Hotel Le Jardins de l 'Anjou

6.5Voldoende

Frankrijk, Pays de la Loire, La Pommeraye (Maine et Loire)

Op vakantie geweest naar Le Jardins de l 'Anjou?

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Le Jardins de l 'Anjou voor je op een rij gezet:

• Sauna

8 reviews over Hotel Le Jardins de l 'Anjou

• 8828-08-2011

Waar voor je geld

De hotelkamers zijn ruim en netjes. Het hotel verdient zijn 2 sterren. Het eten was eenvoudig maar in orde en er was altijd voldoende. Jammer dat er in de bar niets te zien of te doen was. Er zat ook zelden iemand. In het dorpje zelf was er 's avonds ook niet veel te beleven. Kortom een goede prijs/kwaliteitsverhouding voor een hotel dat dient om te eten en te slapen. De rest van je verblijf moet je zelf maken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 6Dimi27-04-2011

Naar behoren, volgens de prijs...

Het hotel is wel aan modernisering toe maar al bij al toch een interessante uitvalsbasis voor enkele uitstappen. We zijn er een week verbleven in een bungalow op basis van half pension. De bungalow is klein maar toch gebruiksvriendelijk. Het was wel niet proper bij aankomst. We hadden het geluk dat het prachtig weer was, zodat we gemakkelijk buiten konden leven. Bij slecht weer is deze bungalow zeker niet aan te raden. De bijhorende strandstoelen zijn enkel voor 2 personen, en toch waren we met 3.Het restaurant is eerder een grote eetzaal, maar het eten is naar behoren. Het zwembad is klein maar proper, het domein is wel goed onderhouden met een mooie variatie van groen. Toch een mooi vakantie gehad...

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 5Fam. Kluppels02-05-2010

Heeft zijn beste tijd al lang achter de rug

We zijn hier een weekje geweest met Pasen 2010. De huisjes hebben hun beste tijd gehad, en zijn ook niet bepaald gezellig te noemen. Het was wel proper, maar je zag dat ze net een likje verf hadden gekregen. Gelukkig moesten we er niet koken en waren we bijna altijd op uitstap. Er is ook geen bank aanwezig, dus je moet steeds op vreemde metalen stoelen zitten. De ligstoelen voor buiten waren wel OK. Het eten was niet veel soeps en de bediening echt slecht. De schotels werden niet op tijd gebracht , waren koud, ... Op het dessert moesten we soms meer dan een uur wachten, ... En het restaurant had de gezelligheid (en chloorgeur) van een zwembadkantine. Voor de kinderen waren er alleen de steak haché frites en pizza's... ook niet echt gezond Het personeel was wel vriendelijk, en de tuin van het domein was mooi (goed onderhouden), maar er is geen speeltuin. De mooie en landelijke omgeving heeft echter veel goedgemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 6Guy De Zeine07-09-2006

Wij waren er in juli 2006. Bediening in het restaurant was lachwekkend, het eten abominabel, de eerste dag bij aankomst was er zelfs geen vlees meer te verkrijgen (einde resto 21.15 - wij wlden aan tafel gaan om 20.35u). Er was geen stukje meer te bekennen van de BBQ?! De berg met fruit werd elke dag aangevuld, gevolg was je niet bij de eerste aan tafel dan had je bedorven fruit, ... De kamers (hotelformule) waren weliswaar perfect. Ontvangst aan de balie ook.

Gereisd met familie in juli 2006

• 7Inge14-08-2006

Zeer mooie streek. Uitermate geslaagde vakantie gehad. Het bungalow park was echter vrij pover. Erg kleine en primitieve huisjes. Het eten was niet altijd even verzorgd, het personeel kon soms niet volgen met het aanleveren en kinderen van andere hotelgasten zagen het buffet vaak als een soort van "speeltuin". Wat wij ook niet op prijs stelden was dat je geen eigen tafel had, maar met andere gasten moest delen. Wij zijn niet zo graag op bevel "sociaal" tijdens de vakantie...

Gereisd in augustus 2006

• 8veyr26-07-2006

we hebben er 6 nachten verbleven en waren uitermate tevreden.hetwas in meimaand.we aten meestal in het restaurant.we hebben gewandeld door de wijnvelden enlangs de moulin de la chene.we waren dan pracktichs alleen op de wereld.en vriendelijk iedereen zowel in het hotel als langs de wandelingen.

Gereisd in juli 2006

Hotel Le Jardins de l 'Anjou info