Camping Les Ecureuils

Camping Les Ecureuils
7,3

8 reviews over Camping Les Ecureuils in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar (2019 gaan we weer)

A. Brokamp,
11-3-2019

een mooie gezellige familie camping voor kinderen tot 15 jaar. super mooi sanitair mooie ligging 1 kilometer van strand. veel uitgaansmogelijkheden. Elke dag iets voor de kinderen. De camping zelf doet alle moeite om het hun gasten naar de zin te maken. Leuk dorpje waar in de zomermaanden veel voor de gasten gedaan wordt. weekmarkt zowel woensdag en vrijdagavond een gezellige avondmarkt waar men veel onderneemt voor de gasten. o.a. spellen dansavonden etc.

Gereisd met partner in juli 2018

Wat een slechte ontvangst

Geert Schuurman,
22-7-2017

Bij aankomst werden we verwelkomd door een Nederlands sprekende dame. Echt vriendelijk was de ontvangst niet te noemen. De prijs voor één nacht met een zéér klein fierstentje bedroeg 'slechts' €37,00. Maar daar had je dan geen schaduw voor.

Dat was nig tot daar aan toe.

Maar waar onze korte broek echt vanaf zakte was het volgende voorval: terwijl wij wachtten op de gids die ons naar onze plek zou brengen, meldde zich een meisje van een jaar of 8, die haar campingarmbandje kwijt was (ja, die je ook nog dragen). Zij vroeg of zij een nieuw bandje kon krijgen. Het nog al bitse antwoord van de receptioniste was: ga maar lekker zoeken, je krijgt geen nieuwe van ons. Kijk, en dat is nou echt natuurlijk goede klantvriendelijkheid. Nee, wij zouden deze camping aan niemand willen aanraden.

Het kan natuurlijk zo zijn dat er vaker armbandjes kwijtraken, maar voor dat beestje was het waarschijnlijk de eerste keer. Hier valt nog veel te leren dus

Gereisd met partner in juni 2017
X, Verantwoordelijk voor de nat./internat reservering, 17-9-2017

Mevr. Schuurman, Jullie zijn in het hoogseizoen gekomen voor 1 nacht van 18.07 tot 19.07. Wij hebben géén speciale prijzen voor fietsers in het hoogseizoen en de prijs is u bij aankomst verteld. 38.80€ voor 2 pers, elec en de toeristenbelasting.

V.w.b. het armbandje: we accepteren géén mensen van buitenaf. Als er een bandje verloren is, vragen we een ieder even te zoeken. Het is in het belang en veiligheid voor iedereen.

Een fijne tijd gehad op deze camping. Mooie plaatsen met zon en schaduw.

Toiletgebouw voor ons lekker vlakbij. Redelijk schoon maar wel vaak het toiletpapier op.

In het begin even wennen aan de enorme hoeveelheid Nederlanders (volgens ons idee zeker 80%). Maar leuke buren dus dat viel ook wel mee.

Veel jongeren aanwezig die rondhangen op de camping. Weinig last van gehad maar wij stonden ook wat verder achteraan.

Broodjes voldoende maar al erg vroeg op (of alleen nog stokbrood).

Vriendelijk personeel achter de bar. Mooi zwembad maar wel enorm vol in het hoogseizoen.

Een echte tegenvaller waar voor ons de zee. I.v.m eb/vloed is er eigenlijk overdag bijna geen zee. Een verfrissende duik kan in de baai maar echt zwemmen in de golven is niet mogelijk.

Mooie camping maar wij zullen de volgende keer toch voor een iets kleinere camping kiezen.

Gereisd met partner in juli 2014

D-reizen

Zeer fraaie maar uitgestorven camping

AWanders
23-9-2013

De camping ligt aan de rand van het dorp en op loopafstand van het centrum, de kleine boulevard en haven van Bernerie. Wij hadden 1 week een houten 4 persoons chalet gehuurd. Relatief eenvoudig maar dat was bekend. Alles was er en functioneerde goed. Voor kleine kinderen (hebben wij niet meer) zal er ongetwijfeld veel te doen zijn in het hoogseizoen. Maar niet toen wij er waren: uitgestorven.

Gereisd met partner in september 2013

Van alles dichtbij

tabula-rasa
7-9-2013

Waar wij stonden was mooi nieuw sanitair. De plaatsen waren redelijk. Verder was er van alles in de buurt en dat is leuk. Je loopt zo de plaats in en naar het strand. Op de camping is ook van alles.

Gereisd met partner in juli 2013

Fijne camping,mooie omgeving!

Fam.Dekker
7-7-2013

Camping Les Ecureuils in La Bernerie-en-Retz is een mooie camping keurig onderhouden! Mooie standplaatsen en attent personeel! Sanitair heel netjes! Zee, strand, stadje, winkel en restaurants op loop afstand! Fiets, wandel routes in mooie omgeving! Receptie zeer behulpzaam, Nederlands gesproken! We wensen jullie veel gasten toe!

Gereisd met partner in juni 2013

Geweldig! We gaan graag nog eens terug!

ADamen
30-9-2012

In juli/augustus hebben we 2 weken op deze camping vertoefd. Hariëtte en Denis waren super aardig, je kon er nederlands spreken en elk probleem werd direct opgelost. Elke morgen heerlijk vers brood. De camping was super schoon en opgeruimd. Luxe sanitair en zelfs in die zeer drukke tijd was het sanitair super schoon. De animatie voor groot én klein was geweldig. Een prachtig zwembad met veel ligbedden waar we regelmatig gebruik van maakten. De ligging t.o.v. plaatsen die het bezichtigen waard waren (o.a. Pornic, Nantes) was perfect. Prachtige omgeving om te fietsen, gezellig centrum, goede restaurantjes, grote markt en een toeristenbureau.

Het enige wat we misten was een kleine supermarkt om de laatste vergeten boodschapjes te halen. Deze camping is zeer aanbevelingswaardig. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2012

Camping om zeker terug te gaan.

Tonny de Boon
4-8-2012

Goede camping, schoon sanitair, animatie is super, voor zowel jong en oud. De receptie is Nederlands sprekend.

Dichtbij het strand. Dorp is goed aan te lopen.

Zeker een camping om aan te bevelen.

Gereisd met partner in juli 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ecureuils in La Bernerie-en-Retz (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ecureuils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.