Camping Les Ecureuils ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Gemma Smit

Gegarandeerd een geweldige vakantie!

Gemma Smit,
24-8-2018

Mooie schone camping. Het zwembad is erg leuk en ook heel verzorgd en schoon. Onze chalet was ook erg schoon. Strand is op loopafstand. Onze kinderen hebben zich heel erg goed kunnen vermaken. Het personeel van de camping was aardig en behulpzaam en alles is heel goed geregeld. Een paar dagen voor vertrek werd ons gevraagd om ons te melden bij de receptie om een afspraak te maken voor ons vertrek. Vlak voor vertrek komt iemand namelijk controleren of je de boel schoon en heel oplevert. Dit vonden wij erg netjes, En goed geregeld. Eigenlijk kunnen wij niets negatiefs verzinnen over deze camping. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018