Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol

7.8Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, La Chapelle Hermier (Vendee)

7.8Goed

• 6.9Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Pin Parasol voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Yelloh Village Le Pin Parasol in Frankrijk is een nette camping, gelegen tussen het groen aan het meer van Jaunay. De camping biedt volop vermaak voor jong en oud. Zo beschikt het over binnen- en buitenzwembaden, waterparken, meerdere restaurants en zelfs een kapper, sauna en tennisbaan zijn aanwezig. Binnen 10 minuten rijden lig je op het strand.

325 reviews over Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol

• 2019
    8Evers22-08-2019

Prima!

Prima vakantie gehad op Le Pin Parasol. Zeer attente en vriendelijke medewerkers. Ik werd de dag na aankomst nog even benaderd of alles in orde was en of ik nog vragen had. Sanitair was modern en goed onderhouden. Wij stonden nabij de receptie en het zwembad van het Sensationsdeel. Dit toiletgebouw was moderen. Twee andere gebouwtjes verder op de camping waren wat ouder en kleiner. De kampeerplaats was ruim, wel wat hellend met alleen wat weinig schaduw. Er zijn inderdaad veel Britten, zeker 80% tegen 20% NL of Frans. Ik heb de Britten niet als luidruchtig ervaren. Rond 23.00 uur was het vrij stil rondom onze plek. Het zwem-/welnessdeel van Nature & Sens was mooi en modern. Met een shuttlebusje werd je er in een paar minuutjes naar toe gereden. De cafetaria/afhaal (met Nederlandse snacks) was prima. Wat prijzig, maar geen lange wachttijden. Op de bon geven ze een indicatietijd aan, dan weet je al ongeveer hoe lang het duurt.

• 8Eetgelegenheden

• 7Familie Nagtzaam09-08-2019

Teveel minpunten voor vijf sterren

Vol verwachting naar Le Pin Parasol gereisd maar helaas teveel minpunten: De goede punten: - grote staanplaatsen - de zwembaden zijn mooi - vriendelijk personeel - shuttle-service - schoon. De minpunten: - voor ca. 80% Britten die veelal bij elkaar klitten en tot heel laat rumoerig zijn; - een kampwinkel die 's-middags gestolen is (tijdens hoofdseizoen!); - de belachelijke strakke zwembroeken regel, die nergens op de site of bij boeking wordt genoemd, kostte ons dus drie nieuwe zwembroeken; - auto's (voornamelijk de Britten) rijden veel te hard op de camping; - de free WiFi bleek alleen op een heel klein plekje bij de receptie te zijn; - de toegang tot zwembad Nature & Sens bleek voor ons twee uur later dan voor gasten van dat deel park, dat stond nergens genoemd; - meeste personeel spreekt slecht Engels (maar vriendelijk!) - ze zijn echt Frans

• 7Staat v/h sanitair

• 4Linda08-08-2019

1 keer prima.. maar voor mij niet meer

Dit is absoluut geen 5 sterren camping.. wij zijn echt niet veeleisend maar dit is gewoon geen 5 sterren waard.. als je gaat afwassen kost het je rug.. want de afwas bak staat heel laag.. en zelf ben ik niet groot met mijn 165 Je wordt bedolven onder de Engelsen.. en het sanitair is oud en smerig... ook de staanplaats van onze caravan direct naast een afgrond van 5 meter diep.. wat is afgezet met een hekje waar ze zo overheen kunnen klimmen. Met mijn zoon van 2 niet handig.. gelukkig weer thuis.. en volgend jaar toch liever ergens anders heen want je kijkt toch heel je jaar uit naar je zomervakantie dan wil je toch dat het fantastisch is.. zeker als je 5 sterren verwacht

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Martinus07-08-2019

Prachtige vakantie op prima camping

Prachtige grote camping in een hele leuke omgeving. Wij stonden op het oude gedeelte (sensations) op een 4 sterren comfort plek. Prachtig ruim en met veel begroeiing voor de schaduw. Toiletten waren prima en je hoeft nooit te wachten en werden goed schoon gehouden.

Puntje van kritiek er zitten er veel Britse bezoekers wat bij het vrienden maken voor de jeugd iets lastiger was. We zaten er midden tussen.

Zwembaden zijn beide prachtig en niet te streng met toezicht. De club Car brengt je snel van de ene kant van de camping naar de andere kant. In het zwembad op de sensations heb je glijbanen en op de nieuwe camping meer zwemwater mooi groot en veel bedjes en stoelen.

Omgeving is prachtig en de zee is op 10-15min rijden met prachtige stranden. Veel leuke plaatsen en een supermarkt U op 10min in Coex.

