Reviews over La Flèche (Sarthe)

Prachtige municipal

Burgers,
    2-6-2017

Camping Municipal de la route d'or . La Fleche. 23/5-25/5 2017.

Prachtige municipal met ruime plaatsen met en zonder grote bomen. Wifi op alle plaatsen gratis.

Watertappunten in de buurt. Elektriciteit 10A, Keurige toiletten, met bril dames, zonder bril heren!

Nette douches. Gratis.Schoon. Weinig speeltoestellen. Wel een zwembad, maar dat was nog niet in gebruik. Camping ligt langs de Loir.(zonder e) Maar er is geen mogelijkheid erin te zwemmen. Prachtig uitzicht op het Hôtel de Ville aan de barrage. Verder is La Fleche als stadje niet veel bijzonders. Groot winkelcentrum aan de rand van de stad op 1,5 km .Brood wordt aan de camping gebracht en is dan op te halen om 8,30 u. Typische doortrekcamping.

Fijne gezellige ,schone,rustige camping.

Thea Lammers,
    18-8-2016

Vriendelijk personeel,schoon sanitair.we zijn hier drie weken gebleven omdat het zo goed beviel.Mooie fietsroutes in de omgeving.

Zwembad aan de kleine kant, maar 5 km van de camping is een meer met strand,Lac de Monnerie.

Heerlijk.

JFK,
    19-8-2015

(H)eerlijke Camping Municipal. Prijs/Kwaliteit prima zonder blabla. In de bocht van de rivier gelegen met uitzicht op het stadje dat snel en makkelijk lopend, fietsend, rijdend te bereiken is. Zeer kundig en vriendelijk receptiepersoneel dat het je naar de zin probeert te maken zonder opdringerig te zijn. Er staan wat mobile homes met een ruime 'tuin' op de camping en die leken ons vrij nieuw en netjes.

Sanitair (ook het oudere) voldoet goed, wordt netjes schoongemaakt. Als er eens wat is ligt dat aan het gebruik door slordige campinggasten. In juli waren er veel Engelsen en die zoeken elkaar op.

La Flèche biedt alles wat een toerist wenst. In de omgeving vind je talrijke interessante zaken. In de omgeving (langs de Loir) is het goed fietsen. Oude spoorbaan is fietspad geworden.

Tips: de Zoo, de watermolens in de buurt en Terra Botanica in Angers.

Topcamping

Gerrit Stijweg,
    27-7-2015

Zeker een topcamping te noemen. Ruime gezellig uitziende plekken. Prima zwembad,geen subtropisch gedoe maar leuk. Dat er geen restaurant en bakker op de camping is is geen bezwaar . Deze zijn lopend te bereiken in het stadje. Goede resceptie. Sanitair is nieuw op het rechterdeel van de camping, schoon en altijd warm water. Wij waren er in het voorseizoen dus de kosten waren zeer schappelijk. Fietsroutes zijn aanwezig bij de receptie. Grote supermarche, Le Clerq, in de buurt.

Prima camping

peterwj,
    16-5-2015

Camping Municipal de la Route d'Or ligt aan de rivier de Loir bij het stadje La Fleche. La Fleche ligt zo'n 45 km ten zuiden van Le Mans en is een uitstekende doorgangscamping maar ook prima geschikt voor langer verblijf. Het sanitair is modern en er is verwarming in de douche- en wasruimtes. Het stadje La Fleche ligt op loopafstand van de camping en iets verder weg, aan de andere kant van La Fleche is een Carrefour. De camping heeft ruime plaatsen met voldoende elektriciteit en water in de nabijheid van de kampeerplekken. WiFi is uitstekend, in ieder geval tot op zo'n 100 meter van de receptie. De camping is tussen de middag gesloten (slagboom met code). Rond de klok van drie uur gaat de receptie weer open.

La Flèche (Sarthe) scoort een 6,5 uit 10, op basis van 5 reviews