54 vragen over Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol

• Vera van Dongen, 28-05-2019 Rapporteren

Al Fresco

Wij hebben deze zomer via Al Fresco onze vakantie geboekt. Heeft iemand hier ervaring mee en waar ongeveer staan de caravans, of misschien verspreid over heel de camping?

• Wendy, 21-05-2017 Rapporteren

Honden op de stranden

Weet iemand of honden op het strand of op bepaalde stranden/tijden zijn toegestaan?

Carijn, 21-06-2019

In het hoogseizoen op sommige stranden, zoals op die van bretognolles sur mere, zijn honden niet toegestaan. Staan grote borden. Van juni t/m sept is dat. Of er actief op gecontroleerd wordt weet ik niet, ben nog geregeld honden tegen gekomen.

• selena, 22-01-2017 Rapporteren

fietsverhuur

weet iemand wat het fietsverhuur kost op deze camping bvd

• Esther, 17-01-2017 Rapporteren

Animatie 's avonds

Wij willen wellicht deze zomer naar deze camping gaan, maar we vragen ons af of er 's avonds ook iets te doen is. Live-muziek, karaoke, shows?

Esther, 20-06-2017

Ja volgens de app is er genoeg te doen. Het programma is globaal bekend voor de zomervakantie 2017... en ik ben karaoke tegen gekomen. Dus de app downloaden van yelloh village en Pin parasol voor het activiteiten programma.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Pin Parasol voor je op een rij gezet:

Allcamps
    Yelloh! Village
    Yelloh! Village

• Zwemshort, 27-08-2016 Rapporteren

zwembroek

Mag je echt geen zwemshort aan op deze camping?

• Rob, 15-08-2016 Rapporteren

Honden

Heeft iemand ervaring met de hond mee naar deze camping? Zou graag willen weten of ze in de omgeving even ergens los kunnen rennen en of ze ergens kunnen afkoelen in water. Begreep dat ze in het meer niet mogen komen? Bedankt!

• KyraRietbroek, 08-08-2016 Rapporteren

Stacaravan verdi

Heeft iemand ervaring met de stacaravans verdi (8p) van Alfresco op deze camping? (stacaravan op zich en de ligging). Bedankt!

Frank dekker, 28-12-2016

En hoe was de plek? Wij gaan er wellicht 1 boeken van al fresco. Was t groot En goede plek?

• M. van Bilsen, 05-06-2016 Rapporteren

zwembroek

mogen jongens een bermuda zwembroek aan?

petra, 05-08-2016

en een strake korte zwembroek? dus niet zo een ballenknijper? Is dat toegestaan. gewoon van zwempak stof zeg maar

Loes, 06-06-2016

Nee een bermuda mag echt niet. Wij zijn vorig jaar 2 weken daar geweest. En probeer het maar niet want je wordt er echt uit gehaald als ze het zien. Alleen normale korte zwembroeken zijn toegestaan. Maar het zwembad is echt geweldig. Geniet ervan.

• natasja, 16-05-2016 Rapporteren

staanplaats 22

wie weet of dit een beetje gunstig ligt. is het een aan te raden plaats of beter van niet?

• JPost, 10-02-2016 Rapporteren

Last van de stank van de afvalcontainers?

Hoi, Wij hebben net een plaats kunnen reserveren bij le pin parasol. Het is plaats 142, dus pal bij de uitgang. Direct aan de overkant van het weggetje staan de afvalcontainers. Kan iemand mij zeggen of je daar last van hebt? Het lijkt me vreselijk om steeds die stank te ruiken, maar misschien merk je er niets van.

Loes, 29-03-2016

Mijnheer Post wij zijn vorig jaar 2 weken in een stacaravan geweest en liepen een paar keer per dag langs uw plek. We hebben nog nooit de containers geroken. Camping is schoon en netjes. Veel plezier. Loes