Camping Les Ecureuils ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Marleen

Heerlijk genoten! Volgend jaar weer!

Marleen,
31-8-2017

Wij hadden deze camping last minute geboekt terwijl alles al bomvol was en hoopten maar dat het niet tegen zou vallen. Het bleek een gelukstreffer, want we hebben het er echt heerlijk gehad. Doorgaans lekker zonnig en niet te heet.

De camping zelf is keurig verzorgd en heeft alles wat je nodig hebt. Aan de receptie zit een servicegerichte Nederlands sprekende dame. Dankzij haar kregen wij een rustige plek in de zon, in de zgn Hollandse Hoek. Hier tref je vooral jonge gezinnen en hadden onze kinderen van 3 en 6 altijd wel iemand om mee te spelen. Het zwembad is top! De badmeester handhaafd de regels. Dat kan je vervelend vinden, maar wij vonden het juist wel fijn omdat kleinere kinderen daardoor ook de rust en ruimte hadden. En het blijft er fijn schoon door.

Het strand is slechts 10 minuutjes lopen en het aangrenzende dorpje is klein maar gezellig. Het kan overdag lang eb zijn, maar het water blijft wel in het afgeschermde stuk zeewater.

Wij hebben al geboekt voor volgend jaar

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017