Camping Le Poteau

1 review over Camping Le Poteau in het Nederlands

Zeer prettige camping

S.G. Kraaij-Hoogerwaard
19-7-2009

Leuke rustige camping met gastvrije eigenaren. Vooral de maaltijden met andere campinggasten zijn heel gezellig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Poteau in La Bernerie-en-Retz (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Poteau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Poteau scoort een 5.3 uit 10 op basis van 51 reviews.