Camping Les Ecureuils

15 reviews over Camping Les Ecureuils in het Nederlands

Super camping

Liesbeth
28-7-2013

Nog nooit zo'n schone camping meegemaakt! Sanitair is modern en schoon. Hele camping is in frisse kleuren geschilderd. Zeer ruime plekken. Niet allen met schaduw. Echte familiecamping voor kids onder de 10 jaar. Aantal Franse / Nederlandse bezoekers in fijne balans. Zwembad, bar en afhaal helemaal goed. Nadeel(tjes): de grotere supermarkten zijn wat verder weg (snelweg op) en bij de strandjes zijn waterschoenen zeker aan te bevelen. Er is een afgezet stuk baai/strand op loopafstand van de camping (1000m). Dus zonder eb-en vloed en zonder stenen, maar die vonden wij wat saai en druk. Was er toiletpapier geweest dan hadden ze van mij een 10 gekregen voor sanitair.

Gereisd familie in juli 2013
2008

leuke camping erg mooi zwembad!!

Van den Heuvel
9-8-2008

Wij zijn hier vanaf 20 juli geweest met 2 gezinnen met 2 kinderen van 8 mnd en een kind van 4,voor de kleintjes super wasgelegenheid met badje.Sanitair netjes maar niet altijd evenschoon,word wel 2 x p dag schoongemaakt.Omgeving erg leuk strand op loopafstand,evenals het dorp.Zwembad erg schoon veel verschillende dieptes,super voor de kleintjes!Zeker een aanrader!

Gereisd familie in augustus 2008

Super vakantie gehad!

Pille
3-8-2008

Dit is de tweede keer dat wij naar deze camping zijn geweest en zeker geen spijt gehad. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam! Van de trein totaal geen last! Dat ze wat strenger zijn bij het zwembad dat is alleen voor je eigen best wil want ze willen geen ongelukken. Dus niet rennen en dat soort dingen. Ook niet eten dan wordt het ook zo'n lekkere smeerboel en geen olie op het lijf want dan heb je zo'n lekkere olievlek in het zwembad. Vind het gewoon netjes en heel hygienisch dat ze dit zo oplossen, dan maar wat strenger. Bandjes mogen wel voor de kleintje en ook duikbrillen en dergelijke. Heerlijke camping mooie mobil homes en ruime plaatsen. Alles ziet er op en top verzorgd uit en 's avonds loopt er bewaking rond. Het strand is heerlijk met douches en geen last van eb of vloed. De schelpen zijn super mooi die je er vindt dus voor de kinderen super voor het vinden van mooie schatten. Het stadje is klein maar gezellig en een hele mooie omgeving. Kortom heerlijk!

D-reizen

leuke camping met zon zee en strand

Fam M. Scheffer
28-7-2008

We zijn net terug van een zeer gelaagde vakantie op deze camping, we hadden een mobile home gehuurd voor 4 pers 2 volw 2 kinderen (3&5 Jr).Deze was splinter nieuw en zeer ruim met alles er op en eraan !! zwembad perfect, strenge toezicht maar brandschoon. Ook zeer ruime plaatsen voor caravans zowel zon als schaduw rijke plekken

strand op echt 400 meter, en op 500 mtr een zeezwembad erg fijn bij eb. vriendelijk personeel,animatie voor de kinderen s'avonds vaak telaat, en de belgische dame was niet te verstaan (jammer). Dorpje met alle voorzieningen op loop afstand,en van de spoorbaan in de buurt totaal geen last. Ook de bungalows op de camping zijn allen nieuw en mooi. Het is een verzorgde camping ook geschikt voor kleine kinderen.

Voor wie van strand en zee houd een echte aanrader!!

Gereisd familie in juli 2008

vriendelijk camping waar veel kan

fam vet
21-7-2008

wij hebben 2 weken op deze camping gestaan en kunnen terug kijken op een super vakantie. allereerst de vriendelijkheid van het personeel, het strand wat op loopafstand ligt, het zwembad en de gezelligheid op en rond de camping. van het station dat vlakbij ligt heb je absoluut geen last.

we hebben echt een SUPERvakantie gehad. echt iets om nog heel lang over na te praten.

Gereisd familie in juli 2008

We hebben met onze vouwwagen 3 weken op deze camping gestaan.De eerste week stonden we alleen op het hoge gedeelte.daarna kwamen er meer gasten en werd het echt gezellig.Sanitair was redelijk maar wel voldoende.Zwembad perfect.Vriendelijk personeel.Mooi onderhouden camping.Jammer was alleen dat er erg veel wind was en dat het s'avonds erg afkoelde.Zeker een aanrader.

Gereisd familie in juli 2008

Net terug van onze vakantie

D Buschmann
13-7-2008

Net terug van onze vakantie. Hebben hier 5 dagen gestaan. Campeerplekken zijn bijzonder fors. Wel was het terrein bezaaid met prikkels zodat de kinderen niet op blote voeten konden rondlopen. Speeltuin was wel ruim en leuk. Camping was bijna leeg! Wel apart voor het hoog seizoen. Sanitair was matig. Een veel nieuwer gebouw was gesloten, zelf toen het oude gebouw gedurende een dag! gesloten was vanwege reparatie. Slechts de toiletten waren bruikbaar. De foto's die men op de site gebruikt zijn bewerkt en vertalen niet de werkelijkheid. Zwemgelegenheid in meer is niet op 100 meter, want dan lig je in de jachthaven. Bij het afscheid probeerde men me nog op verschillende wijze een poot uit te trekken waardoor we geen goed gevoel hebben over deze camping.

Gereisd familie in juli 2008

Erg gezellige camping met een mooie omgeving. Loopafstand naar het strand en dorp.

Veel leuke dorpjes eromheen. Trein station dicht in de buurt waar je overal mee naartoe kan.

Gereisd familie in juni 2008

Grote camping, maar m

Fam. van der Wal
29-2-2008

Grote camping, maar m.i. sta je allemaal hutje-mutje. Wanneer je je klapraampje van je caravan openzet. Zit je haast tegen die van de buren aan.

Erg mooi zwembad, (wij hebben ook stiekum wat gegeten). Het iets verder op gelegen strand is geweldig. We hebben gezwommen, gewandeld en heerlijk gevliegerd.

Gereisd familie in augustus 2007
2007

Wij zijn dit jaar van 21 juli tot 9 augustus op deze camping geweest. Het valt aan te bevelen om vroeg te boeken omdat niet alle plaatsen super zijn. Bij pech sta je aan een drukke weg op een kleine plek, welke de technische dienst als racebaan gebruikt. Dit is het enige minpuntje. De mooie plaatsen bevinden zich bovenin. De avond animatie is laat maar dat zal wel aan ons ritme liggen volgens de fransen (21.30).

Alles wat geschreven staat over het zwembad klopt je mag werkelijk niets.

Wij kijken terug op een leuke en gezellige vakantie waarbij we leuke mensen ontmoet hebben.

Gereisd familie in juli 2007

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ecureuils in La Bernerie-en-Retz (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ecureuils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.