Camping Les Ecureuils

Camping Les Ecureuils
7,1

8 reviews over Camping Les Ecureuils in het Nederlands

Zeer schone en klantvriendelijke camping!

ageeth dongen
28-11-2014

We zijn op de camping in een mobilehome geweest van eind augustus tot medio september. Bij aankomst werden we correct en prettig ontvangen. De receptioniste was vriendelijk en behulpzaam. Ook het ander personeel was vriendelijk en beleefd. De accomodatie was schoon en compleet. Het verblijf op camping Les Ecureuils beantwoordde aan onze verwachting. We gaan zeker terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Leuke camping voor gezinnen met kinderen

Liliane van der tier
24-8-2014

Nederlandse dame bij receptie is zeer onvriendelijk. En heel storend is dat er geen waterkranen op de camping zijn, Je moet met je jerrycan 150 tot 200 meter lopen naar de wasgelegenheid, Dit vind ik beslist geen 4 sterren,

Zwembad niet zo groot en eigenlijk alleen geschikt voor kinderen. Verder leuke camping.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Deze camping is zowel Nederlands als Frans sprekend, sanitair zeer schoon, wordt 2 x per dag grondig schoongemaakt. Voor de kinderen is er een speciaal animatie team, welke leuke activiteiten doet voor jong en oud.

Tevens is het strand op loopafstand van de camping, zwembad is ook aanwezig, dus het gehele gezin is van alle makken voorzien.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

D-reizen

Deze camping wordt niet weer geboekt

de Wit
10-8-2013

De eerste indruk was goed te noemen, We hadden vooraf geboekt en kregen 2 grote plekken toegewezen achterop de camping.

De koelkast viel erg tegen, absurd hoge huurprijs voor een oude en kleine, en niet schone koelkast, (€40,- p/week)

omruilen kon niet, alles was verhuurd..

-de afstand van de stroompaal te ver, de dichtbijzijnde waren allemaal bezet? (gelukkig een verlengkabel gekregen, na melding)

- Geen watertappunt, moest je bij de wc weghalen.

- zwembad glijbanen veroorzaken open ruggen door te weinig waterdruk.

- Niet veel te doen voor de oudere jeugd,

- Bar niet veel sfeer.

- Geen permanent voetbalveld aanwezig, alleen op afhuur, het is een combinatie veld voor tennis en basketbal

- Zwembad te klein, en te mooi aangeprezen.

- stroom viel steeds uit in de w.c, /douche, en s'nachts te weinig lichtpunten aan.

- je moest s'avonds zeer vroeg stil zijn.(melding bewakers al om 23.00 uur)

Al met al geen 4 sterren waardig naar ons idee, en komen dus niet terug

Gereisd met vrienden in juli 2013

PERFECTE VAKANTIE (:

Merel Bezuijen
5-8-2012

ik ben gister avond thuis gekomen, en heb sirieus echt een top vakantie gehad, zoiezo wil ik zeggen dat de animatie super leuk was met Anouk en Simone ! en ook Annabel!

de disco's waren superleuk, de missCamping verkiezing was ook echt leuk, en de Drag verkiezing, met Anouk als man! ik heb zo hard gelachen, ik zou zo graag ook in de animatie willen! ik wacht nog een paar jaar en dan ga ik zeker weten in de animatie, door anouk en simone kreeg ik er nog meer zin in! ik heb echt een top vakantie gehad !

Groetjes, Merel

Gereisd met vrienden in juli 2012

Goede camping

Nicolet
15-7-2010

Dit is een goede sympathieke camping. We zaten in een stacaravan die nieuw was en goed schoon. Er zit een Nederlandse aan de receptie. Leuk zwembad en niet ver van het strand

Gereisd met vrienden in juli 2010

chalets zijn een aanrader

Olga en Caroline Smit
14-6-2009

Wij hebben begin juni een chalet voor 2/3 personen gehuurd. Een schattig huisje dat erg praktisch is ingericht. Wij waren er in het voorseizoen dus het was nog rustig. Sommige dagen hadden we het zwembad bijna voor onszelf. En wat er verder op deze site staat over strenge regels bij het zwembad, dat valt allemaal wel mee. Juist door die regels is het heel schoon. Als je iets wilt drinken of eten, ga je op het terras zitten, je hoeft niet persé iets te bestellen bij de bar hoor.

Er is een spoorweg langs de camping maar er komt hooguit 6 keer per dag een trein voorbij dus daar heb je geen last van.

De camping ligt overal dichtbij. Je vindt een aantal grote supermarkten in de omgeving.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Leuke huisjes op een goede camping

Olga en Caroline Smit
14-6-2009

De camping ligt overal dichtbij. Je vindt een aantal grote supermarkten in de omgeving waar je werkelijk alles kunt krijgen. Sommige zijn ook op zondagochtend open.

En schijnt de zon eens niet in La Bernerie dan rijd je een stukje verder naar het zuiden: Noirmoutier ligt op 45 minuten en Les Sables d'Olonne op 90 minuten. En wij hadden daar dan steeds mooi weer. Gewoon doen!

Gereisd met vrienden in juni 2009

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ecureuils in La Bernerie-en-Retz (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ecureuils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.