Camping Les Ecureuils ****

Review geschreven door Fam de Bever

Absolute aanrader

Fam de Bever,
15-8-2017

Jaarlijks gaan wij naar de warme delen van Frankrijk. Denk bijv aan de Provence. Dit jaar besloten we op de gok een keer ric hting Bretagne / Vendee te gaan. We hoopten op zon, maar niet al te warm. Het weer was goed. Tuurlijk zo nu en dan een buitje en wat donkere wolken, maar we hebben het super naar ons zin gehad. Camping heft een goed zwembad en ligt dicht bij het stand. (10 minuten lopen) Je kunt er brood kopen en er is een snack en een bar. Je moet niet 's-Avonds een menu-tje willen eten, want dat gaat niet.

Iedere avond is er wel een activiteit.

Ook overdag worden dingen georganiseerd.

Berniere en Retz is klein maar heeft wel een supermarktje. En is is 2 maal per week een marktje.

In de omgeving zijn er de plaatsen nantes en Seint Nazaire waar je heen kunt.

Al met al hebben wij ons prima vermaakt en raden we de camping iedereen aan.

Als je reserveert, vraag om een plaats met zon. Dat is toch prettiger dan achteraan onder de bomen, waar de zon lastig komt. Daarnaast hebben de plekken achteraan op de camping best veel gaten in de grond, waardoor je niet overal goed zit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017