Camping L'Eden

Camping L'Eden
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor L'Eden voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping L'Eden in het Nederlands

Veel te dicht op elkaar!

Annemie
9-9-2017

We hadden een mobil-home gehuurd, deze was gloednieuw, echt heel mooi en heel compleet ingericht. Lekker ruim ook. Het tweepersoonsbed was nogal kort. Wat ons het meest tegenviel aan deze camping was dat alle mobil-homes ontzettend dicht op elkaar stonden. Er was een heel klein plekje vóór de trap om je auto te parkeren, geen ruimte voor een barbecue, of speelruimte als je met kinderen komt. Je kijkt vanaf je terras binnen in de badkamer van de buren en op het terras van de andere buren. Het was in juni gelukkig nog heel rustig, maar ik zou hier nóóit in het hoogseizoen willen zitten.

De rest van de camping zag er nogal gedateerd uit. Er werd gewerkt aan een overdekt zwembad, waardoor de rest van het zwembad ook niet uitnodigend uitzag.

Oude reviews (archief)

Ed
21-8-2016

Zeer mooie camping, een mobilehome voor 2 weken gehuurd, zeer netjes, met tv, hond mocht mee en 15 meter van het zwembad vandaan. Zwembad water 27 à 28 graden, heerlijk. Genoeg ligbedden rond het zwembad, leuke animatie in het Frans. Goed personeel erg aardig en streng. Geen gedonder bij het zwembad of 's avonds na 23.00 uur, dan moet het stil zijn. Een heerlijke vakantie gehad echt tussen de fransen. Een goede bar en lekker eten. Ook voor de ouders word er 's avonds wat georganiseerd. Top camping. Zelfs onze kinderen hebben zich prima vermaakt 16 en 19 jaar. La Baule is een mooie badplaats en de omgeving met de kliffen langs de kust zijn heel mooi. Bretagne is erg mooi met zijn kust en mooie dorpen, met regen en 30 graden. Jammer dat het feest 15 augustus was afgelast ivm een terroristische aanslag dreiging. Volgend jaar misschien. We komen zeker een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Eden in La Baule (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Eden scoort een 8.21 uit 10 op basis van 35 reviews.