Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol

7.8Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, La Chapelle Hermier (Vendee)

7.8Goed

• 6.9Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Pin Parasol voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Yelloh Village Le Pin Parasol in Frankrijk is een nette camping, gelegen tussen het groen aan het meer van Jaunay. De camping biedt volop vermaak voor jong en oud. Zo beschikt het over binnen- en buitenzwembaden, waterparken, meerdere restaurants en zelfs een kapper, sauna en tennisbaan zijn aanwezig. Binnen 10 minuten rijden lig je op het strand.

325 reviews over Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol

• 2019
    9Nicole19-07-2019

Fantastisch!

Ontzettend leuke en nette camping. Ondanks het feit dat de camping vol Bleek te zijn hebben wij dit totaal niet zo ervaren. Het sanitair bij de gebouwen van nature en sents zijn prachtig! Super schoon, ruim en nooit hoeven wachten boor bijvoorbeeld de douche. De overige sanitairgebouwen zijn wel aan vervanging toe, klein en niet altijd even schoon. De vrije kampeer plekken zijn ruim. Wij hadden erg goed weer, de zwembaden zijn heerlijk. Voor de glijbanen amper een rij en altijd plek te vinden. Het nieuwe gedeelte .. in 1 woord wauw... Wij gaan niet snel ergens naar terug maar naar deze camping zeker wel.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Van Ranst Hans05-07-2019

Fijne 4-daagse als afslijter op onze vakantie.

Camping met zeer grote, goed afgebakende staanplaatsen. Wel spijtig dat je zelf geen plaats kan uitkiezen, kregen één toegewezen. Camping trekt zeer veel Engelse gasten aan. Het 2de, modern en nieuw zwemparadijs is super! Sanitair Top ! S'avonds is het rustig op de camping. Op 15min van een prachtig strand in Bretignolles-sur-Mer. Aanrader!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8H.08-06-2019

Mooie luxe camping

Een hele mooie luxe camping. Wij hadden een stacaravan op het nieuwe gedeelte; terrein is heel mooi aangelegd, beplanting moet inderdaad nog groeien maar voor ons was er privacy genoeg. Stacaravan was erg netjes, bedden iets te hard. Fietsen plus kinderstoeltje gratis, ideaal om naar het andere gedeelte te fietsen. Het zwembad op het nieuwe gedeelte is heel mooi, maar minder leuk voor kleintjes. Zwembad op t oudere gedeelte buiten is super, voor kleintjes, jeugd en volw, uitgebreid genoeg. Geen handdoekleggers, wordt gecontroleerd. Bar bij zwembad is heel slecht qua bediening. Eten was prima. Take away is ook minder goed geregeld; we kregen frietjes en snacks in kartonnen open bakjes om mee te nemen, ze hebben geen zakken om mee te geven. Hebben wel kroket/kaassoufle en frikadel voor kleintjes. Camping gedeelte zag er heel mooi uit, ook de wasgedeeltes. Speeltuintjes zijn leuk en vanaf camping kun je naar meer lopen. Winkel met auto.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8Leonie25-02-2019

Nog nooit zo'n leuke vakantie gehad!

Nog nooit zo'n leuke vakantie gehad! Prachtig nieuw gedeelte met fantastisch zwembad. Bij het nieuwe zwembad mochten kinderen niet bubbelen ivm overlast, stiekeme pogingen werden soms genegeerd maar soms ook dringend verzocht het spa gedeelte te verlaten. Hele mooie grote speeltuin, perfect voor jong en oud! Je kan heen en weer gebracht worden door middel van een golfkarretje, super! De animatie voor tieners is niet geweldig, maar er worden veel sportwedstrijden georganiseerd waardoor je alsnog in contact komt met de jeugd. IJs veel te duur voor wat je krijgt, maar wel lekker. Toen we een panini bestelde heeft een vriend van ons bijna een uur moeten wachten, dat is wel echt een groot nadeel. Andere keren was het wel gewoon oké. Het restaurant op het nieuwe gedeelte zelf niet geweest maar zag er goed uit! Er loop beveiliging rond zodat het rustig blijft op de camping. Wifi was matig, te duur om zelf aan te schaffen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Mark Evertse29-01-2019

Prima camping met kinderachtig gedrag.

