Camping Campéole La Grande Côte

Camping Campéole La Grande Côte
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole La Grande Côte voor je op een rij gezet:

28 reviews over Camping Campéole La Grande Côte in het Nederlands

We hebben bij toeval op doorreis deze camping ontdekt in 2016, hebben er toen 3 dagen gestaan.

Zijn dit jaar een week geweest op onze reis langs de Franse kust.

Geweldige plaats direct aan het strand in de duinen, met uitzicht oo de brug naar het eiland Nourmoitier.

Willen a.s. vakantie weer een weekje hierheen.

Vooral het fenomeen eb en vloed is hier gewéldig (zoals langs de hele westkust heel bijzonder) ook komen er veeboten voorbij naar en van het eiland ill Yeux

Heerlijke camping aan zee!

Marjolein, 14-8-2017

De camping is erg schoon. Veel (vriendelijk) personeel aanwezig, kunnen over het algemeen allemaal Engels. De camping is ruim opgezet, wij hadden veel ruimte om ons chalet/stacaravan. Voor (jonge) kinderen is er genoeg te doen. Voornamelijk franse gasten, erg weinig Nederlanders.

De camping ligt aan het (rustige) strand en er is een klein plaatsje met restaurantjes en winkeltjes op 5 minuten loopafstand. Campingwinkel verkoopt bijna niets en er is ook geen restaurant op de camping. Wel is er een tentje waar je pizza en snacks kunt halen. Ook is er een gezellig barretje.

zeer mooie ligging

Martine, 22-12-2015

Op doorreis met 3 jongens (10,13,15) met een camper zijn wij op deze camping aangekomen. Een grote maar zeer leuk opgezette camping. Dennenbomen en zand. Direct bij strand en vlakbij de brug naar Noirmoutiers. Leuk zwembad, veel ambiance voor kids. Met de fiets over de brug en Passage du Gois. Een hele belevenis, alleen wel weer terug langs dezelfde routen anders is het heel ver omfietsen!

Sanitair was ouderwets maar voldeed. Op het terrein zijn verschillende winkeltjes, leuk opgezet. Ook was er een marktje op het terrein toen wij er waren.

complete camping

Suzan, 16-8-2015

We zaten met twee kinderen van 3 en 6 in een sta-caravan. Prima, met een grote veranda. Camping is erg groot. Sta-caravan voldeed aan onze wensen. Voor kampeerders deed het me wat primitief aan. Geen gras en slecht onderhouden, vieze toiletgebouwen (wel heel veel). Er zaten voor 99% fransen op deze camping. Normaal vind ik het heel fijn zo weinig mogelijk Nederlanders tegen te komen op vakantie maar hier was het toch wel leuk geweest eens een andere nationaliteit te zien. Ik miste ook een bepaalde sfeer op de camping, maar misschien komt dat doordat ik Italiaanse campings gewend ben. Iedereen was erg op zichzelf. In de omgeving is genoeg te doen. Volop folders bij de receptie over diverse activiteiten. Strand was lekker rustig en dichtbij. Aanrader is het dorpje noirmoutier-en-ile op het eiland Noirmoutier aan het einde van de brug. Gezellig dorpje, mooi kasteel en leuk aquarium. Allemaal op loopafstand van elkaar. Een half uurtje rijden vanaf de camping.

Fijne camping

Esther, 3-8-2014

Mooie schaduwrijke camping op loopafstand van dorpje. Schone ruime Pagan-tent inclusief do/wc, tussen de bomen. We, 2 volw en 3 kinderen onder de 6, hadden voldoende ruimte in en om de tent. De eettafel stond de hele vakantie onder de luifel. Kids hebben zich volop vermaakt in het 'bos' om de tent. Leuk zwembad, maar zonder poespas; jammer dat ie tussen 1-3 's middags gesloten is. Vanaf een uur of 4 was het vaak wat druk. Goede communicatie en voldoende Engelssprekend personeel. Nlse dame bij de animatie, groot pluspunt! Onze kinderen zijn 2 ochtenden geweest en hebben gespeeld, geknutseld en gedanst. 3 speeltuintjes en 2 springkussens. Avondshow vonden wij beetje simpel soms, maar onze kinderen vonden het prachtig. Was alleen in het Frans, maar goed te volgen. Geluid van disco 's avonds was goed te horen, maar niet storend, was tot een uur of 12. Prima barretjes voor pizza, crêpes, patat ed. En goede broodjeswinkel op de camping. Kortom, leuke, mooie, kindvriendelijke camping!

