Camping Les Ajoncs d'Or

7.2Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, La Baule (Loire Atlantique)

7.2Goed

10Geraldine18-08-2018

Gereisd in augustus 2018

• Oude reviews

7A. Miedema23-06-2017

bosrijk, gemoedelijke sfeer, eenvoudig.

De camping is bosrijk en heeft weinig voorzieningen, de plaatsen zijn groot. Wij komen al jaren op deze camping vanwege de rust en zijn mooie ligging (ook vlakbij het centrum van La Baule en de zee). Het zwembad is enkele jaren geleden opgeknapt door de nieuwe eigenaar. Er zijn geen glijbanen e.d. maar het bad is heerlijk en de ligging mooi. Er is brood te bestellen op de camping. Vlakbij ( 5 minuten) is een grote Carrefour en een Lidl met vers gebakken broodjes! Onderaan de camping, bij binnenkomst, ligt het jeugdkamp. De jongeren zijn vriendelijk en zorgen niet voor overlast, er is een bewaker voor de nacht die zorgt dat het op tijd rustig is. Het is jammer dat de nieuwe eigenaar een deel van de camping heeft vol gezet met mobile-homes, hierdoor is een stuk karakter verloren gegaan. Een minpunt aan deze camping is het verouderde sanitair, de douches zijn oke, de wastafels en spiegels aan vervanging toe. Het sanitair wordt twee keer per dag schoongemaakt en is schoon.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Jacquelien13-08-2010

Prima!

Wij hebben een week op deze camping gestaan, en het is ons prima bevallen. Voor 2 personen en tent zonder electr betaal je 21 euro per nacht. De camping bevindt zich in een bos, waardoor de plaatsen wel wat onregelmatig zijn, maar wel ruim genoeg. Genoeg schaduw dus je brandt niet je tent uit. Het sanitair werd tijdens ons verblijf WEL regelmatig schoongemaakt. Door de bosgrond wordt het gedurende de dag wel wat smerig omdat iedereen met zijn natte slippers door het bos stampt en daarna de douche of wc in gaat maar elke dag wordt het wel weer netjes schoongemaakt. Zwembad was ook netjes. Er is een winkeltje en een soort van cafeetje waar je ook pizza/patat enz kan bestellen als je je camping maaltijden zat bent. Wat ons wel wat is tegen gevallen is dat het centrum van La Baule wel wat ver van de camping ligt. We gingen elke keer met de auto richting stad (je kan parkeren bij de Lidl :-) en vanaf daar lopend naar het centrum.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2010

• 5Horsten16-10-2009

Heel erg vies sanitair!!! Afrader!!

Prijs 2009 in hoogseizoen: E 30,= voor 2 volwassenen en 1 kind inclusief auto, caravan en elektriek. Wat een vieze boel bij de w.c.'s en wastafels! In de 5 dagen dat wij er zaten is er maar 1 keer schoongemaakt, althans, de stront(!) is van de vloer gespoten met een waterslang. Helaas waren we niet zo mobiel en hebben het dus toch maar een paar dagen uitgezongen op de camping. We namen dan maar zelf hygiënische doekjes mee. De eigenaar maakte er wel een punt van iedere avond de (lig-)stoelen bij het zwembad op hun plaatsje terug te zetten.(in de schaduw, daar wilde dus niemand de stoel laten staan overdag) In het zwembad zat geen chloor, dat lijkt misschien fijn, maar hygiënisch gezien niet verstandig bij de temperatuur die je daar 's zomers hebt. Bretagne is leuk, maar zoek een andere camping, zou mijn advies zijn. Eens, maar nooit weer!

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden