de bonnes vacances à chaque fois. l'été un thermique souffle toutes les après midi sur la plage en face du camping. le centre ville est à 5 minutes à pied, et pour le velo des pistes cyclables en veux tu en voila.

• 9Staat v/h sanitair
  • 5DAMAGNEZ29-08-2012

Bien situé mais déçu

Emplacement beaucoup trop petit pour une caravane et son auvent Pourtant nous avions donné les dimensions à la réservation Impossible de manger hors de l'auvent sans être sur la route Trop peu d'animation et difficile de sympathiser avec les voisins ou lors de la vaisselle à moins d'être bilingue car 10% de français seulement Les enfants ont eu du mal à se faire comprendre avec les autres enfants Sinon situation géographique extra, mer et centre ville à pied et sanitaire très propre Piscine bien chauffée Camping un peu cher en comparaison avec le camping Le Sable D'Or ou des amis ont séjourné et beaucoup apprécié.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9daoudi16-07-2012

tout a pied

le camping est face a la mer piscine chauffee la ville a 2 minutes a pied le site est tres propre et tres agreable j y suis alle 3 fois et j y retournerai

• 9YKats28-09-2011

Super ligging en schoon

We hebben 2 weken in een stacaravan gezeten. De indeling is heel prettig en wat vooral belangrijk is; de carvan was heel schoon! Het restaurant op de camping is zeer goed en zeker niet duur. Het zwembad was voor ons prima maar voor wat oudere kinderen misschien een beetje saai. De camping ligt daarentegen direct aan het strand wat natuurlijk veel leuker is. Het is een prima strand waar veel is te zien (surfers, bootjes) en te zoeken (schelpen, krabbetjes, zeeegels, zeesterren en slakken). Het dorpje is echt om de hoek (5 min. lopen) met supermarktje, bakker, restaurantjes etc.

• 8Hendrik Jan30-08-2009

lekker aan strand

Wij zijner in augusts 2009 geweest met ons gezin met drie klein kinderen(1,4 en 6 jaar). Zij konden er prima uit de voeten: zwembar met ondiep peuterbad gescheiden door de glazen scherm, en als je de camping uit liep stond je gelijk op de boulevard. Wanneer het hoog water was dan was het prima op het strand,maar er zijn ook momenten geweest dat het water heel ver weg was: dan kon je beter oesters zoeken, dan zwemmen. Onze kinderen vermaakten zich ook prima in het speeltuintje. De staat van het sanitair is niet optimaal zeker inhet oudere gebouw. Daarnaast zijn wij voor vertrek lang bezig geweest om al het zand af te stoffen van onze tentm want de plaatsen bestaan uit stoffig bruin zand!

• 8Eetgelegenheden
  • 8johan en monique26-08-2009

leuke camping, wel op zandgrond

Wii zijn twee weken te gast geweest op deze camping ( met 2 kinderen 1,5 en 2,5 jaar)en ondanks het mooie weer en de prachtige ligging van de camping(direct aan zee) hebben wij toch een paar puntjes die voor verbetering vatbaar zijn. De plaatsen op de camping bestaan allemaal uit zand ipv gras wat als nadeel heeft dat alles steeds onder het zand zit. En als tweede vonden wij het oude sanitair gedeelte niet meer van deze tijd en ook de hygiene liet te wensen over, terwijl het nieuwe sanitair gedeelte er piekfijn en tiptop uitziet.Voor de rest een prima camping en omgeving.

Camping La Baie d' Aunis info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar