Camping Les Ecureuils ****

Review geschreven door Marie-Ceceil

Nooit meer

Marie-Ceceil,
17-7-2018

De camping is goed, niets op aan te merken. De mobile home echter verouderd. Slechte bedden, bestek en servies niet compleet. Dit aangegeven maar is niet aangevult. Dus met vijven met de 4 aanwezige messen eten is niet prettig . De mobile hones staan dicht op elkaar en dus geen privacy. Auto is nauwelijks erbij te parkeren. Voor de mobile home is een veranda met een houten pick-nick tafel. Daar moet je dus altijd aan zitten. De tafel zat vol met hars, dus de helft maar te gebruiken. Met grote kinderen (20,15,12) geen aanrader. Opklap bed in de woonkamer is nauwelijks te gebruiken omdat het bijna niet past. Dus heeft onze dochter maar op de bank geslapen. Douchen doen we bij het algemene sanitair omdat de douche in de mobile home, of heet of koud is. We staan hier maar een week, en maken er het beste van, en zullen hier nooit meer terug komen. Gelukkig in de omgeving wel eea te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018