Kasteel Le Breil

Kasteel
Kleine hotelsWeer vandaag12°10°
Kasteel Le Breil
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Le Breil voor je op een rij gezet:

1 review over Kasteel Le Breil in het Nederlands

Een aanrader

LiesRud
9-8-2010

Via het boek “logeren bij Belgen in Frankrijk” kwamen wij terecht op de website van het Château Le Breil en hebben telefonisch gereserveerd.

We verbleven twee nachten (op doorreis naar Ile de Re) op deze prachtige locatie en hebben genoten van het rustige leven op het kasteeldomein. Het verwarmde openluchtzwembad was zalig na een trip vanuit België. Het zijn heel gastvrije mensen en hebben ons veel tips bezorgd voor verkenning van de Loire streek. Het kasteel binnenin is prachtig met gezellig ingerichte kamers met antieke meubelen en mooi uitzicht op het park. Prijs kwaliteit zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Le Breil in La Salle-de-Vihiers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Le Breil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.