Camping Les Ecureuils

Camping Les Ecureuils
7,3

127 reviews over Camping Les Ecureuils in het Nederlands

Gegarandeerd een geweldige vakantie!

Gemma Smit,
24-8-2018

Mooie schone camping. Het zwembad is erg leuk en ook heel verzorgd en schoon. Onze chalet was ook erg schoon. Strand is op loopafstand. Onze kinderen hebben zich heel erg goed kunnen vermaken. Het personeel van de camping was aardig en behulpzaam en alles is heel goed geregeld. Een paar dagen voor vertrek werd ons gevraagd om ons te melden bij de receptie om een afspraak te maken voor ons vertrek. Vlak voor vertrek komt iemand namelijk controleren of je de boel schoon en heel oplevert. Dit vonden wij erg netjes, En goed geregeld. Eigenlijk kunnen wij niets negatiefs verzinnen over deze camping. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping

Serina Jansen,
6-8-2018

Zwembad was netjes en schoon. Speeltuin word ook netjes bijgehouden. Stacaravan was heel klein ondanks 4 personen. Geen eekhoorntje te vinden. Receptie niet professioneel, weten niet dat je vakantie ten einde is en kijken verbaast als je moet gaan. Niet altijd vriendelijk, geen warm onthaal bij binnenkomst. Dichtsbijzijnde levensmiddelen winkel in het centrum.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk genoten! Volgend jaar weer!

Marleen,
31-8-2017

Wij hadden deze camping last minute geboekt terwijl alles al bomvol was en hoopten maar dat het niet tegen zou vallen. Het bleek een gelukstreffer, want we hebben het er echt heerlijk gehad. Doorgaans lekker zonnig en niet te heet.

De camping zelf is keurig verzorgd en heeft alles wat je nodig hebt. Aan de receptie zit een servicegerichte Nederlands sprekende dame. Dankzij haar kregen wij een rustige plek in de zon, in de zgn Hollandse Hoek. Hier tref je vooral jonge gezinnen en hadden onze kinderen van 3 en 6 altijd wel iemand om mee te spelen. Het zwembad is top! De badmeester handhaafd de regels. Dat kan je vervelend vinden, maar wij vonden het juist wel fijn omdat kleinere kinderen daardoor ook de rust en ruimte hadden. En het blijft er fijn schoon door.

Het strand is slechts 10 minuutjes lopen en het aangrenzende dorpje is klein maar gezellig. Het kan overdag lang eb zijn, maar het water blijft wel in het afgeschermde stuk zeewater.

Wij hebben al geboekt voor volgend jaar

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Camping Les Ecureuils, Verantwoordelijk voor de nat./internat reservering, 17-9-2017

Marleen,

Namens het hele team willen wij jullie bedanken voor de complimenten en tot volgend jaar.....

Viel helaas tegen

Mitch,
27-8-2017

2 weken verbleven op deze camping. Voor onze caravan van 6 meter was geen fatsoenlijke plek te vinden.

Het zwembad ziet er heel erg mooi uit, maar door de regels in aantrekkelijk. Zo mag je geen schoeisel dragen, eten of drinken meenemen, kinderwagens en buggy's zijn ook niet toegestaan. Dit moet allemaal buiten het hek blijven. Een strak zwembroekje is ook verplicht voor de mannen. Maar ja het is natuurlijk ook Frankrijk.Het sanitair was vaker vies dan schoon.

Geachte heer Mitch,

Het klopt inderdaad dat er regels bij het zwembad zijn. Die zijn er voor de veiligheid en hygiëne. Het sanitair wordt 2x per dag uitgebreid schoongemaakt.

V.w.b. de plaats: voor iedereen die vroeg boekt, proberen we een geschikte plaats te vinden.

Mooi dichtbij dorp en strand

Ellen,
23-8-2017

Op loopafstand van dorp en strand. Erg fijn! Staat veel wind op de camping. Zwembad is prima. Mis wel plek om te spelen. Even voetballen op een veldje is er niet bij.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Opnieuw niet minder dan top!

