Reviews over la Chapelle Huon (Sarthe)

Geweest in juli 2004 Mooie vakantiewoning erg ruim

Familie van Aalst,
    9-9-2005

Geweest in juli 2004

Mooie vakantiewoning erg ruim. Ziet er aan de buitenkant niet uit maar de binnenkant is perfect ruime slaap kamers en ruime badkamers (2) En dan niet te spreken over de woonkamer (werd door ons vanwege zijn afmeting en inrichting de Ridderzaal genoemd)

Grote speelkamer op begane grond helaas waren de in de reisgids genoemde flipperkasten kapot.Enige nadeel is het voordurende water geruis van het water dat onder deze oude watermolen doorstroomt Wat goed te horen is in een slaapkamer er boven. Het water om de molen is leuk voor niet al te kleine kinderen om pootje te baden. een mooi zwembad is dicht bij als mede de Super U supermarkt op nog geen 500 meter