Deze camping word aangegeven als een gezinscamping met tot

Review geschreven door Fam Verwaal

Deze camping word aangegeven als een gezinscamping met tot

Fam Verwaal,
28-7-2006

Deze camping word aangegeven als een gezinscamping met kinderen tot 12 jaar.Dit is wel zo voor de nederlanders maar niet voor de fransen wat voor enige overlast zorgt (vooral in weekends). De camping is schoon en verzorgt vooral het zwembad is zeer netjes. Dit komt omdat er weinig mag. Animatie is aanwezig, in de ochtend miniclub, in de middag sport en spel en in de avond vermaak in de bar. Dit is alleen veel te laat voor kinderen tot 12 jaar en te veel op fransen gericht. Er is wel nederlandse begeleiding aanwezig. Achterop de camping is de nederlandse enclave waar het zeer gezellig verblijven was. Neem een fiets mee voor de rit naar het strand en het dorp. Het weer was uitmuntend gem. 35 graden.

Gereisd anders in juli 2006