Camping Les Ecureuils

Camping Les Ecureuils
7,6

35 tips over Camping Les Ecureuils

Miranda, 14-6-2016
Passage du Gois bij eb. Klimmen bij Parc Adventure in Pornic. Les machines de L'ile in Nantes.
W.H. Drogt, 9-8-2015
Havenstadje Pornic, prachtig stadje met gezellige winkeltjes. op fietsafstand van de camping. Ook hebben wij hier bij PornicAdventure een klimsurvival gedaan door de bossen, erg leuk!
Fam. Nijhuis, 8-8-2015
Een bezoek aan het nabij gelegen havenstadje Pornic alsook de historische universiteitsstad Nantes op slechts een half uur rijden is een aanrader. Ook een bezoek aan het op anderhalf uur rijden gelegen themapark Puy de Fou is een aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Les Ecureuils voor je op een rij gezet:

gert_8, 5-1-2015

Schelpen zoeken en daarna letter opeten (als je van zeevruchten houdt).

Ile de noirmoutier

Fam Bosch, 18-8-2014
Restaurantje in La Bernerie met de blauwe luifel (naam even kwijt). Aanrader! Heerlijk eten en zeer betaalbaar
Lette, 18-8-2014

Grote supermarkt in Pornic Ouest, Eleclerc op 10 minuten rijden.

Voor het strand 0,5 km lopen (heuvel afwaards) en bij de kust een stuk naar links lopen voor het afgebakende stuk strand; schoon, toiletten en in ieder geval altijd een zee.

Ed, 14-8-2014
Tip: neem strandstoeltjes mee. Tip 2: draai via internet een lijst met eb-vloedtijden uit. Zo weet je wanneer je dichtbij kunt zwemmen of schelpen zoeken.
Jaq, 7-8-2014
Pornic is een leuk plaatsje in de buurt van de camping. Gezellig rond slenteren en lekker eten!
Rene, 22-7-2014
Sommige plekken lopen een beetje af dus als je dat vervelend vindt zou ik daar met de reservering rekening mee houden.
Nicolette, 14-1-2014

Eten in het dorp, direct naast de marktplaats.

Goedkoop en goed. Mosselen in knoflookroom saus € 11.

Lekker stukje vlees met salade en friet € 6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Ecureuils voor je op een rij gezet: