Camping Les Ecureuils ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Manon

Camping op een fantastische ligging (strand/dorp)

Manon,
26-8-2018

Dit jaar voor de 5e keer onze vakantie gevierd op deze zeer fijne, gemoedelijke camping. Alle mensen van de camping zijn zeer vriendelijk, je hebt absoluut niet het gevoel dat je een 'nummer' bent. De camping is zeer goed onderhouden en bestaat uit kampeerplekken en huuraccommodaties. Het zeer levendige dorpje en strand is op loopafstand wat maakt dat deze camping op een uitstekende plek ligt. De camping is voor zowel jonge gezinnen als gezinnen met oudere kinderen zeer geschikt. Wij hebben in al die keren dat wij hier zijn geweest veel dezelfde mensen (zowel NL als FR) gezien. Dit betekent dat niet alleen wij maar ook andere mensen zeer te spreken zijn over Les Ecureuils. Wij gaan hier zeker weer naar terug. Echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018