• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Reviews over La Flèche (Sarthe)

Te leuk om alleen als doortrekplaats te gebruiken.

JFK
    19-8-2015

La Flèche ligt centraal in een leuk gebied waar je heerlijk kunt fietsen en waar veel bezienswaardigheden te vinden zijn. De ligging aan de Loir maakt het net iets 'kleinschaliger' dan de plaatsen aan de grote rivier de Loire.

Le Mans is goed te bereiken, Angers en de grote kastelen van de Loire ook, zelfs de kust is te doen. Het plaatsje heeft een drukke weekmarkt, wekelijks (in de zomer) een muziekavond in het centrum en 3 grote Hypermarchés. De rest van het winkelaanbod is divers. La Flèche heeft een nieuw ontwikkeld 'strand'. Een 'centre de loisir' aan het Lac de Monnerie, waar het goed toeven is.

La Flèche (Sarthe) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 5 reviews