Camping L'Océano d'Or

Camping L'Océano d'Or
7,3

17 tips over Camping L'Océano d'Or

Nele Bosmans, 11-8-2015
We zijn gaan kanovaren in de buurt en hebben een kinderboerderij bezocht.
Dennis, 4-8-2015

Het strand en de boulevard van Des Sables d'Olonne, echt heel erg mooi en leuk! Op ca. 25 km rijden.

Brood halen bij de bakkertjes in het dorp ipv op de campwinkel, heerlijk vers en meer keus!

Bezoekje aan La Rochelle en boottochtje naar Fort Boyard.

Grote supermarkten zijn relatief duur, op een paar km rijden is er een ook een Lidl met wat betere prijzen.

EdeMonnink, 24-9-2014
Er zijn nieuwe en oude sanitair gebouwen op de camping, informeer zo mogelijk waar je komt te staan.

We hebben een aantal aanbieders voor L'Océano d'Or voor je op een rij gezet:

suzanne, 7-9-2014
De Lidle in Talmont st Hillard is echt de moeite waard. Je vakantie is meteen leuk en betaalbaar. Aquarium in Talmont st Hillard ook super mooi en leuk eveneens de Zoo de sabbles. Top allemaal.
Assie, 19-8-2014
Kampeer je graag in een tent, dan is het een prima camping. Heb je liever het comfort en rust van een stacaravan ga dan alleen naar deze camping wanneer je van tevoren weet op welke plek je komt.
Joyce Noorlag, 13-8-2014
Strand La Mine (met strandtentje, wc's, goed parkeren), Les Sables d'Olonne (boulevard, winkelen), Olonne sur mer (zonsondergang), Jard sur mer zelf heeft ook een leuke winkelstraat, markt erg druk en voertje voor voetje

Marleen, 15-9-2013

Sables d'Olonne leuke plaats.

Auto bij strand makkelijk en beste parkeren bij surfstrand.

SuperU op 5 min!

Patricia, 24-7-2013
Huur eens een fiets, de omgeving is super om te fietsen met zelfs hier en daar echte fietspaden!
Arend, 4-9-2012
Als rust, stilte en kamperen niet aan u besteed is, dan is dit een prima keuze
Rene, 4-9-2012
Ook leuk om naar een dag naar Les Sables of La Rochelle te gaan. In La Rochelle is een aquarium wat de moeite waard is om te bekijken!

We hebben een aantal aanbieders voor L'Océano d'Or voor je op een rij gezet: