Wij zijn net terug van 2,5 week vakantie vieren op een bij

Review geschreven door snackers

Wij zijn net terug van 2,5 week vakantie vieren op een bij

snackers,
3-8-2006

Wij zijn net terug van 2,5 week vakantie vieren op een super camping, vooral omdat alles bij de hand is, wil je zwemmen in het zwembad kan dat, wil je naar de zee, ben je ook zo, en 's avonds door het stadje lopen je bent er ook zo. Dat het strand met eb en vloed te maken heeft hebben ze handig opgelost door een bassin te bouwen waar je naar hartelust kunt zwemmen. Supervriendelijk personeel, anematie doet ook zijn best, soms een beetje onderbroekenlol. Verder is het zwembad voor ieder wat wils ! Super dus ! goed verzorgd en voldoende sanitair, nooit wachten met je afwas of om te douchen !

Gereisd anders in augustus 2006