Mooie camping maar veel lawaai 's avonds

Anneliese De Boeck, 6-9-2012

Wij sliepen in een huurtent (Bengali), dichtbij strandtoegang. Tent is ruim , in orde, beschikt over woongedeelte met keukentje en twee slaapunits met elks 2 slaapplaatsen.

Pluspunten: camping is ruim opgezet; ideale afstand tot fraai strand en heel mooi bos om te fietsen en wandelen; sanitair is zeer goed en wordt regelmatig schoongemaakt; in nabijgelegen dorpje (over strand te voet bereikbaar) zitten kleine winkels en er is ook een grote supermarché in de omgeving. winkeltjes op camping met o.a. lekkere broodjes; korte afstand tot eiland Noirmoutier, waar je naartoe kunt fietsen, kasteel bezoeken, winkelen, ...

klein minpunt: ligging aan de brugweg naar Noirmoutier geeft wat verkeerslawaai ; GROOT minpunt : animatie is enkel naar Fransen gericht, geen engels en geen nederlands, je hebt er niks aan en zeker kinderen niet; er wordt vrijwel elke avond muziek gedraaid op de camping, tussen 22 en 24uur, wat heel veel geluidsoverlast van muziek en geroep met zich meebrengt.

Prima camping

Bertwin, 29-8-2012

Heerlijke vakantie gehad op La Grande Cote. Zelden zo schone camping gezien. Elke dag werde de speeltoestellen helemaal schoongespoeld.

Camping is ruim van opzet. Wij hadden een tent met sanitair en deze is prima bevallen. Lekker luxe en schoon. De toegangsweg naar Nourmontier hoor je wel maar is niet hinderlijk.

Camping is zeker een aanrader met een strand op loopafstand en in de buurt voldoende te doen.

Prima camping

Pieter Gorissen, 11-8-2012

Wij sliepen in een huurtent (Super Bengali) aan de noordrand van de camping, vlakbij een strandtoegang.

De tent is zeer ruim en beschikt over een woongedeelte met keukentje en twee slaapunits met 2 resp. 3 bedden (waaronder een stapelbed). In een van de slaapunits zit ook een kluisje.

Pluspunten: camping is ruim opgezet; ideale afstand tot een fraai strand; sanitair is goed en wordt regelmatig schoongemaakt; in het nabijgelegen dorpje zit een grote supermarché; bakkerij op de camping met lekkere broodjes; korte afstand tot eiland Noirmoutier, waar je lekker kunt fietsen.

Minpunten: ligging aan de brug/weg naar Noirmoutier geeft verkeerslawaai (vooral 's nachts); er zijn relatief weinig Nederlandse gezinnen; de animatie is in het Frans; er wordt vrijwel elke avond muziek gedraaid op de camping met tussen 10 en 12 uur vrij veel geluidsoverlast van muziek.

Prima camping met jonge kinderen!

Pim, 7-8-2012

We hebben 2wk in een prima stacaravan gestaan, van alle gemakken voorzien (behalve waterkoker :)). De camping is ruim opgezet, in glooiend landschap, met veel bomen. Voor jonge kinderen is er genoeg te doen: zwembad, speeltuin, springkussen. Erg fijn is dat je vanuit de camping zo het strand oploopt, waar genoeg ruimte is en een fijn zandstrand. Bij regenachtig weer is er in de omgeving genoeg te doen, waaronder binnenzwembad en indoor speeltuin (met gratis wifi :)).

Bij goed weer mooie camping

paul, 4-8-2012

Net terug van 2 weken Grande cote,de eerste week hadden we prachtig weer en elke dag op het strand gelegen wat heerlijk was.

De 2e week was het weer wat minder geschikt voor het strand en dan blijkt er in de omgeving toch niet zo heel veel te doen(ook op de camping niet).De camping zelf is mooi,goed onderhouden en je kunt er elke dag lekkere broodjes en stokbrood halen op het "MARKTJE".

Het personeel is behulpzaam,spreekt goed engels en er is ook een jongen op de receptie die nederlands spreekt.

De stacaravan was zo goed als nieuw en netjes schoon met een veranda over heel de breedte van de caravan wat super was.

Echt kind vriendelijk kan ik niet over oordelen want wij hadden gekozen om niet 2 weken tussen de nederlanders te zitten dus de animatie ging vrijwel geheel aan onze kinderen voorbij mede natuurlijk door de lange dagen op het strand,en wij op vakantie onszelf vermaken met de kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole La Grande Côte in La Barre de Monts (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole La Grande Côte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campéole La Grande Côte scoort een 7.39 uit 10 op basis van 36 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: