Camping La Roseraie

Camping La Roseraie
8,2

14 reviews over Camping La Roseraie in het Nederlands

Geen gezinscamping. Voor ons nooit meer!

Dongen
30-7-2018

Franse camping met eigenlijk alleen maar Franse gasten. Veel vaste plaatsen en stacaravans. Verder veel Franse jongeren die op stapvakantie zijn. Absoluut geen camping voor gezinnen met jonge kinderen. Geen wc bril bij toilet, erg kleine plaatsen, "hutje mutje" op elkaar, ongezellige speeltuin. Onvriendelijk personeel. Onze kleuter werd direct bij aankomst toegesnauwd door een barman omdat zij met haar vinger voorzichtig aan een reclamebord zat.

Zwembad is in orde. Al lijkt 't op de foto's ook groter dan in werkelijkheid.

Mooie camping ,ruime plaatsen. Heerlijk zwembad.

H Van Veenendaal
30-6-2018

Dat Wi-Fi niet echt goed werkt.Je kunt er goed fietsen naar het strand langs de boulevard over fietspaden.

gezellige camping

nelly
24-5-2018

erg vriendelijk personeel, schoon sanitair, super

Een heerlijke vakantie

Paulus VAN DER VAART
10-7-2017

Een geweldige camping, schoon en netjes en vrirndelijk personeel.

Goed bereikbaar en behalve het prachtige strand van Baule ook leuke en vriendelijke stadjes in de directe omgeving. Al met al het complete vakantiegevoel.

goed

loes
        30-8-2016

Het is een prettige camping' ruime plaatsen' pachtig zwembad' zeker voorkinderen

Village Camping **** La Roseraie, Directeur, 30-9-2016
        Hello loes, thank you very much for having taken the time to write this review about your stay. We are very happy to know that you have enjoyed our campsite and our facilities. We hope to see you soon !

goed

henry
        7-7-2016

Veel overlast autoweg goed sanitair prima ontvangst

Village Camping **** La Roseraie, Directeur, 30-9-2016
        Hello henry, thank you very much for having taken the time to write this review about your stay. We are very happy to know that you have enjoyed our campsite and our facilities. Indeed our campsite is near the D213.We hope to see you soon !

Goed verblijf

Laura
        24-6-2016

Mooie locatie van het huisje, schaduwrijke plaatsen en rustige camping. Er was ruis van de snelweg te horen, maar dit was niet storend.

Village Camping **** La Roseraie, Directeur, 30-9-2016
          Hello Laura, thank you very much for having taken the time to write this review about your stay. We are very happy to know that you have enjoyed our campsite and our facilities. We hope to see you soon !

Prima geholpen, erg mooi zwembad, mooie stacaravan, leuke speeltuin voor de kleintjes.

We zijn in september 2013 verbleven op camping "La Roseraie" voor 14 dagen en hebben daar een hele leuke tijd gehad. Het is een heel goed uitgangspunt voor verschillende zwembaden en nationale parken. Op loopafstand bevindt zich een supermarkt, verschillende bakkers en een bank. We kregen ter plaatse autopech (op de camping zelf), maar werden goed geholpen door de camping beheerders bij het regelen van de reparatie. Communiceren was geen probleem want de camping beheerders spraken Engels, Frans en Nederlands. Op het moment dat we daar waren was het niet druk en konden we dus van alle voorzieningen ongehinderd gebruik maken.

een familiecamping.

hrmnptr
            20-8-2010

mooie 'groene'camping! voor mensen die niet van grote toeristische drukte houden.

camping goed verzorgd. restaurant erg matig. Zwembad mooi maar gauw vol. Meer voor de jongeren.

3á 4 km van zee met mooi strand en Plage = winkeltjes en restaurants. Erg gezellig.

veel cultuur en activiteit in omgeving.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Roseraie in La Baule (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Roseraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Roseraie scoort een 8.19 uit 10 op basis van 561 reviews.