Er is een nieuw gedeelte op deze camping, zonder struiken of bomen. Dit kan vervelend zijn als een schaduw plekje je voorkeur heeft. Wij kwamen begin juli en waren de eerste op dit nieuwe gedeelte, dat voelde toch wel een beetje als een spookcamping, we stonden daar moederziel alleen. Na enige tijd werd het gelukkig wel wat voller. Er is op dit nieuwe gedeelte wel een prachtig zwembad neergezet. Jammer dat na 2 weken kinderen niet meer in het verwarmde gedeelte mochten zwemmen. Ander storend gevalletje was dat mijn zoon van 12 niet mocht sporten op de loopband, zelfs niet als ik erbij bleef. Verder een prima camping met alle faciliteiten die een luxe camping nodig heeft.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2018
    7Ilona26-11-2018

Prima

Zeer grote camping. Fiets mee is geen overbodige luxe. Zeer grote plaatsen, veel Engelsen en Fransen. Heel mooi zwembad, zeker voor onze dochter van 3. Veel lawaai tot na 23:00, vooral door jonge Engelse kinderen. Waardoor onze dochter laat in slaap viel. Sanitair is in het nieuwe gedeelte echt geweldig. Waar wij stonden was het oud maar redelijk schoon. Supermarkt is en eindje rijden, zo'n 20 min. Wij komen niet meer terug, de camping was ons te groot.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Chris26-09-2018

Heerlijke vakantie gehad.

Prachtige camping, grote plaatsen. Week verbleven op een touroperator camping. Grote caravan van alle gemakken voorzien. alleen het matras was iets aan de harde kant. Toen we dit aan de medewerker doorgaven kregen we gelijk van haar (Eline) een ander matras. Top geregeld. Komen hier graag nog een keer terug

Gereisd met partner in september 2018

• 8Ingrid11-09-2018

Mooie en niet te massale Camping

Een mooie maar niet te massale Camping. We stonden op het oude gedeelte, waar het erg groen is en voldoende schaduw. We hebben het nieuwe gedeelte van de camping bekeken, waar een welness gedeelte is, maar dit is nog erg nieuw en daarom nog weinig schaduw. Sanitair is schoon en wordt regelmatig schoon gemaakt. De plekken zijn mooi groot. Vooral het zwembad was bij de kids een succes, met gele banden de glijbanen af. De camping ligt dicht bij een meer waar je via een bospad kan komen. Een kleine speeltuin voor de kids. Animatie is goed en men probeert er een feestje van te maken.

• 9Mirjam20-08-2018

Super leuke vakantie!

Hele mooie camping, speels aangelegd. Zeer mooie speeltuinen en zwembaden. Vooral het nieuwe zwembad vonden wij mooi, omdat dat het ontspannen sauna gevoel gaf. Voor glijbanen kun je naar t andere zwembad. Sanitair hoefden wij niet te gebruiken, maar zag er netjes uit, op het nieuwe deel echt super. Wij boekten met AlFresco, dat was prima, en goedkoper dan bij de camping zelf. Wel misten we airco! Strand is 15 min rijden, mooie brede stranden. Verder mooie omgeving, veelnte doen. Zo kun je op t meer bootjes huren, er zijn mooie kastelen in de omgeving en je kunt er mooi wandelen en fietsen.

Tip: het nieuwe deel is erg mooi en luxe, maar toen wij er waren nog super kaal en open. Iedereen zat super te kijk. Als je daar niet van houdt, kun je beter op het oude deel boeken. Je kunt dan ook vrij gebruik maken van alle faciliteiten van t nieuwe deel.

• 6RV15-08-2018

Tweede en laatste keer Pin Parasol

We hadden een caravan op het nieuwe deel. Prima caravan maar twee weken lang muizen in en om de caravan. Uit schoenen en tassen kwamen de muizen. Hier werd vanuit de camping laconiek op gereageerd. Jammer, dit moet beter op dit niveau. Voor de kinderen prima animatie. Restaurant wordt goed eten geserveerd. Minpunt van de camping is wel dat ze je bij aankomst veel te lang laten wachten. Voor ons de tweede en laatste keer Pin Parasol. Camping is te groot geworden en daardoor te veel protocolgestuurd.

Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol info

• SchaduwplaatsenAanwezig