Camping Yelloh! Village Le Ranch

Camping Yelloh! Village Le Ranch
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Ranch voor je op een rij gezet:

18 reviews over Camping Yelloh! Village Le Ranch in het Nederlands

Top vakantie!

Mario
15-9-2018

Zeer schone, gezellige, gastvrije camping met een heerlijk zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Laurent
20-8-2018
La Direction, Gérant, 26-9-2018

Bonjour Monsieur Madame RENIER,

Toute l'équipe vous remercie pour votre avis et vos compliments.

A bientôt !

Priscilla
17-8-2018
La Direction, Gérant, 26-9-2018

Bonjour Madame FAVREL,

Toute l'équipe du Ranch vous remercie d'avoir partagé votre avis sur votre séjour parmi nous. Nous sommes heureux que le camping ait répondu à vos attentes et espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau.

Nous nous interrogeons sur votre remarque concernant la taille des emplacements qui mesurent 100 m². N'hésitez pas à nous contacter au 02.40.21.52.62 afin que nous puissions échanger à ce sujet.

Restant à votre entière disposition, à bientôt !

Yelloh! Village

Zeer goede en aantrekkelijke camping

Olaf
9-8-2018

Prima camping met goede faciliteiten. zoals een zwembad, bar en speelhal. Sanitair wordt netjes onderhouden.

Gereisd Anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super verblijf op familiale camping

Pieter
8-8-2018

Wij hebben in juli 2 weken op jullie camping verbleven! Echt super meegevallen, Heel rustig, iedereen heel vriendelijk, een losse sfeer op de camping, lieten onze kids met een gerust hart op en af naar zwembad/speeltuin lopen. We verbleven in een stacaravan! Heel proper, allemaal nieuw! Weren ook goed het geluid, want als onze (ietwat luidruchtige buren 's avonds nog op hun terras lawaai maakten konden we hte uiten heel goed horen, eenmaal binnen was het echt rustig! Kaart in de bar om te eten is beperkt maar wel lekker. Enige kleine minpuntje is dat er niet echt een winkeltje is, paar rekken waar ze vaak niet hadden wat ik net was vergeten. Maar kon ons verblijf niet verpesten! Echt top twee weken gehad!

Super zwembad!

Marion
6-9-2017

Prachtige camping met een knipoog naar het Wilde Westen. De camping ligt op loopafstand (10-15 minuten lopen) van het strand (Tharon Plage) maar je kunt ook met de auto. Op de camping is het zwembad de topattractie! Met een binnenbad zodat je ook bij slecht weer kunt zwemmen en twee buitenbaden. Het is niet super groot maar dat was voor ons geen probleem. Het sanitair is voldoende en doet echt Frans aan. Geen luxe maar gewoon prima. Voor de jeugd is er genoeg te doen. Er is een overdekte hal waar ze kunnen badmintonnen, tafeltennissen of kunnen flipperen. Wat voor ons het enige jammere was is dat wij vroeg in het seizoen op vakantie gingen (10 juli) en dat er weinig Nederlanders op de camping waren. Ze waren er wel maar dan met kleinere kinderen. Voor onze kids van 14, 12 en 8 was er helaas geen aansluiting. Ze hebben zich best vermaakt maar hou er rekening mee dat het vooral een Franse camping is.

Mooie rustige camping

Klaas
16-8-2017

Wij hadden een van de western chalets. Deze zijn nog erg nieuw en in perfecte staat. Alles was netjes schoon en voor ons drieeen was er meer dan genoeg ruimte (6 persoons chalet). De camping is niet heel groot en er komen voornamelijk Fransen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor ons was het een prima camping. Wij zijn niet van de camping entertainment, maar ik geloof ook niet dat hier heel veel van was. Het zwembad is leuk en netjes. De omgeving heeft ons verrast. Je bent in 40 minuten in Nantes en in de buurt is ook genoeg te zien en te doen. Zeker een aanrader.

Enige minpuntje was misschien dat er bij ons huisje bijzonder veel wespen zaten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

a recommander

Gert VANDEPLASSCHE
1-8-2017

Goed onderhouden sanitairgebouw. Wordt regelmatig schoongemaakt. Mooi nieuw ogend zwemparadijs met ligstoelen. Bij mooi weer te weinig ligstoelen tijdens de drukke momenten. Geen kampwinkel aanwezig. Wel 1 rek met hoogstnodige spullen. Verse baguettes aanwezig. Veel supermarkten op enkele minuten rijden met de wagen.

Gereisd Anders in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een hele fijne camping met vriendelijke gasten

Wouter
26-7-2017

Een hele fijne camping met vriendelijke gasten. Mooi zwembad met voldoende ligbedden. Mooie ruime camperplek

Gereisd Anders in juli 2017

Mooi camping met een mooi zwembad

Henny Jetten
21-9-2016

Wel jammer was dat we er heel toevallig achter kwamen dat na 28 augustus er geen brood ed meer in de bar te krijgen was omdat er veel mensen, met name Fransen, weggingen. Dit werd op geen enkele wijze bekendgemaakt. En de dichtstbijzijnde supermarkt was op ongeveer 3 km

Gereisd Met partner in augustus 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Ranch in La Plaine-sur-Mer (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Ranch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.