Camping La Tabardière

7.9Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, La Plaine-sur-Mer (Loire Atlantique)

7.9Goed

Contact

129 reviews over Camping La Tabardière

• 2018
    9Mirjam van't Zand05-09-2018

Het is een geweldige camping voor jong en oud super mooi gelegen winkels dichtbij Zwembad zonne terras. Elke avond wat te doen personeel ook heel aardig en behulpzaam. Sanitaire voorzieningen ook heel netjes en schoon. Mooie omgeving genoeg te doen en te bekijken. Ik heb eigenlijk geen minpunten Alleen dat we volgend jaar terug komen Maar dan wel met onze eigen koffie. Want die vonden we toch wat minder De Franse koffie. Groetjes Mirjam ( ps: Onze dochter vondt het ook helemaal geweldig 😊)

• 9Eetgelegenheden

• 7Marlene18-08-2018

Camping la tabardière, proprietaire, 21-11-2018

Merci pour votre avis nous sommes heureux d'avoir partagé vos vacances:

• 9Sebastien18-08-2018

• 7Staat v/h sanitair

Camping la Tabardière, proprietaire, 21-11-2018

Merci beaucoup pour votre avis ! Nous sommes heureux d'avoir partagé vos vacances !

• 8Laetitia17-08-2018

• 6Staat v/h sanitair

Camping la Tabardière, proprietaire, 21-11-2018

Merci beaucoup ! Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour! Peut-être à bientôt!

• 10Alban17-08-2018

• 9Staat v/h sanitair

Camping la Tabardière, proprietaire, 21-11-2018

Merci pour votre avis à très bientôt peut-être! Cordialement,

• 9Babe30-05-2018

Heerlijke kleinschalige familiecamping

Heerlijke familiecamping, geweldige animatie/activiteiten voor kids. Iedere dag weer wat anders. 'S avonds ook leuk vermaak voor alle leeftijden. Lekker kneuterig, maar wel alles goed georganiseerd, vooral de karaoke is erg lachen. Zeer vriendelijk personeel. Met de auto zit je zo op 1 van de vele stranden in de omgeving. De ligging is wat dat betreft erg centraal. Sanitair is prima en wordt goed schoon gehouden. Wij hebben met tenten gestaan. Je kunt je auto op je plek parkeren. Maar als je 's avonds laat aankomt, kun je de camping niet meer op met auto en moet je voor de camping op parkeerplaats parkeren die bewaakt wordt. 's Nachts gelukkig dus geen rijdende auto's op de camping! Het is geen massacamping, wat wij juist erg fijn vinden. Voldoende schaduwplekken. Het restaurantje is prima als je niet al te veel verwacht. Lidl, Decathlon en andere grote supermarkten en winkels ook vlakbij (met de auto 6 minuten). Echt een aanradertje!

• 7Eetgelegenheden

• 2017
    7Jens26-08-2017

Leuk voor een week

Leuke camping, helaas animatie alleen in het Frans en beetje Engels. Vooral franse vakantiegangers, weinig tot geen nederlanders. Er staan behoorlijk mensen met een eigen stacarvan tussen. Zwembad is leuk maar redelijk strenge badmeesters.

• 8Jan VAN HECKE16-08-2017

Prima verblijf, rustige camping, omgeving zwembad niet geweldig en ook jammer dat dak er niet af kan bij mooi weer.

• 8Staat v/h sanitair

• Oude reviews

5hansbluelizjoe22-09-2015

Verschrikkelijke camping in mooie omgeving

Wij hadden gepland om hier 7 nachten te staan, maar zijn na 3 nachten weer vertrokken. De camping doet zich voor als rustige kleine camping, maar is dit niet. 2 van de 3 nachten was het erg luidruchtig bij ons. Op de camping moest verplicht gedurende het gehele verblijf een armband gedragen worden. De camping heeft in totaal bijna 300 plekken ipv 150, waarvan ongeveer de helft stacaravans is. Een buitenzwembad is er niet, alleen een erg klein half overdekt vies warm zwembadje en het uitloopzwembadje waar de glijbaan in uitkomt. Er zijn vrijwel geen speelmogelijkheden voor kinderen, er is alleen een speeltuin bij de ingang, maar dit is eigenlijk buiten de camping. De beloofde springkussens waren er helemaal niet. De plaatsen zijn erg dicht op elkaar. Hoewel het sanitair de hele dag schoongemaakt wordt, ruikt het nooit fris in het toiletgebouw. De waterdruk van de douches is erg laag. De omgeving is wel erg mooi, maar deze camping was voor ons eens maar nooit meer.

• 4Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

• 8ajhm7509-08-2015

Mooie gezinscamping

Prachtig gelegen terrassencamping met veel mobil homes, voornamelijk bezet door Fransen. Nederlanders en Engelsen zijn ook vertegenwoordigd, meer met tenten/caravans. Het zwembad is te klein voor het aantal gasten. De mini-golf naast de camping is gratis en erg leuk. De mobil home (3-slpkm) waarin wij zaten, was op het oog erg schoon, erg nieuw. We merkten na een paar dagen wel op dat er veel beestjes het huisje in liepen, na wat geGoogle bleken het kakkerlakken te zijn. Vreemd genoeg liepen ze overal, behalve in de keuken. Iedereen krijgt een bandje om de pols ter verificatie dat je op de camping hoort. Het personeel is vriendelijk en probeert, als communiceren in het Frans niet lukt, Engels te praten. Er is een mini-club, maar geheel in het Frans. Op 10 min rijden is er een centre commercial met een grote E. Leclerc en Décathlon. Brood hoef je niet te reserveren voor de dag erna, er is altijd genoeg, op croissantjes/chocbroodjes na. Die kunnen om half 10 nog wel eens op zijn.

• 8Staat v/h sanitair

5 tips over Camping La Tabardière

• ans van midden, 25-06-2012

in voor- en naseizoen erg rustig voor de iets oudere mens, in hoogseizoen voor alle leeftijden

• zandkasteel, 02-09-2013

Stranden bij Prefailles en Tharon Plage. Pornic. Planete Sauvage.

• ans van midden, 25-06-2012

geniet zeker ook van de prachtige kust met z'n heerlijke zandstranden

1 vraag over Camping La Tabardière

• alibertus, 08-03-2015

kamperen

Zal het nodig zijn om in juni te reserveren? We gaan het liefst op de bonnefooi weg. graag hoor ik van u .........

Familie Bevertent, 04-08-2015

Wij hebben een dag van te voren gebeld en toen was het midden juli. Geen probleem en de camping stond niet vol. Ik denk dat op de bonnefooi prima kan!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig