Camping Municipal du Vieux Moulin

Camping Municipal du Vieux Moulin
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Municipal du Vieux Moulin voor je op een rij gezet:

13 reviews over Camping Municipal du Vieux Moulin in het Nederlands

Prachtige camping

Jansen,
4-1-2019

Mooie mobile home gehuurd met 3 slaapkamers Camping was kalm maar goed onderhouden eigenaars vlaams-nederlands erg vriendelijk nog leuke uitstapjes kunnen doen(kasteel,wijndomein,kinderpark,zoo,wandelen en fietsen in de direkte omgeving. Kinderen vonden het leuk de kinderen van de eigenaars waren erg leuk en behulpzaam Toffe plaats moeite waard om in de zomer terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top vakantie

stefan,
11-9-2018

ontvangst was heel goed, even praatje hoe de reis was en je wordt netjes begeleidt naar je plaats (voor ons de grote luxe safari tent) en krijg je even uitleg.

het is een kleine rustige camping, veel te doen in de omgeving!

super vakantie gehad

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk genoten!

Patricia,
12-8-2018

Wat hebben we een heerlijke week hier gehad. De camping is niet groot, maar toch is er voor de kinderen van alles te doen. Ze voelden zich hier zo vrij en veilig waardoor je als ouder ook vakantie hebt. Personeel is vriendelijk, de glamping tent is netjes. Supermarkt op loopafstand (Aldi) Komen Fransen en Nederlanders. Veel te doen in de omgeving. Wij hebben genoten en de kids willen volgend jaar weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima, rustige camping op 700 km van NL

Carla en Rob,
12-7-2017

Mooie grote plek voor onze vouwwagen onder de bomen op een parkachtig gedeelte van de camping. Omgeving prima om te fietsen, om iets te ondernemen moet je echter wel wat verder rijden. Tours ligt op een uurtje rijden. Restaurant: eenvoudige kaart Sanitair: alles is aanwezig, alleen jammer dat bij aparte (af te sluiten) wastafelhokjes er alleen warm water uit de kraan komt, wat voor tanden poetsen niet fijn is. Ook is er een aparte ruimte met wasmachine en grote bakken voor handwas, voldoende afwasplaatsen. Het terrein wordt zeer goed bijgehouden en ziet er daardoor verzorgd uit. Voor ons een prima start van de vakantie (1 week), zeker gezien de afstand van NL.

Gereisd met partner in juli 2017

Leuke, mooie camping. Niet te groot qua toerplaatsen. Wel veel huurfaciliteiten die vooral door Fransen zelf gehuurd worden. Sanitair is het typische 1-knop, 1-temperatuur systeem waar je geluk moet bijhebben qua temperatuur. Het werd wel onderhouden en regelmatig schoongemaakr. Zwembad staat overal genoteerd (ook bij hen aan de ingang) als verwarmd maar bij mooi weer doen ze dat niet. Dat maakte dat het water met veel moeite 22 graden was. Dan kunnen ze beter de periode vermelden wanneer ze dat wel doe. Het was heel goed onderhouden en heel proper. Ze hebben ook een speeltuin maar die bestaat enkel uit een piepende schommel. Enigste echte nadeel: iemand te pakken krijgen om af te rekenen. Zelfs tijdens de uren dat de acceuil open was.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 20 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kan een heel mooie camping worden!

Hengelaar,
12-7-2016

Titel is ook de algemene indruk. De camping vertoont op vele gebieden flink achterstallig onderhoud. Het slechte weer (overstroming etc.) is misschien excuus voor het terrein maar niet voor de voorzieningen. Wij vonden met name de toestand van het sanitair ronduit slecht. Veel douches en wc's defect en onbruikbaar. Schoonmaak kan ook beter. De beheerders zijn allervriendelijks en behulpzaam. De omgeving is overigens prachtig en de plaats van de camping perfect. Winkel (grote aldi) op loopafstand; het dorp zelf een beetje gewoon. Alles bijeen jammer maar helaas.

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldige vakantieplek!

Marianne
8-7-2016

Heerlijke relaxte camping, beheerd door Karolien en Angelo. Twee prachtige mensen met liefde voor hun werk. Wij hadden een mobielhome voor een week gehuurd om langs de Loir te gaan fietsen. Een geweldige ervaring in een mooie streek. Na de soms wel inspannende tocht een frisse duik in een heerlijk zwembad en een verrukkelijke maaltijd van Angelo zelf! Het stadje zelf is een plaatje uit een Frans boek. Een heerlijke week waar we lang van na hebben genoten.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vieux Moulin in een nieuw jasje

Simon Cornelis
10-8-2015

Mooie kleine camping met restaurant en zwembad. De nieuwe eigenaren zijn bezig met vernieuwen van het sanitair, de huurcaravans, het restaurant en een voorziening voor tieners. In maart 2016 moet het klaar zijn. Er is dan ook een uitbreiding van het zwembad met glijbaan gepland. De eigenaren zijn Nederlands en Belgisch. We waren van plan enkele dagen te blijven. Dat werden twee weken. Het is er zo heerlijk en rustig. Je kunt overal makkelijk naar toe. Le Mans, Tours, Blois, Vendome en Chambord zijn goed te bereiken met de auto. De mooie dierentuin Beauval is iets verder, maar ook dat kan vanaf de camping. Vergeet dan vooral de prachtige vogelshow niet te zien. De Fransen op de camping en in de omgeving zijn vriendelijk en heel toegankelijk. Wij gaan zeker nog een keer.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek!

Ans
3-6-2015

Gelegen aan de rivier is het een groene oase van rust. Zeer vriendelijke eigenaars. Onze labrador cappi was snel goede maatjes met isa. Wandeling langs de loir naar marcon was zeer de moeite waard. Veel vlinders onderweg en prachtige vergezichten. Voor een korte stopover was dit een absolute topper. De vorige recensie betrof de oude eigenaars. De nieuwe hebben het sanitair prachtig vernieuwd en zijn nu bezig een restaurantje neer te zetten. Dit met het zwembad maken deze plek een top bestemming ook voor langer dan twee dagen.

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vervelende sfeer

Suzan Mes
13-1-2013

De camping ziet er netjes en verzorgd uit. Mooie velden, keurig sanitair en leuk zwembad. We zouden hier een paar nachtjes blijven staan. We verbaasden ons over de vele lege plekken in het hoogseizoen. Echter 's avonds brak er een luidruchtig feest los van vaste gasten, dat uitmondde in ruzies en gedoe, en duurde tot diep in de nacht. De volgende ochtend hebben wij onze spullen gepakt. Jammer van deze knappe camping dat de sfeer bepaald wordt door vaste gasten. Er waren overigens veel mensen die voor 1 nachtje kwamen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal du Vieux Moulin in La Chartre sur le Loir (Sarthe), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal du Vieux Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.