La Chartre sur le Loir (Sarthe)

We hebben een aantal aanbieders voor La Chartre sur le Loir (Sarthe) voor je op een rij gezet:

Reviews over La Chartre sur le Loir (Sarthe)

Uniek stukje Frankrijk

Simon Cornelis,
    10-8-2015

Super vriendelijke mensen. Iedereen groet elkaar, ook al zien ze dat je toerist bent. Veel wijncaves waar je welkom bent om te proeven. Jasnieres is de plaatselijke wijn. De plaatsjes aan de Loir (dat is een kleinere rivier dan de Loire) zijn idyllisch en middeleeuws. In de zomer zijn er veel plaatselijke festiviteiten. Veel kastelen in de buurt kunnen bezocht worden. Er zijn fietsroutes (wel een goede fiets gebruiken want het is heuvelachtig, vergelijkbaar met Zuid Limburg). Je kunt er heerlijk wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
La Chartre sur le Loir (Sarthe) scoort een 7 uit 10, op basis van 6 reviews