Jochem,
14-8-2017

Voor het derde jaar zijn wij met ons gezin te gast geweest op deze topplek. En net toen wij na onze ervaringen van vorig jaar (na een verblijf van twee weken) dachten dat het dit jaar wel minder zou zijn (we bleven dit jaar drie weken), bleek niets minder waar. De openingstijden van het zwembad zijn verruimd (dus langer zwemmen!), het aanbod van de animatie is groter geworden en de snackcorner is uitgebreid met een klein winkeltje. De snackcorner biedt overigens erg goeie pizza's en fastfood, en in de ochtend is er vers brood beschikbaar. Alles bij elkaar is de camping top, en de locatie ook.

La Bernerie is gezellig en echt Frans, met een leuke (avond-)markt en goede restaurants. Vooral Le Sud is aan te raden. Volgend jaar zijn wij hier weer te vinden. Weer drie weken, als het even kan. Thuiskomen en leven als een God in Frankrijk kan hier.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Camping Les Ecureuils Chadotel, Verantwoordelijk voor de nat./internat reservering, 17-9-2017
Jochem en fam. Hartelijk bedankt voor je complimenten!! Volgend jaar doen we weer onze best...

Genoten !

Esther,
12-8-2017

Prima camping , keurige plekken , mooi schoon zwembad , niet te druk , eten / drinken op de camping was wel prijzig (3,- voor een colaatje om een voorbeeld te geven) verder een aanrader als je een leuke camping zoekt voor kleinere kinderen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke plek (E022) aan een stuk landgoed waar een paar paarden in stonden. Tegenvaller is dat er geen watertappunt is op de kampeerplekken. Toiletgebouw wordt goed schoon gehouden, genoeg wc's en douches. Wij vonden het jammer dat er altijd muziek aan stond in het gebouw. Er is een hoop entertainment. Leuk als je daar van houdt, gaat door tot 23:30.

Het centrum is leuk en je kan er lekker eten, het is 780 meter lopen...we hebben de stappen geteld:) het strand is iets dichter bij. Op het strand mogen in het hoogseizoen geen honden, ook niet vast aan de lijn, wederom jammer.

De camping heeft geen campingwinkel, er staat wel een kast en een kleine stelling met wat houdbare producten zoals flessen drinken, nootjes ed. Je kan er afhaalmaaltijden halen, mosselen raad ik niemand aan, de rest is oké.

Zwembad is lekker mooi en speels opgezet, jammer dat je er geen speelgoed in mee mag nemen. Ook in het zwembad staat de hele dag muziek aan. Supermarkt is flink stuk rijden. Kleine supermarkt is wel in het centrum. Prima camping maar voor ons eenmalig.

Leuk met kleine kinderen

Marieke
25-9-2016

Leuke camping. Wij verbleven in een 4-persoonstacaravan. Deze was schoon en had veel opbergruimte.

Wij stonden in een straatje achteraan met veel Nederlanders, onze kinderen hadden genoeg vriendjes.

Het strand is op loopafstand, met klimtoestellen voor kinderen en een toilet (schoon!) Fijn dat het een gewoon handdoekstrand was. Bij hoogtij in het water spelen en bij laagtij lekker krabbetjes vangen. Waterschoenen zijn handig, de stenen zijn scherp.

Het zwembad is leuk. Wel koud bovenaan de glijbaan in de wind, maar het binnenbad was lekker warm.

Brood haalden we bij de bar, de supermarkt in het dorp was duur, richting Pornic zitten veel grote supermarkten en je bent er zo met de auto.

Qua uitjes is Les Machines in Nantes is een aanrader. Goede wijn kochten wij bij Le Moulins de la Touche in Bourgneuf, lekker en niet duur. Minpunt: onze kinderen hebben krentenbaard opgelopen op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastische plek

Rob Achterbosch
16-9-2016

Camping Les Ecureuils,

Wij vonden dit een mooie camping veel te doen voor de kinderen! Het entertainment team was erg aktief voor jong en oud was er wat te doen echt top! Het zwembad was erg mooi en schoon! Er gelden wel regels maar dit vonden wij geen probleem! De zee op loopafstand mooi strand niet overvol! Al met al een geweldige plek! Wij verbleven een een stacaravan 3 kamers erg schoon en netjes een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ecureuils in La Bernerie-en-Retz (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ecureuils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.