Camping Les Ecureuils ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Simome

We hebben betere campings gezien

Simome,
18-8-2018

Caravan was netjes en schoon maar wel erg klein. We waren met 3 personen in een 6 persons caravan maar dat was krapjes. Tuin meubilair bestaat uit pick nick tafel waar je niet met een witte broek op moet gaan zitten. Ook kun je pas uit checken als de caravan is gecontroleerd en dat kan pas na half negen en als je pech hebt en er zijn meer mensen die weg willen nog later. Zwembad is mooi en netjes toiletten bij het zwembad minder. Ook de douche in de caravan kun je beter niet gebruiken. Koud of weinug water. We misten ook de camping winkel, je kon wel broodjes bestellen voor de volgende dag, maar verder niets. Ligging is vlak bij zand strand en klein dorpje met paar winkeltjes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018