Camping Domaine du Pré

Camping Domaine du Pré
8,3

19 tips over Camping Domaine du Pré

Robinia, 12-9-2014
Aan de overkant zit een ezelboerderij. Wij hebben hier een wandeltocht mee gedaan met ons zoontje van 2,5. Dit was echt ontzettend leuk!
Jesse, 10-8-2014
Bezoek zeker de stad les Sables d'Olonne.
Eli, 27-7-2014
pas de gois de noirmoutier! kijken naar laag water!

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Pré voor je op een rij gezet:

Kristel, 14-7-2014

Mooi zandstrand 'les dunes' tussen bretignoles sur mer en brem sur mer. (Circa 15 minuten rijden)Dierentuin in les sables d'olonne is een klein park maar erg leuk om te bezoeken. In Coëx is de jardin les olfacties mooi om doorheen te wandelen. Hier is ook een kleine supermarkt (Express U)

Momenteel werd in Bretignoles sur mer een grotere SuperU gebouwd. In Aizenay zit een Hyper U (circa 20-30 minuten rijden). Aan het meer ligt een klein restaurantje, keuken open vanaf 19u

Amelie, 27-6-2014

Wij namen vanuit Eeklo reisroute die we via google berekenden, was korter dan gps, via E40 naar Calais, Boulogne, Rouen, ... zeker geen Parijs. Een enorm vlotte en rustige route, we hebben geen minuut file of vertraging gehad. Aangenaam zo! (7u30 rijtijd) Ook tol nog geen 50 euro enkel.

De ezeltjes zijn echt leuk voor kleine kindjes! Je kan ook de kindjes op de rug van een ezel meenemen om rond het meer te wandelen.

Ile de Noirmoutier is werkelijk super, getijden/marées nakijken voor de Gois.

MiddenNLD, 26-1-2014
Check op de plattegrond vooral de ligging van je chalet zodat er een voorkeur aangegeven kan worden.

Joop, 28-12-2013

Grand defile, het adventure parc waar je oa te recht kan voor paint-ball en tokelen. Met name dat laatste was een groot succes voor jong en oud!

Auberge du Jauney: restaurant op loopafstand van het park. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Lekkere gerechten.

Pedalo's huren op het meer.

AJM, 14-8-2013

Strand bij Brem sur Mer (Les Dunes) (zand en gratis parkeren)

Via de Passage du Gois bij eb naar Noirmoutier rijden en dan naar Le Plage des Dames rijden (mooi strand in het bos) - wel op tijd zijn ivm weinig parkeerruimte.

Sascha, 26-7-2013

strand: bretignolles sur mer

leuke dorpjes: Les Sables-d'Olonne // Saint-Gilles-Croix-de-vie

dierentuin: in Les Sables-d'Olonne

Marian Gysbrechts, 12-7-2013

Aanraders:

- Puy Du Fou is z'n geld meer dan waard. Talrijke goed uitgewerkte shows. Erg indrukwekkend.

- Markt van St Gilles - Croix de Vie is erg gezellig.

- De stranden van Les Sables d'Olonne zijn toeristisch maar erg de moeite. Ook de straten achter de drukke dijk, zijn interessant om door te kuieren.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Pré voor je op een rij gezet: