Camping La Baie d' Aunis

Met jonge kinderen

Nooit meer!

Van wesemael
29-7-2018

Wij waren van plan er een hele week te verblijven,maar na 2 nachten reeds vertrokken.

Mensen aan de receptie wel vriendelijk,maar poetsdames konden hun ongenoegen niet onderdrukken.....zelfs een simpele ‘bonjour’ kan er niet vanaf.

Sanitair redelijk verouderd wel netjes.geen sfeer op de camping en het grootste probleem voor ons dan was het nachtelijk lawaai vanop de dijk en de parking naast de camping gelegen....en dit tot een uur of 4 in de morgen.....autoportieren dichtslaan,toeterende auto’s,mensen die gillen en schreeuwen .....

Camperplaatsen veel te klein en vuil,niet onderhouden.

Veel te duur voor hetgeen het is,camping is amper 2 🌟waard.

Voor ons de eerste en meteen de laatste maal.

Superplek!

Martine
29-8-2017

Camping vlakbij het strand, met een leuk zwembad. Ook op loopafstand van het leuke centrum van La Tranche. Soort van stadscamping, ligt tussen (drukke) doorgaande weg naar het centrum en de parkeerplaats van het strand aan de andere. Als je op zoek bent naar rust is het geen goede camping, maar wij vonden het geweldig. De medewerkers hebben moeite gedaan om ons te voorzien van info, top. Bij de receptie is s morgens vers brood te verkrijgen, voor overige boodschappen kun je terecht bij de nabij gelegen super u.

Geweldig gelegen met goed sanitair!

PS
1-9-2013

La Baie d'Aunis is een prachtig gelegen camping. Je kan in 2 min naar het strand lopen en in 5 min ben je in het centrum van het doro. Camping is niet groot maar heeft een mooi zwembad met badmeester die tevens aqua jogging organiseerd. Met onze kinderen van 7,9 en 11 een heerlijke tijd gehad. Prachtig strand waar je met een surf boardje in de golven kan en ook prima kan (leren) surfen of kitesurfen. Wij gaan vast nog een keer heen. Een aanrader.

heel mooie plaats

arthi
22-7-2013

heel mooie camping direct aan zee er is genoeg te doen

sanitair heel zuiver het zwembad ook

alles dichtbij leuke winkeltjes en eet gelegenheden

echt een aanrader

Super ligging en schoon

YKats
28-9-2011

We hebben 2 weken in een stacaravan gezeten. De indeling is heel prettig en wat vooral belangrijk is; de carvan was heel schoon! Het restaurant op de camping is zeer goed en zeker niet duur. Het zwembad was voor ons prima maar voor wat oudere kinderen misschien een beetje saai. De camping ligt daarentegen direct aan het strand wat natuurlijk veel leuker is. Het is een prima strand waar veel is te zien (surfers, bootjes) en te zoeken (schelpen, krabbetjes, zeeegels, zeesterren en slakken). Het dorpje is echt om de hoek (5 min. lopen) met supermarktje, bakker, restaurantjes etc.

lekker aan strand

Hendrik Jan
30-8-2009

Wij zijner in augusts 2009 geweest met ons gezin met drie klein kinderen(1,4 en 6 jaar). Zij konden er prima uit de voeten: zwembar met ondiep peuterbad gescheiden door de glazen scherm, en als je de camping uit liep stond je gelijk op de boulevard. Wanneer het hoog water was dan was het prima op het strand,maar er zijn ook momenten geweest dat het water heel ver weg was: dan kon je beter oesters zoeken, dan zwemmen. Onze kinderen vermaakten zich ook prima in het speeltuintje.

De staat van het sanitair is niet optimaal zeker inhet oudere gebouw. Daarnaast zijn wij voor vertrek lang bezig geweest om al het zand af te stoffen van onze tentm want de plaatsen bestaan uit stoffig bruin zand!

leuke camping, wel op zandgrond

johan en monique
26-8-2009

Wii zijn twee weken te gast geweest op deze camping ( met 2 kinderen 1,5 en 2,5 jaar)en ondanks het mooie weer en de prachtige ligging van de camping(direct aan zee) hebben wij toch een paar puntjes die voor verbetering vatbaar zijn.

De plaatsen op de camping bestaan allemaal uit zand ipv gras wat als nadeel heeft dat alles steeds onder het zand zit. En als tweede vonden wij het oude sanitair gedeelte niet meer van deze tijd en ook de hygiene liet te wensen over, terwijl het nieuwe sanitair gedeelte er piekfijn en tiptop uitziet.Voor de rest een prima camping en omgeving.

prima strandvakantie

Mary
21-8-2009

Wij hebben 17 dagen op deze camping gestaan en een prima zon, zee- en strandvakantie gehad. Er werden wat activiteiten georganiseerd op de camping, maar er waren buiten de camping, op het strand en in het plaatsje zelf plenty evenementen en activiteiten voor alle leeftijdgroepen.

Ook met de fiets kun je redelijk uit de voeten en bezienswaardigheden zijn er ook binnen redelijke afstand met de auto. Dus in principe alles bij de hand voor een ontspannen vakantie.

Prima stek!

Fred
18-5-2009

Wij zijn er, schrik niet, zeker twintig jaar achterheen geweest. Zowel toen onze kinderen klein en groter waren. Prima plek slechts gescheiden door een parkeerplaats van het strand. Dorpje op 5 minuten lopen van de camping. In de maand juni nog lekker rustig, juli en augustus zijn aanmerkelijk drukker. Veel vertier, in zomer maanden, voor opgroeiende jongen in het dorp. Prima stek!

2008

super plek

van winden
21-7-2008

chalet was prima, leuke overdekte veranda. mooie ruime plekken. kleine camping, goede sfeer. lekker zwembad ook voor kleine kinderen. direct toegang tot strand. 500 meter van het dorpje. echt een aanrader !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Baie d' Aunis in La Tranche sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Baie d' Aunis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.