Camping Municipal du Vieux Moulin

18 reviews over Camping Municipal du Vieux Moulin in het Nederlands

Heerlijk genoten!

Patricia
12-8-2018

Wat hebben we een heerlijke week hier gehad.

De camping is niet groot, maar toch is er voor de kinderen van alles te doen.

Ze voelden zich hier zo vrij en veilig waardoor je als ouder ook vakantie hebt. Personeel is vriendelijk, de glamping tent is netjes. Supermarkt op loopafstand (Aldi) Komen Fransen en Nederlanders.

Veel te doen in de omgeving.

Wij hebben genoten en de kids willen volgend jaar weer terug.

super !!

monique
24-9-2017

Une acceuil chaleureux, très charmant, le camping est au bord du loir , village pittoresque, le mobile home tout neuf, avec une terrasse couverte et vus sur le loir,

piscine impécablel et restaurant trop bon avec un bon chef!! merci pour les pizza's succulente

acceuil agréable et chaleureux

missdauphin
16-8-2017

bonjour, j'ai passé 15 jours de vacances dans se camping. Et pour rien au monde je ne changerai d'endroit. Les gérants sont sympa et agréable. Le cadre est agréable l'endroit idéale pour se reposer et faire le vide. Les enfants ont profité un maximum. Et je compte bien y retourner l'an prochain.

Prima, rustige camping op 700 km van NL

Carla en Rob
12-7-2017

Mooie grote plek voor onze vouwwagen onder de bomen op een parkachtig gedeelte van de camping. Omgeving prima om te fietsen, om iets te ondernemen moet je echter wel wat verder rijden. Tours ligt op een uurtje rijden.

Restaurant: eenvoudige kaart

Sanitair: alles is aanwezig, alleen jammer dat bij aparte (af te sluiten) wastafelhokjes er alleen warm water uit de kraan komt, wat voor tanden poetsen niet fijn is. Ook is er een aparte ruimte met wasmachine en grote bakken voor handwas, voldoende afwasplaatsen.

Het terrein wordt zeer goed bijgehouden en ziet er daardoor verzorgd uit.

Voor ons een prima start van de vakantie (1 week), zeker gezien de afstand van NL.

Mauvais entretien du terrain

Michele Roussel
16-5-2017

Domage car beau petit village

Leuke, mooie camping. Niet te groot qua toerplaatsen. Wel veel huurfaciliteiten die vooral door Fransen zelf gehuurd worden.

Sanitair is het typische 1-knop, 1-temperatuur systeem waar je geluk moet bijhebben qua temperatuur. Het werd wel onderhouden en regelmatig schoongemaakr.

Zwembad staat overal genoteerd (ook bij hen aan de ingang) als verwarmd maar bij mooi weer doen ze dat niet. Dat maakte dat het water met veel moeite 22 graden was. Dan kunnen ze beter de periode vermelden wanneer ze dat wel doe. Het was heel goed onderhouden en heel proper.

Ze hebben ook een speeltuin maar die bestaat enkel uit een piepende schommel.

Enigste echte nadeel: iemand te pakken krijgen om af te rekenen. Zelfs tijdens de uren dat de acceuil open was.

Kan een heel mooie camping worden!

Hengelaar,
12-7-2016

Titel is ook de algemene indruk. De camping vertoont op vele gebieden flink achterstallig onderhoud. Het slechte weer (overstroming etc.) is misschien excuus voor het terrein maar niet voor de voorzieningen. Wij vonden met name de toestand van het sanitair ronduit slecht. Veel douches en wc's defect en onbruikbaar. Schoonmaak kan ook beter. De beheerders zijn allervriendelijks en behulpzaam. De omgeving is overigens prachtig en de plaats van de camping perfect. Winkel (grote aldi) op loopafstand; het dorp zelf een beetje gewoon. Alles bijeen jammer maar helaas.

Geweldige vakantieplek!

Marianne
8-7-2016

Heerlijke relaxte camping, beheerd door Karolien en Angelo. Twee prachtige mensen met liefde voor hun werk.

Wij hadden een mobielhome voor een week gehuurd om langs de Loir te gaan fietsen. Een geweldige ervaring in een mooie streek. Na de soms wel inspannende tocht een frisse duik in een heerlijk zwembad en een verrukkelijke maaltijd van Angelo zelf! Het stadje zelf is een plaatje uit een Frans boek.

Een heerlijke week waar we lang van na hebben genoten.

Médicocre

Céline et cie
17-5-2016

A l'occasion d'un mariage dans la famille, nous avons loué une dizaine de logements pour deux ou trois nuits. Avec une telle réservation on s'attendait à un accueil chaleureux, il n'en a rien été! A notre arrivée, nous apprenons qu'un mobilhome que nous avions réservé avait été vendu! On nous l'a quand même laissé avec une pression considérable de la part des gérants. Les autres locations étaient sales (cheveux, moisissures); en mauvais état pour certaines: parquet abîmé, ampoules HS; mal équipées : pas assez de couvertures: nous avons eu froid. Des jeunes de la famille (14 et 15 ans) ont planté une tente sans être passés par l'accueil (certes pas très délicat...) et ils se sont vus insultés! Avec une telle réservation, il y avait l'art et la manière de la part des gérants de manifester leur mécontentement. Ne pouvait-on pas leur demander gentiment de décamper? Bien évidement aucune remise sur aucune des locations.

Et cerise sur le gâteau: accès direct à la rivière!! Pas de barrière à fermer! Surveiller bien vos enfants!!!

Bref, gérants peu sympathiques, débordés par notre réservation. Pour la prochaine réunion de famille on ira ailleurs!!!

LE CAMPING D'ANGELO ET KARO

GG
4-9-2015

Certaines personnes parlent de 10 ou 15 ans ancienneté et que se n'est pas là qu'il faut aller pour ce reposer mais à Marcon?

Moi 42 ans d'ancienneté j'ai connu tous les gardiens, hé bien là c'est les meilleurs, accueil, disponibilité, snack meilleur que certains restos, ambiance extraordinaire, animation au top, les surfaces de parcelles mini pour caravane 180m² (MARCON 65m²) cherché l'erreur?

Un camping à l'abandon depuis une dizaine d'années, on revie merci Angelo et Karo je vous tire mon chapeau.

Si vous voulez passer des vacances au top pour vous et vos enfants le camping du vieux moulin de la Chartre sur le Loir

CAMPING ANGELO ET KARO

GG

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal du Vieux Moulin in La Chartre sur le Loir (Sarthe), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal du Vieux Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal du Vieux Moulin scoort een 7.16 uit 10 op basis van 18 reviews.