Al met al een aanrader!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 7Jja verboord31-07-2019

Aardige camping en omgeving

Aardige en grote camping. We hadden een safaritent op een prima plek onder de bomen dus met schaduw. Het dichts bijzijnde sanitairgebouw is echt gedateerd, toiletten direct naast de douches en geen goede afzuiging. Er wordt geregeld gepoetst alleen doen ze dat met een azijnachtig iets dus fris ruiken doet het dan niet. Het andere sanitairgebouw was wel nieuw. Zwembad met glijbanen is leuk voor de kinderen al is het er wel erg druk. Afhaalsnackbar/pizzeria is echt onder de maat. Eten is niet meer warm en ze hebben duidelijk geen horeca ervaring of affiniteit hiermee.

Het meer naast de camping is heel mooi en leuk om er omheen de wandelen/hardlopen, echt een mooie omgeving. Park Puy de Fou is een absolute aanrader, hele mooie shows en met de app op je telefoon en oortjes in is het prima te volgen. Bij het strand en de zee hebben we ons goed vermaakt zeker als het vloed wordt en de golven hoger worden.

• 5Staat v/h sanitair

• 9Gerard van Dort Spijkenisse31-07-2019

fantastisch

5 weken op deze camping gestaan op nature&sens mooi aangelegd vriendelijk personeel MAAR een paar aanmerkingen voor verbeteringen. Grootste ergenis er wordt veel te hard gereden op de camping optreden tegen deze pseudo kampeerders. Opmerking 2 veel te weinig doche gelegenheid mensen poetsen hun tanden onder het kraantje voor na het toilet gebruik maak aan de zijkant wat wasbakken.Opmerking 3 waarom geen brood verkoop op dit gedeelte van de camping je heb echt een fiets nodig om naar het winkeltje te gaan en het restaurant gaat pas op in juli open maar desondanks een heerlijke tijd gehad.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 7LZ30-07-2019

Voor ons niet meer

Mooie camping met ruime plaatsen, met leuk zwembad op oude gedeelte. Die in het nieuwe gedeelte wat saai voor kinderen. Mooie speeltuin vlakbij zwembad. Leuk enthousiast animatieteam!

Winkeltje had eerste dagen erg beperkt assortiment (in hoogseizoen!), in de dagen erna werd dit wel uitgebreid.

Snack restaurant is qua service erg slecht, de bediening is duidelijk erg onervaren waardoor de wachttijden enorm lang zijn en het eten regelmatig koud geserveerd wordt. Een keer bij het restaurant op het nieuwe gedeelte gegeten, dat was wel prima.

Dichtstbijzijnde sanitair was oud en smerig, gelukkig verderop nieuw sanitair wat ook een stuk schoner was.

Tot slot was het, in ieder geval op ons deel van de camping, erg rumoerig tot diep in de nacht. Hier is geen enkel toezicht op. Een aantal keer security zien fietsen, maar die stond alleen maar met bekenden te kletsen.

Voor ons dus niet voor herhaling vatbaar.

• 5Staat v/h sanitair

• 5Nicole30-07-2019

Voor ons niet voor herhaling vatbaar!

Een camping met grote plaatsen, waarbij de ontvangst ook goed is. Mooi zwembad met glijbanen! Alleen animatieteam vond ik echt stukken minder, niet enthousiast en alles in Frans of Engelstalig, er was 1 Nederlandse jongen, maar helaas kreeg hij het ook niet voor elkaar om af en toe eens een Nederlands liedje er tussendoor te draaien. En dat terwijl grotendeels van de camping Nederlands was. Dat was vorig jaar in Italië en op andere campings in Frankrijk echt wel anders, gemiste kans. Sanitair op het oude gedeelte van de camping erg gedateerd, weinig toiletten voor de hoeveelheid mensen. Wij hebben vaker op een Yelloh Village camping gestaan, een stuk of 5/6, maar dit vonden wij geen camping die de naam van yelloh village mag dragen. In de omgeving is niet heel veel, je hebt altijd een auto nodig. Wel een mooie speeltuin op de camping, zeker op het nieuwe gedeelte. Voor ons helaas geen camping waar we naar terug zouden gaan!

• 2Staat v/h sanitair

• 8Sam23-07-2019

Leuke camping. Service bar bij het zwembad slecht.

Middenkleine camping met veel activiteiten, goed organiseerd en een enthousiast animatieteam. Kampeerplekken (*) waren ruim. Wij stonden er met een caravan en twee tentjes.

Wat beter kan is de bediening en wachttijden bij de Snackcorner in het restaurant. Voldoende personeel aanwezig, alleen zijn de wachttijden op je bestelling erg lang.

Tot slot zijn de waterglijbanen leuk voor jong en oud. Kortom: een leuke camping tot (schat ik in) ongeveer 12 jaar uit de Yelloh Village reeks met enkele kleine verbeterpunten.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 8Rene R23-07-2019

Leuke camping, alleen beter je eigen eten meenemen

Camping is echt leuk, veel activiteiten die worden aangeboden, leuk zwembad ook en daarnaast kan je genoeg doen!

Service bij het zwembad is echt ongelooflijk traag. Een dik uur wachten op 2 crepes, terwijl het niet druk was. Krijg je hem, is die ook nog een koud. Dit was niet 1x maar meerdere keren.

• 1Eetgelegenheden

Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol info